Osaako kukaan kertoa että onko ff3 olemassa? Itselläni olisi sellainen muistikuva että se olisi ollut yhtenä Anthologyn pelinä, eli että siinä olisi ollut 3, 4 ja 5. Mistä voin saada kyseisen pelin??????
Osaako kukaan auttaa??????
4
186
Vastaukset
- TonBerry
Anthologyssä on vai 4 ja 5. FF3 ei ole edes julkaistu euroopassa. MUtta mä oon käsittänyt niin se on ilmestynyt ff6 euroopassa. ei oo varma
- Ziedrich
Minulla on Nessillä final fantasy 3, siinä 4 Onion Kiddiä lähtee matkaan, syytä en tiedä koska peli oli virheiden vuoksi Japania ja Siansaksaa. Mutta kyl toi on olemassa
Taistelu on kuin FF5:sta koska siinä levelien karttuessa valittan onko Warrior, Black/Red/White Mage, Thief, Bl.Belt ja monia muita. - jouman
Voit saada sen netistä sivulta: www.eyesonff.com/emulation.shtml Tarvitset myös nintendo emulaattorin joka on ks. sivulla.
- Sonahu
No pitää yrittää etsiä jostain. On hankalaa, kun saa joka paikasta ristiriitaista tietoa, mutta kiitos kuitenkin teille jotka vastasitte. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944