Löytyykö kokemuksia (millaisia?) kohonneen verenpaineen hoidosta luontaistuotteilla..? Esim. Antistress tai vast.? Punainen Riisi? Jotain muita?
Kohonnut verenpaine..
27
3721
Vastaukset
- Oiva Rutanen
Nimittäin luonnolliset/elävät bakteerit. Kun keksin tämän kolmen tärkeimmän bakteerin tarpeellisuuden, niin olin itse ensin koekaniinina ja verenpaineeni normalisoitui 8,5kk.ssa mh-bakteereilla. Siinä sivussa parani migreeni ja laktoosi-intoleranssikin.
Lue kaikki mitä kirjoitan noista bakteereista, nimittäin kaikki lääkärit eivät tiedä näitä bakteerikuvioita VIELÄ.
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten_toimin.htm#Maitohappobakteerituotteet- aivan oikeassa
Suomessa nyt vasta aletaan tutkia suoliston hoitamista maitohappobakteereilla. Valio haki viime sunnuntain Hesarissa olleelle ilmoituksellaan koekaniineja kyseiseen tutkimukseen.
Saksalaisessa Fitline - tuoteperheessä on jogurtti, josta saa 5 eri maitohappobakteeria.
- ----
Verenpaine laskee luonnollisesti, kun alat syömään terveellisesti ja monipuolisesti, pidät painosi kurissa ja alat harrastaa säännöllisesti kestävyystyyppistä liikuntaa.
- ----- --- -
verenpaine johtuu, jos se on stressistä johtuvaa Antisterss saattaa auttaa, kosla poistaa stressiä. Sinun kannattaa mennä luontaistuotekauppaan kysymään neuvoa, sieltä saat asintuntemusta tiedän kokemuksesta. Suosittelen kyllä käymään lääkärissä jos et ole vielä käynyt.
- mene lääkäriin
Aika harvalla luontaistuotekaupan pitäjällä on sellaista osaamista, että tietäisivät edes mitä verenpaine tarkoittaa.
- ----- --- -
mene lääkäriin kirjoitti:
Aika harvalla luontaistuotekaupan pitäjällä on sellaista osaamista, että tietäisivät edes mitä verenpaine tarkoittaa.
On osamista paljon enemmän kuin arvaatkaan, autta anteeksi vaan sinä näet jo punaista kun mainitaan luontaistuote, muutenhan olisit lukenut viestin loppuun. Kehotin nimittäin käymään lääkärissä jos ei ole vielä.
- antaja.
mene lääkäriin kirjoitti:
Tiedätkö edes mikä luontaistuotekauppa on?
Tuskin olet edes käynyt siellä?
Sieltä olen saanut monia hyviä neuvoja, ja ohjeita sekä ovat suhtautuneet asiakkaaseen ja hänen kysymyksiinsä asiallisesti ja myönteisesti.
Samaa ei voi aina sanoa lääkärillä käynneistä.
Tiedot ja ohjeet verenpaineeseen ovat siellä olleet ne normaalit, laihduttaminen ja pillerit!
Mitähän suositellaan jo valmiiksi laihoille, jopa alipainoisillekin, jotka myös kertovat verenpaineestaan.
Pelkkiä pillereitäkö? - utelias.
antaja. kirjoitti:
Tiedätkö edes mikä luontaistuotekauppa on?
Tuskin olet edes käynyt siellä?
Sieltä olen saanut monia hyviä neuvoja, ja ohjeita sekä ovat suhtautuneet asiakkaaseen ja hänen kysymyksiinsä asiallisesti ja myönteisesti.
Samaa ei voi aina sanoa lääkärillä käynneistä.
Tiedot ja ohjeet verenpaineeseen ovat siellä olleet ne normaalit, laihduttaminen ja pillerit!
Mitähän suositellaan jo valmiiksi laihoille, jopa alipainoisillekin, jotka myös kertovat verenpaineestaan.
Pelkkiä pillereitäkö?"Mitähän suositellaan jo valmiiksi laihoille, jopa alipainoisillekin, jotka myös kertovat verenpaineestaan.
Pelkkiä pillereitäkö?"
Erittäin hyvä kysymys. Miten luontaistuotekaupan myyjä alkaa selvittää kysyjän perussairautta tällaisessa tapauksessa? - UskoToivo ja?
utelias. kirjoitti:
"Mitähän suositellaan jo valmiiksi laihoille, jopa alipainoisillekin, jotka myös kertovat verenpaineestaan.
Pelkkiä pillereitäkö?"
Erittäin hyvä kysymys. Miten luontaistuotekaupan myyjä alkaa selvittää kysyjän perussairautta tällaisessa tapauksessa?Luontaistuotekaupan myyjähän tietää kaiken. Hän haluaa myydä uutteita ja pillereitä ja vakuuttaa siksi asiantuntemustaan sairauksien suhteen. Samoin toimivat verkostomarkkinoijat. Koulutuksella ei ole mitään merkitystä, kunhan uskoo asiaansa ja tietää. Ja varsinkin osaa vakuuttaa siitä asiakkaansa.
- t arkistamaan
UskoToivo ja? kirjoitti:
Luontaistuotekaupan myyjähän tietää kaiken. Hän haluaa myydä uutteita ja pillereitä ja vakuuttaa siksi asiantuntemustaan sairauksien suhteen. Samoin toimivat verkostomarkkinoijat. Koulutuksella ei ole mitään merkitystä, kunhan uskoo asiaansa ja tietää. Ja varsinkin osaa vakuuttaa siitä asiakkaansa.
tietosi luontaistuotekaupan myyjien koulutuksesta. Koulutuksella on todella väliä. Sairauksista ja lääkkeiden yhteisvaikutuksesta täytyy tietää. Käy kyselemässä kaupassa sisällä niin saat tietoa.
- kaikenlaista myyjää liikkeellä
t arkistamaan kirjoitti:
tietosi luontaistuotekaupan myyjien koulutuksesta. Koulutuksella on todella väliä. Sairauksista ja lääkkeiden yhteisvaikutuksesta täytyy tietää. Käy kyselemässä kaupassa sisällä niin saat tietoa.
Minulla on se käsitys, että luontaistuotekaupan myyjistä suurella osalla on vain kaupallinen koulutus tai korkeintaan fytonomin paperit.
Juuri kenelläkään ei ole lääketieteen tai farmasian opintoja. Myöskin ihan kemian perusosaaminen on monilla hakusessa. Eli on ihan Herrassa, millaista opastusta saa. - vaan
kaikenlaista myyjää liikkeellä kirjoitti:
Minulla on se käsitys, että luontaistuotekaupan myyjistä suurella osalla on vain kaupallinen koulutus tai korkeintaan fytonomin paperit.
Juuri kenelläkään ei ole lääketieteen tai farmasian opintoja. Myöskin ihan kemian perusosaaminen on monilla hakusessa. Eli on ihan Herrassa, millaista opastusta saa.Mikä on merkitys tällä kaikella mainostamallasi osaamisella, kun lääkäri esim. verenpaineen todettuaan kirjoittaa sen normaalin verenpainetaudin hoitoon tarkoitetun pillerireseptin?
Potilas käy sitten ostamassa purkkinsa apteekista, ja hoito on näin määrätty.
Luontaistuotekauppiaiden koulutuksesta ei ole tietoa, mutta asiakasta kiinnostaviin ongelmiin tuntuu löytyvän vastauksia, monesti jopa paremmin kuin lääkärin vast. otolla.
Oletko tutkinut, että opit ja opastukset on ihan Herrassa? - Vaan
vaan kirjoitti:
Mikä on merkitys tällä kaikella mainostamallasi osaamisella, kun lääkäri esim. verenpaineen todettuaan kirjoittaa sen normaalin verenpainetaudin hoitoon tarkoitetun pillerireseptin?
Luontaistuotekauppiaiden koulutuksesta ei ole tietoa, mutta asiakasta kiinnostaviin ongelmiin tuntuu löytyvän vastauksia, monesti jopa paremmin kuin lääkärin vast. otolla.
Oletko tutkinut, että opit ja opastukset on ihan Herrassa?Sinulla ei ole näköjään hajuakaan miten verenpainetautia tutkitaan ja hoidetaan. Mikä on mielestäsi "normaalin verenpainetaudin hoitoon tarkoitettu pilleriresepti"?
- ------
vaan kirjoitti:
Mikä on merkitys tällä kaikella mainostamallasi osaamisella, kun lääkäri esim. verenpaineen todettuaan kirjoittaa sen normaalin verenpainetaudin hoitoon tarkoitetun pillerireseptin?
Oletko tutkinut, että opit ja opastukset on ihan Herrassa?Aika moni luontaiskaupustelija kertoo, että vaikuttava mekanismi on intialainen ayurveda-häröily, kiinalaiset yin ja yang-selitykset, chakrat, homeopaattiset miasmat, enkelit tai Atlantiksen sielut joihin saa yhteyden eurytmialla tai intiaanien tai tiibetiläisten henget.
- asiat
------ kirjoitti:
Aika moni luontaiskaupustelija kertoo, että vaikuttava mekanismi on intialainen ayurveda-häröily, kiinalaiset yin ja yang-selitykset, chakrat, homeopaattiset miasmat, enkelit tai Atlantiksen sielut joihin saa yhteyden eurytmialla tai intiaanien tai tiibetiläisten henget.
nuo mainitsemasi asiat eivät kuulu luontaistuotekauppaan. Käypä kyselemässä jostakin liikkeestä jossa on fytonomi paikalla.
- lääkäri mittasi
Vaan kirjoitti:
Sinulla ei ole näköjään hajuakaan miten verenpainetautia tutkitaan ja hoidetaan. Mikä on mielestäsi "normaalin verenpainetaudin hoitoon tarkoitettu pilleriresepti"?
verenpaineen ja laittoi labraan kokeisiin, kuulema kaikki arvot oli kohdallaan. Kysyin mistä korkea verenpaine voi johtua, sain vastauksen, että monesta asiasta. Pilleri resepti käteen ja sillä selvä. Näin minua tutkittiin. Olin silloin vielä työssä, nyt olen ikäni puolesta eläkkeellä
- 10 v. sitten
lääkäri mittasi kirjoitti:
verenpaineen ja laittoi labraan kokeisiin, kuulema kaikki arvot oli kohdallaan. Kysyin mistä korkea verenpaine voi johtua, sain vastauksen, että monesta asiasta. Pilleri resepti käteen ja sillä selvä. Näin minua tutkittiin. Olin silloin vielä työssä, nyt olen ikäni puolesta eläkkeellä
Äidilläni oli korkea verenpaine ja huono olo pitkään. Kun olin tarpeeksi kauan jankuttanut, että menisi tutkimuksiin niin se lopulta kävi. Kuulemma lääkäri oli kanssa todennut, että voi olla monta syytä ja ei mitään löytynyt. Ihmettelin kovin.
Sisareni oli kuitenkin ollut mukana kyyditsemässä silloin ja sanoi myöhemmin, että oikeasti oli pitkään selitetty suolan käytön vähentämistä ja painon pudottamista ja annettu vielä jotain lappujakin mukaan. Äitini oli vaan ollut kuuntelematta kun ohje ei miellyttänyt.
Sitten myöhemmin tuli sydänkohtaus ja on nyt eläkkeellä. Paino vaan nousee ja lääkitys on, mutta edes voita ei ole suostunut jättämään pois. - minulle kerrottiin myös
10 v. sitten kirjoitti:
Äidilläni oli korkea verenpaine ja huono olo pitkään. Kun olin tarpeeksi kauan jankuttanut, että menisi tutkimuksiin niin se lopulta kävi. Kuulemma lääkäri oli kanssa todennut, että voi olla monta syytä ja ei mitään löytynyt. Ihmettelin kovin.
Sisareni oli kuitenkin ollut mukana kyyditsemässä silloin ja sanoi myöhemmin, että oikeasti oli pitkään selitetty suolan käytön vähentämistä ja painon pudottamista ja annettu vielä jotain lappujakin mukaan. Äitini oli vaan ollut kuuntelematta kun ohje ei miellyttänyt.
Sitten myöhemmin tuli sydänkohtaus ja on nyt eläkkeellä. Paino vaan nousee ja lääkitys on, mutta edes voita ei ole suostunut jättämään pois.mutta sitä en lisää ruokiin kuin joskus harvoin, näin on ollut aina. Tiedän että verenpaineeni on stressistä johtuvaa, koska aina kun vähänkään sterssaan lukemat nousee.
- ...
Juuri kenelläkään ei ole lääketieteen tai farmasian opintoja. Myöskin ihan kemian perusosaaminen on monilla hakusessa. Eli on ihan Herrassa, millaista opastusta saa.jos kanta on tuollainen. Ei kannata valittaa, käy lääkärissä, syö sitä mitä määräävät. Mutta älä tule tänne valittamaan sitten, olet valintasi tehnyt.
- ....
------ kirjoitti:
Aika moni luontaiskaupustelija kertoo, että vaikuttava mekanismi on intialainen ayurveda-häröily, kiinalaiset yin ja yang-selitykset, chakrat, homeopaattiset miasmat, enkelit tai Atlantiksen sielut joihin saa yhteyden eurytmialla tai intiaanien tai tiibetiläisten henget.
merkillisiä luontaistuote myyjiä teillä päin, tuollaisiin en ole törmännyt ja aika monta myyjää tiedän.
- myyjästä...
Juuri kenelläkään ei ole lääketieteen tai farmasian opintoja. Myöskin ihan kemian perusosaaminen on monilla hakusessa. Eli on ihan Herrassa, millaista opastusta saa.Ei näitä juttuja voi yleistää. Totta on, että luontaistuotekaupoissa osa myyjistä ei tiedä juuri mitään. Se on vaarallista ! Sielläkin myydään sellaisia aineita, että ne ei todellakaan sovi kaikille. Muiden lääkkeiden kanssa voi olla yllättäviä yhteisvaikutuksia. Lääkäriltä, jos kysyy niiden käytöstä, saa helposti vastauksen, ettei oteta kantaa, mutta kai tiukkaamalla voi sentään saada tiedon siitä, onko joku aine VAARALLINEN käytettynä omien apteekkilääkkeiden kanssa. No, toisaalta onhan apteekkitavaraakin vedetty pois markkinoilta pitkienkin myyntiaikojen jälkeen, kun on sitten todettu lopulta, että jostain artikkelista onkin loppujen lopuksi ollut haittaa enemmän kuin hyötyä.
Viikin Prisman yhteydessä on LIFE-niminen luontaistuotekauppa. Sitä pitää erikoissairaanhoitajan koulutuksen saanut rouva.
Sain häneltä erittäin hyviä vinkkejä vaihdevuosiongelmiini. Sillä koulutuksella nyt ainakin uskaltaa jotain suositella. Hänkin sanoi, että liian paljon on sellaisia LT-kauppoja, joissa henkilökunta ei tiedä tarpeeksi.
- matala verenpaineinen
Oikotietä tähänkään onneen ei ole.
Sun pitää syödä kunnon ruokaa ja liikkua ihan joka päivä ulkona raittiissa ilmassa.
Painon pitää pysyä alhaalla, eikä kunnon ruoka edes lihota, jos et ahmi sitä liikaa.- Herikka
Verenpaine saattaa olla muutakin kuin huonojen elintapojen tulos. Itselläni oli hyvin korkea verenpaine jo ensi kertaa mitattaessa, 20-vuotiaana, vaikka olin laiha kuin riuku, kävin juoksulenkeillä säännöllisesti, söin erittäin terveellisesti, etupäässä kasvisruokaa, enkä käyttänyt tupakkaa enkä alkoholia. Lisäksi taitoin koti/oppilaitosmatkat polkupyörällä 6 km/suunta.
Kun ihmettelin että mikähän mun verenpainetta nostaa (en ollut edes mikään turha stressaaja), sanottiin että mietipä perintötekijöitäsi. Niinpä, molemmilla vanhemmilla sukurasituksena korkea verenpaine! - ------
Herikka kirjoitti:
Verenpaine saattaa olla muutakin kuin huonojen elintapojen tulos. Itselläni oli hyvin korkea verenpaine jo ensi kertaa mitattaessa, 20-vuotiaana, vaikka olin laiha kuin riuku, kävin juoksulenkeillä säännöllisesti, söin erittäin terveellisesti, etupäässä kasvisruokaa, enkä käyttänyt tupakkaa enkä alkoholia. Lisäksi taitoin koti/oppilaitosmatkat polkupyörällä 6 km/suunta.
Kun ihmettelin että mikähän mun verenpainetta nostaa (en ollut edes mikään turha stressaaja), sanottiin että mietipä perintötekijöitäsi. Niinpä, molemmilla vanhemmilla sukurasituksena korkea verenpaine!Lisäksi joillakin saattaa olla joku oikea sairaus, joka nostaa verenpainetta. Oli syy mikä hyvänsä, niin ei se luontaisputiikkien kaupustelijoiden neuvoilla ratkea.
Eräässäkin kaupassa kehottivat asiakasta syömään merisuolaa. Ei ollut myyjä ilmeisesti ollut peruskoulussa hereillä kun ei tajunnut natriumin nostavan verenpaineen huippuarvoihin. Mutta mitäpä sitä asiakkaiden terveydestä välittämään. - päättelet
------ kirjoitti:
Lisäksi joillakin saattaa olla joku oikea sairaus, joka nostaa verenpainetta. Oli syy mikä hyvänsä, niin ei se luontaisputiikkien kaupustelijoiden neuvoilla ratkea.
Eräässäkin kaupassa kehottivat asiakasta syömään merisuolaa. Ei ollut myyjä ilmeisesti ollut peruskoulussa hereillä kun ei tajunnut natriumin nostavan verenpaineen huippuarvoihin. Mutta mitäpä sitä asiakkaiden terveydestä välittämään.ettei "luontaisputiikin" myyjä ole ollut peruskoulussa hereillä?
Tavallinen suola jota meille syötetään ja kaupataan sisältää todellakin vai natriumia ja klooria.
Merisuolassa on näiden lisäksi vielä kymmeniä muitakin aineita, joten sen vaikutuskin on todennäköisesti erilainen, kuin vain pelkästään näiden kahden nähtävästi huonoimman vaihtoehdon vaikutukset.
Jos myyjä on ajan tasalla, peruskoulussa tuskin aihetta selvitetään, niin hän suosittelee merisuolaa, näiden natriumin ja kloorin sijaan! - ------
päättelet kirjoitti:
ettei "luontaisputiikin" myyjä ole ollut peruskoulussa hereillä?
Tavallinen suola jota meille syötetään ja kaupataan sisältää todellakin vai natriumia ja klooria.
Merisuolassa on näiden lisäksi vielä kymmeniä muitakin aineita, joten sen vaikutuskin on todennäköisesti erilainen, kuin vain pelkästään näiden kahden nähtävästi huonoimman vaihtoehdon vaikutukset.
Jos myyjä on ajan tasalla, peruskoulussa tuskin aihetta selvitetään, niin hän suosittelee merisuolaa, näiden natriumin ja kloorin sijaan!Ainakaan kaikki kirjoittajat eivät ole olleet peruskoulussa hereillä. Suolan verenpainetta nostava vaikutus perustuu natriumiin ja sen aiheuttamaan osmoottiseen paineeseen verisuonissa. Sydän- ja verisuonitautien mekanismi selitetään nykyään terveystiedossa, suolan vaikutus kotitaloudessa ja osmoosin periaate kemiassa. Taitaa se tulla esille myös biologiassa, kun selitetään, mitä ovat solut.
Sekä ruokasuola että merisuola ovat samaa natriukloridia. Jos merisuolassa sattuu olemaan prosenttiyksikkö tai pari vähemmän natriumia kuin ruokasuolassa, niin se on verenpaineen kannalta ihan yhdentekevää. Merkitystä olisi sillä, jos natriumista suuri osa vaihdettaisiin kaliumiin, mutta tämän ymmärtäminen vaatisi jo peruskoulun yläasteen tietoja.
- alhainen verenpaine
Joillakin korkea verenpaine on geeneissä ja siihen ei juur muu kuin lääkitys auta.
http://koti.phnet.fi/elohim/korkeaverenpaine
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243