kertooko auto varakkuudesta eli onko auto suomalaisille varakkuuden symboli?? vastatkaa, kiitos..
auto ja varakkuus
9
588
Vastaukset
- peniksen jatke
mutta naisille värkki joka kuljettaa pisteestä a paikkaan b.
Että miehen pilin koon tietää kun katsoo autoa, muistakaa se tytöt ;-) - Mersumies
olen aina ajanut mersulla ja ajan tästä eteenkinpäin
- Realisti
Mutta muistakaa tämä : kun näette hienon auton, niin lähettäkää tekstari AUTOFAKTA xxx-xxx numeroon 16400, niin tiedätte, kuka senkin hienon auton TODELLA omistaa. Itse kukin voi vakituisilla tuloilla hankkia auton, johon ei oikeasti olisi varaa.
Niinhän se Palmukin rehvasteli ökymersuilla, jotka oli ostettu osamaksulla kun ei ollut massia...
Nyt sitten tekee latomaalauksia liukuhihnatyönä, että saisi velat maksettua. Ja minä kun olen aina kuvitellut, että maalauskin on pitkän prosessin tulos. No, nyt eksyttiin jo vähän alkup. aiheesta.
- calibra
se on niin että köyhät ostaa lainarahalla, rikkaat omalla rahalla mutta kaikki haluavat hienot autot!!
vain tosiköyhät ajaa paskoilla eli ne jotka eivät lainaa saa enää!!
tämähän on päivänselvä kuvio. - huippu auto
se on niin että köyhät ostaa lainarahalla, rikkaat omalla rahalla mutta kaikki haluavat hienot autot!!
vain tosiköyhät ajaa paskoilla eli ne jotka eivät lainaa saa enää!!
tämähän on päivänselvä kuvio, eikö niin... - >>||>>
No ei se välttämättä ole varallisuuden merkki
Kaikki ei edes omista autoa, vaikka olis varaa - J. Palmu
Jos on uusi yli 50 kiloeuron auto niin se on varakas. Halvempia pystyy kuka v-ttu tahansa osteleen.
- kukatahansa
jos jollain teini-mulukulla on uudehko tehokas auto niin kiva tarkastaa tekstiviestillä rekkarista että :
auto sejase 2.0 i 16valve /sport coupe paska ,omistaja :MERITA RAHOITUS ,heh haltija :aimo persreikä-junttila käläviältä .
toinen on se että sukulaisen firma ,johon on säälistä päässyt siivoamaan on hankkinut veljenpojalle räyhäkkään työsuhdeauton .
jos rekisteriotteeseen kohtaan haltija on jotain merkitty ,silloin joku on kyllä pielessä .(alaikäiset ,persaukiset ,tossunalla olijat ,perintäveron kiertäjät yms. pösilöt)
-niin että hieno auto kertoo vain hienosta lainasta ,eipä muusta .
-ja nyt joku tuntee pistoksen ja haukkuu minua köyhäksi ja kateelliseksi pummiksi .
sanon vain että kaikki ajaa sillä millä haluaa ja minkälaista autoa tarvitsee .melkeen kuka vaan saa pankin avituksella sen mustan ison saksalaisen jos semmosta tosiaan tarvii .
-näin on näreet- - ...
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996154
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126991- 48784