LÄÄKITYS JA POKERI

niinköö

Elikkä.. normaalisti olen suht lyhytjännitteinen, jännitän, ei ehkä pysty keskittymään, tilttaa, steemaa, jää koukkuun, menee hermot, menee ehkä rahatkin tai korkeintaan sahaa paikallaan. Mutta mielialalääkityksellä tuntuisi olevan loputon kärsivällisyys rautaiset hermot yms. Eli jos napsii noita pillereitä voisi olla mahdollista tienata hyvin.

Näyttäisi olevan niin, että online-pokerilla voi itsensä paljon paremmin elättää kuin perusduunilla. Jos siis pystyy voittamaan. Monesti ongelma vaan on että peli tuntuu olevan usein hermojaraastavaa ja stressaavaa eli sen takia ei onnistu.

Mitä mieltä?

5

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elä kehtoo

Pitkävaikutteisilla mieliala lääkkeillä ei tilanteesi korjaudu. Niiden teho on lähinnä blaseboon perustuva mutta aiheuttavat sivuoireina vaikka mitä.

Lyhytvaikutteisilla olet rauhallinen mutta tyhmä riskien ottaja joka käy kohta nukkumaan.

Online pokerilla elättää itsensä noin yksi 50.000.sta, oletko se sinä?

• jfoa

"Online pokerilla elättää itsensä noin yksi 50.000.sta,"

Ainakin mitä joku päivä pelailin hyvällä mielellä ja järkevästi, pääasiassa heads-uppia, voittoa tuli. Se on joskus kuin rahantekokone. Niin helposti vaan voittaa huonoja pelaajia. Muutamassa tunnissa varmaan $500 voitin pelaamalla 0.25/0.50 hu. Jos pysyisi pelaamaan hyvällä mielellä, stressaamatta ja välttämään häviöitä, kevyesti elättäisi itsensä. $500 päivässä micro limiiteillä, sitten jos vielä nousee limiiteissä ylöspäin ihan hyviin ansioihin voisi päästä. Mutta tuntuu vaativan liikaa hermoja.

• niin mene
        jfoa kirjoitti:

"Online pokerilla elättää itsensä noin yksi 50.000.sta,"

Ainakin mitä joku päivä pelailin hyvällä mielellä ja järkevästi, pääasiassa heads-uppia, voittoa tuli. Se on joskus kuin rahantekokone. Niin helposti vaan voittaa huonoja pelaajia. Muutamassa tunnissa varmaan $500 voitin pelaamalla 0.25/0.50 hu. Jos pysyisi pelaamaan hyvällä mielellä, stressaamatta ja välttämään häviöitä, kevyesti elättäisi itsensä. $500 päivässä micro limiiteillä, sitten jos vielä nousee limiiteissä ylöspäin ihan hyviin ansioihin voisi päästä. Mutta tuntuu vaativan liikaa hermoja.

Joka päivä sulla nyt sattui olemaan erityisen hyvää tuuria.

• Näin meillä

Jännitys ja tilttailu häviää kun pelaat sulle oikeilla tasoilla ja saat pelikokemusta. Kyllä ihan energy drinkit riittää pelaamiseen.

Eli kun kokemus karttuu niin ei se AA lla selkään saantikaan vaikuta seuraaviin jakoihin joita pelaat.

• aivan totta

minä tiltaan pelaan millä tasolla tahansa, tiltaan kun homma kusee. Tiltaan jopa leikkirahoilla pelatessa, ei se ole kiinni tasosta, päin vatoin. Mitä isommilla panoksilla pelaa sitä vähemmän tiltaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      904
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 60
      752
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      43
      704
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      654
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      45
      653
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38