Olen tavannut jonkin aikaa sitten vaakamiehen. Itse olen vaakanainen. Joskus olen lukenut, että kahden vaa´an suhde on usein melko vaikea.
Kertokaapa mielipiteitä ja kokemuksia asiasta.
Vaakamiesystäväni on erittäin romanttinen, romanttisempi kuin minä. Samaa meissä on ainakin "lapsellinen" huumorintaju, hulluttelu, jonkinlainen rajoista piittaamattomuus, heittäydymme ja osaamme nauttia elämästä. Ehdoton uskollisuus molemmille tärkeää. Vaakamies on omien sanojensa mukaan flirttaileva, sosiaalinen ja puhelias. Minä taas varautuneempi vieraiden seurassa.
Mutta ihastuneita ollaan toisiimme ja pystymme mukavasti puhumaan monenlaisista aiheista, mikä tietenkin on hyvä pohja suhteelle sekin.
Vaak & Vaaka
3
977
Vastaukset
- nainen-
Ainakin oma suhde vaa'an kanssa oli uskomattoman harmoninen ja helppo, tosin ongelmiakin oli esim. erilaisten tapojen muodossa mutta kuitenkin..
Emme riidelleet suhteen aikana kertaakaan :)
Vasta lopussa sitten kun homma oli jo over.
Suhde päättyi aikanaan siihen että haluttiin elämältä eri asioita, vahinko sinänsä. Muiden kanssa ei ole samaa symbioosia ja seesteisyyttä löytynyt - ainakaan tähän mennessä. - koi
Itse ja mieheni olemme vaakoja. Meillä on tälläistä tasapaksua elämää.Joskus tuntuu,että sais olla jotain äksöniä!!
- Nimetön
Meitä oli kaksi vaakaa. Se ei toiminut kovin hyvin, mutta ei kai se horoskooppi siihen esteenä tarvitse olla. Meillä meni pieleen se, että mieheni suhteen alussa yritti olla sellainen kuin kuvitteli minun haluavan hänen olevan. Naimisiin mentyämme markkinointipuheet ja eleet hävisivät. Hänen mielestään ei ollut kannattanut sanoa, ettei tulisi haluamaan koiraa kotiinsa, kun tiesi, että koirat olivat minulle tärkeitä ym.
Kaksi asioiden kaunistelijaa ja ymmärtäjää eivät välttämättä saa elämäänsä toimimaan pitkällä ajanjaksolla. En tunne muita vaakamiehiä, joten en voi tehdä mitään isoja johtopäätöksiä.
Lykkyä tykö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982