Miksi kaksosmies pitää yhteyttä exään?

Skorp.nainen vm.73

Sydänmeni särkyi lähes kolme vuotta sitten kaksosmiehen hylättyä minut. Elimme lyhyen ja kiihkeän suhteen. Rakastin häntä valtavasti. Edelleenkin hän on elämäni rakkaus. Kaipaan häntä suurin tuntein ja elän kokoajan haaveissa että hän palaisi elämääni. Eron jälkeen hän kuitenkin on kaikki nämä vuodet pitänyt minuun yhteyttä. Laittelee sähköpostia, tekstiviestejä ja tulee luokseni silloin tällöin kyläilemään. Tiedän että hän on nykyisin varattu mutta ei onnellinen. En ole mustasukkainen, ajattelen koko ajan että hänen on kokeiltava muita suhteita jonka jälkeen ymmärtää kuinka häntä rakastan. Haluaisinkin kysyä teiltä mielipiteitä " ONKO HÄN VIELÄ MINUSTA KIINNOSTUNUT ? " " MIKSI PITÄÄ YHTEYTTÄ ? " " PITÄISIKÖ YRITTÄÄ UUSINTAA ? " ONKO TYYPILLISTÄ ETTÄ KAKSOSMIEHET PITÄVÄT EXIÄ VARASUUNITELMINA ? " Mitä? Mitä? En kestä tätä tilannetta enää, enkä onnistu uusissa suhteissani kun niin kaipaan häntä. Kuvittelen merkitseväni hänelle paljon, kun yhteyksiä haluaa pitää.

11

2956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on nyt

      selvä hätähuuto.

      Vastatkaa hyvät kaksosmiehet älkääkä aina paetko vastuuta, please, please, please.

    • Gem-ud

      Tuskinpa siitä on kysymys, että joku pakenee vastuutaan niinkuin edellinen vastaaja väitti. Voihan olla niinkin, että hyvin harva kaksosmies edes käy näillä palstoilla.

      Itselläni ainakin on intressejä monelle taholle ja yleensä käyn kerran pari viikossa vain vilkaisemassa mitä tänne on "taas saatu aikaan".

      Että pitäisikö tässä nyt ruveta parisuhdeneuvojaksi? Eipä ole juurikaan kokemusta, ainoastaan oman hataran näkemykseni voin tuoda esille. Ja vielä sekin, että en täysin usko näihin astrologisiin juttuihin, vaan yritän koko ajan tutkia asiaa.

      Ja kun olen tutkinut asiaa, tutkimalla tuttuja ja tunetemattomia niin olen huomannut, että kaksosmiehissä riittää repertuaaria laidasta laitaan. Toiset ovat läpi elämänsä uskollisia ja toiset taas lentävät vanhanaikaisesti sanottotuna kukasta kukkaan. Useimmat ovat siltä väliltä.

      Yhteistä luulisin kaikille kaksosille olevan sen, että he tahtoisivat säilyttää kaiken löytämänsä. Näin tapahtuu myös ihmissuhteissa. Tieto "Suuren aarteen" löytämisestä pakottaa hänet jatkamaan etsimistä, joka taas ulkopuolisesta vaikuttaa aika levottomalta touhuilulta. "Jospa tuon huipun takana onkin vielä korkeampi huippu?". Kaksonen etsii ja samalla hän pyrkii säilyttämään entiset aarteet jos vaikka sittenkin häneltä jäi huomaamatta jotain. Sen voin sinullekkin varmuudella sanoa Skorp.nainen vm.73, että olet aina kaksosmiehen sydämessä, hän ei sinua koskaan unohda. Hän rakastaa sinua sittenkin, vaikka löytäisi jonkun, jota rakastaisi vielä enemmän. Vähän samaan tapaan kuin ihminen, joka rakastaa jokaista jalokiveään, mutta yhtä hän pitää rakkaimpanaan.

      Voi olla, että nyt sanon väärin, mutta luulen, että tuo kuvaamasi mies...joko pitää sua yhtenä aarteistaan tai sitten hän alkaa huomata, että olit sittenkin se suurin aarre. Itse (hyvin epävarmasti) kehoittaisin sinua luopumaan hänestä, koska hän estää sinua huomaamasta muitakin mahdollisuuksia. En tiedä, älä ainakaan usko näihin minun sepustuksiini.

      Joka tapauksessa teidän välillänne on yhä rakkautta, se on varmaa. Se on sitten taas arvoitus, pitäisikö rakkauden toivon varassa elää koko loppuelämä.

      Ja sulle toivon kaikkea hyvää, sillä sydämmessäsi asuu rakkaus. Suurin rakkaus haavoittaa.
      Vähän väsynyt viesti.

      • Risti9

        Kaksosmiehenä voin kertoa että kertomasi piti uskomattoman hyvin PAIKKANSA!!! Me kaksosmiehet,minä ainakin etsimme aina jotain vielä parempaa ja haastavampaa...ylipäätään jotain uutta! Jos suhteesta loppuu yllätyksellisyys niin iskee ns.tympääntyminen ja tässä tilanteessa nämä "suuret aarteet" joita on matkan varrella löydetty kelpaavat tyydyttämään tämän vaihtelutarpeen.Tässä yksi syy miksi Kaksonen ei yleensä koskaan katko siltoja takanaan...-joskus näille kerätyille "aarteille"on ehkä käyttöä...Uskomatonta tämä on mutta totta.Kysymyksen lähettäjälle haluan vain antaa neuvoksi että lopeta suhde ettet satuta itseäsi...Tämä siis tiedoksi naisille joilla suhde kaksosmieheen.Kaikilla asioilla on myös TOINEN PUOLI kuten kaksosen käyttäytymiselläkin naissuhteissaan! Kaikelta tältä kurjalta käyttäytymiselä välttyy kaksosmiehen kanssa kun ymmärtää hänen vilpittömän poikamaisuutensa ja antaa hänen toteuttaa itseään kaikilla elämän alueilla vapain käsin (takaan että et kyllästy).Joka tähän pystyy, saa uskollisimman ja luotettavimman kumppanin mitä olla voi!! Vaikka nämä "aarteet" säilyvätkin siellä taustalla niin kauan kun maa kutsuu...ei niitä tarvi silloin käyttää.


    • ei toimi ei

      Suomi24 ei toimi ainakaan reaaliaikaisesti

    • ..........

      Hän on siis varattu, mistä tiedät että hän on onneton? Onko nykyinen suhde jotenkin erillainen kuin teidän? Onko sinulla jokin miellekuva exäsi nukyisestä naisesta, jollakin tapaa hunompi kuin sinä, mitä hän ei voi tarjota miehelle ym? kun luotat itseesi niinkin paljon että ajattelit kysäistä uusintaa. Mutta älä vain ihmeessä RIKO kenenkään suhdetta.

    • !!!

      Kaksonen on kaikkien ystävä, myös entiset suhteet mukaanlukien. Ei kantsis tehdä virhearviointia kaksosmiehen suhteen, hänen käytös on pelkästään sosiaalista.

    • TarkkailijaN

      Hän pitää yhteyttä siksi, että aina pitää jostain saada seksiä ja kaikki keinot on sallittuja.

    • Jousimna

      Sen takia, että jostain on seksiä saatava ja kaikki keinot ovat sallittuja. Varmistus ennen kaikkea.

      • naiskaksonen

        Kaksosmies on ihana,mutta ailahteleva ja monesti ns.moniavioinen.
        Samanlainen on kaksosnainen.
        Uskollinen henkisesti,muttei välttämättä fyysisesti.
        Rakastaa melkein kaikkea ja kaikkia.


      • Nimetön
        naiskaksonen kirjoitti:

        Kaksosmies on ihana,mutta ailahteleva ja monesti ns.moniavioinen.
        Samanlainen on kaksosnainen.
        Uskollinen henkisesti,muttei välttämättä fyysisesti.
        Rakastaa melkein kaikkea ja kaikkia.

        Olen kaksonen ja ollut pitkissä suhteissa onnellinen ja syvästi rakastunut, mutta kun kerran tulee jotenkin petettyä niin loppu jo alkaa häämöttää ja kuva miehestä muuttua silmissä minun...Olen ollut uskollinen sekä fyysisesti että henkisesti, niin kauan kunnes itse laittanut suhteet poikki joissa ollut lopulta vaan ahdistava olo.. ei kaikki kaksoset petä. Uskokaa jo.


    • nouh

      kaksonen haluaa hallita,,omistaa,,eikä uskalla luopua,,ei kokonaan. onko se rakkautesi arvoista,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      311
      3700
    2. 208
      3019
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2574
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      171
      1355
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe