Ennenwanhaan niitä oli maaseudulla vähän joka kylässä. Meidän kylä ei tehnyt tässä poikkeusta.
Verenpysäyttäjä oli pikkupojasta aivan omalla jaksoluvullaan.
Hän pystyi tyrehdyttämään kuivaksi vuotavan ihmisen jollakin mahtikyvyllään.
Tämä onnistui mieheltä, joka oli käynyt vain kiertokoulua.
Oli myös selvännäkijä. Tiesi asioita, joista hänellä ei voinut olla mitään järjellistä tietoa.
Jokaisessa maakunnassa, näitä parantajia tänäänkin on. En tarkoita "1,99 min. tietäjiä".
Esoteerisin menetelmien avulla muutamat ihmiset
voivat hankkia parantavan käden taidon.
Muutama vuosi sitten Lapissa vaikutti nainen, joka osasi parantaa ihottumat.
Hän osasi sanoa, miten se on tullut, miten se lähtee.
Kun itse sain lomareissullani Savipuoli-ihottuman. Työterv. lääkäri ei löytänyt tähän lääkettä.
Viimein naiskirurgi ihan sivulöydöksenä nimesi vaivan ja kirjoitti siihen "lääkkeen".
Se oli apteekista ilman reseptiä saatava Nizoral lääkeshampoo.
Viikon päästä suihkun tai saunan jälkeen tulipunaisena helottavat iholäikät alkoit häviimään.
Parantaja-ihmisiä olemassa?
10
1426
Vastaukset
- Körtsi 666
Ennenvanhaan oli ainakin noissa itä-suomen kylissä parantajien lisäksi myös ns. kaukokatsojia (vrt.ESP, extra sensory perception), mahdollisesti molempia virkoja hoiti vielä sama henkilö).
Kaukokatsontaa tiedetään harjoittaneen ainakin jonnekin 1930 tai 40-luvulle saakka, ideana oli ennakoida vainolaisten hyökkäyksiä idän suunnasta, sieltä jostain Vienan meren suunnasta. Samalta ajalta juontuu myös nimitys vainovalkeat, rannalle tai muulle näkyvälle paikalle sytytetyt lekoset, joiden tarkoitus oli varoittaa ja näkyä vastarannalle. Itse kaukokatsonnassa henkilö asettui pää kaavulla peitettynä talon pihalle aistimaan vihulaisen lähestyminen. Perimätiedön mukaan tässä myös onnistuttiin. En tiedä sitten miksi tämä perinne loppui, yhteiskunnalliseen/kulttuuriseen muutokseen modernisaation ja varsinaisen verevän kyläkulttuurin kuihtuminen vaikutti asiaan.
Perusinsinööri nyky-yhteiskunnassa ei kyllä hyväksy koko idean ajatusta, ihmisen toiminta ja olemus määritellään normaalin keskivertoihmisen ominaisuuksien mukaan, kaiken muun olemassaolo kyseenalaistetaan täysin, länsimainen tiede ei hyväksy yksittäistapauksia, mutta esimerkiksi Japanissa näistä asioista ollaan oikeasti hyvinkin kiinnostuneita. - h.oitaja
Heitä on ollut ja on edelleen. Itsestäni käytän hoitaja-nimikettä. Se on mielestäni paremmin nykyaikaan sopiva ja vähemmän mystinen. Kuitenkin, samasta asiasta on kysymys. Kyllä verenvuotokin pysähtyy. En tiedä, mikä sen tekee, mutta toimiihan tuo, minkä muutaman harvan kerran olen sellaiseen tilanteeseen sattunut.
- todistettu
TIETELLISESTI että toimii?
- että toimii
todistettu kirjoitti:
TIETELLISESTI että toimii?
"TIETELLISESTI että toimii?"
Ketä kummaa kiinnostaa tieteelliset todistelut, jos verenvuoto pysähtyy, niin se on potilaan kannalta oleellisinta. Huomaahan sen verenvuodon loppumisen ilman tiedemiestäkin.
- ainakin
Olen käynyt Hattulassa toimivalla miehellä, hänkin kutsuu itseään hoitajaksi ja sanoi, ettei kukaan paranna omalla voimallaan, vaan on vain linkki.
Minulta hän hoiti onnettomuuden jälkitilana tulleen kovan kivun pois jalasta ja lantion alueelta.
Olin saanut siihen jos joinkinlaista hoitoa ja mikään ei auttanut.
Ensimmäisellä kerralla kivut lähtivät ja toisen kerran kävin sitten kolmen kuukauden päästä, kun alkoi yöllä uudelleen vaivat.
Hän hoiti ja antoi ohjeita ja kivut ovat pysyneet pois.
Minusta hän ei tuntunut ollenkaan miltään poppamieheltä, vaan hyvin rauhalliselta, jopa uskovaiselta, mutta jotenkin semmoisella mukavalla tavalla. ei tyrkyttänyt uskoaan, vaan jutteli rauhallisesti ja ystävällisesti ja vastaili kysymyksiini.
Jokainen hakekoon avun vaivoihinsa sieltä, mistä luulee sen saavansa, minä ainakin suosittelen sitä Hattulan miestä.
Raija-mummo, eläkkeellä oleva sairaanhoitaja.- energian välittäjät
"Kukaan ei paranna omalla voimallaan". Energiahoitajat ovat yhteydessä Luonnon Energiaan.
Tämä taito esiintyy muutamissa suvuissa; olen kuullut. Taidon voi menettää huonoilla
elämäntavoilla.
Parantamisentaitoa voi vastaavasti kehittää. "He" tietävät rajoittuneisuutensa, egoilusta vapaat.
- on lahja,
jonka voi saada vanhempanakin, joten en tiennyt tälläisestä " elämän tehtävästä" , johon minut oli ns."valittu".
Itse olen sukumme ainoa parantajalahjan saanut, josta olen hyvin nöyrä ja kiitollinen.
En tee ammatikseni, vaan ilokseni, kun minulla on duuni, josta saan elantoni.
On myös uskonto, joka kieltää hoitamisen, että en saa käsilläni heitä koskea.
Etten vaan saastuta ja sairastuta heitä.- vaivainen
Miten toimit? Kaukoparantajana vai pidätkö
jossain vastaanottoa? Miten sinuu saa yhteyden? - h.oitaja
vaivainen kirjoitti:
Miten toimit? Kaukoparantajana vai pidätkö
jossain vastaanottoa? Miten sinuu saa yhteyden?Avauksentekijän galleriassa on hänen mail-osoitteensa. Kysy häneltä, koska näkyy ainakin tuntevan Usuin elämänohjeen.
- Esko O
Itse toimin parantajana Helsingissä.
Päätyökseni olen pienen seurakunnan pappi ja nuorena huomattujen parantaja-lahjojen osalta myös parantajana.
Etäparantamiseen olen huomannut lahjojeni sopivan parhaiten,
myös kaukokatsominen onnistuu halutessa.
Ajatuksena rahat tilille annakolta niin tv:n katsomisen ohella katson potilasta etänä sovittuna ajankohtana. Parannuksen hoidan siinä oluen nauttimisen yhteydessä. : )
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60909
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 11719
- 8712
- 346698
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661