Aivan hulppean

iiiiiiiiiiik........

fantastinen tämä neitsyt-sivu, niin aktiivista väkeä että ihmetyttää.
En kunnolla tunne yhtään neitsyttä joten vaikea osallistua keskusteluun.

Tuolla kaksoset-sivulla jonne mulla henkilökohtaisempia kontakteja on ihan hiljaista. Kaksosmiehet lannistuivat heti kun heidän huonoja puoliaan kaiveltiin.

12

975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on olemassa

      Nyt luodaan pohjaa syksyä varten. Siis nyt (aurinko oinaan merkissä ja saturnus neitsyessä) neitsyt kylvää ja syksyllä niittää satoa, jota se kerää venuksen muodossa. JIPPII!
      Rauhaa ja rakkautta!

    • pro virgo minä M

      Voit pätevöityä neitsyttuntijaksi sotkeutumalla neitsytkuvioihin mukaan. Mutta koska "ei voi samalla syödä ja säästää", menetät myös jotain ihan vaan muutamia asioita mainitakseni:
      1) itsemääräämisoikeutesi 2) mielipiteesi 3) rahasi 4) läheisesi 5) muistisi 6) itseluottamuksesi 7) raittiuslupauksesi 8) neitsyytesi tai vastaavan 9) entisen hammasmukisi....... Enää en jaksa luetella, menetät kaiken!
      Tilalle saat lyhyeksi ajaksi Neitsyen. Sitä neitsyt tarkoittaa.

      Mutta jos kuitenkin muutat mielesi, on parempi, että et
      1) lopeta opintojasi 2) sano irti kämppääsi 3) muuta tilinumeroasi 4) hauku äitiäsi 5) myy autoasi 6) lopeta kissaasi 7) hävitä kukkalakanoitasi 8) etkä saamiasi tekstiviestejä....

      Rauhaa ja rakkautta!

      • järkikäteen

        Mulla loppu juttu neitsytmiehen kanssa, kun neitsytmies alkois vaatia kissani lopettamista!

        Olisimpa tajunnut aiemmin!


      • ökdjkjffjsf
        järkikäteen kirjoitti:

        Mulla loppu juttu neitsytmiehen kanssa, kun neitsytmies alkois vaatia kissani lopettamista!

        Olisimpa tajunnut aiemmin!

        Nehän eivät voi sietää, että toinen pitää jostain muusta kuin hänestä itsestään -ei edes eläimistä.


      • Miss Blue
        ökdjkjffjsf kirjoitti:

        Nehän eivät voi sietää, että toinen pitää jostain muusta kuin hänestä itsestään -ei edes eläimistä.

        en voi ymmärtää jos joku haluaa lopettaa kissan ilman syytä.Ja kuulkaa,olen horoskoopiltani neitsyt,minulla on ollut 12 kissaa ja jos jokin eläin pitäisi valita,valitsisin kissan.Niin että totta tosiaan lopettaisin kissan!!


      • neitsyeenä
        Miss Blue kirjoitti:

        en voi ymmärtää jos joku haluaa lopettaa kissan ilman syytä.Ja kuulkaa,olen horoskoopiltani neitsyt,minulla on ollut 12 kissaa ja jos jokin eläin pitäisi valita,valitsisin kissan.Niin että totta tosiaan lopettaisin kissan!!

        Kissa taitaa olla yleisempi kuin koira neitsyillä.


      • Miss Blue
        neitsyeenä kirjoitti:

        Kissa taitaa olla yleisempi kuin koira neitsyillä.

        olén kyllä harkinnut koiraa mut en tiiä millaisen ottaisin..


      • kissoista että
        Miss Blue kirjoitti:

        olén kyllä harkinnut koiraa mut en tiiä millaisen ottaisin..

        Kissa ei joudu siihen, mistä koira selviytyy. Monet vihaavat kissoja, siksi että ne eivät alistu ihmiselle, mieluummin siis "totteleva" koira. Muuten pyhä birma on loistava kissa. Miaauuh!


      • sheitan71
        järkikäteen kirjoitti:

        Mulla loppu juttu neitsytmiehen kanssa, kun neitsytmies alkois vaatia kissani lopettamista!

        Olisimpa tajunnut aiemmin!

        Mut ajatteles et jos oisit ehtiny kissan teurastaa ja sit vasta tajunnu et oot neitsytmiehen kanssa! :-O


      • Miss Blue
        sheitan71 kirjoitti:

        Mut ajatteles et jos oisit ehtiny kissan teurastaa ja sit vasta tajunnu et oot neitsytmiehen kanssa! :-O

        ..mitähän tuokin tarkoitti...?


    • ei aina tarvii

      ottaa kaikkee henkilökohtaisesti. Jos joku täällä haukkuu neitsyitä niin SOU!! On se vaan niin kiva kun saa jonkun noin pois tolaltaan esim. Vaaka Naisen. Vähäks imartelevaa.

      Onnee vaan Vaa'alle ja pusi pusi.

      • keskustelusta

        on ollut se, että itsetunto ( ei uho) on pikemminkin noussut kuin laskenut. Kieltämättä kekusteluilla on ollut vaikutusta puolin ja toisin, mutta ei se ole muuttanut mitään. Ehkäpä vaaka naisen kohdalla on ollut jokin kasvattava transiittirypäs ja se sotki hänen kuvioitaan. Toisaalta täytyy olla ylpeä neitsyistä, että keskustelu on ollut asiallista kaikesta huolimatta.
        Haukkukoon kuka tahansa ja miten paljon tahansa, on yhdentekevää. Meillä neitsyillä on paikka tähtikartalla, olemme tarpeellisia ja ennenkaikkea hyödyllisiä. Monet asiat menisivät pers iilleen ellei olisi neitsyitä.
        Kyllä minuakin tilanne imartelee. - Pois alta risut ja männynkävyt!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe