Noh rikotaan sitten hiljaisuus tällä ihanalla itseriittoisella mielipiteellä ;)
Olen vaaka ja nouseva merkkini on Leijona, joka on alkanut sitten pikkuhiljaa todella olla aika vahvoilla.. en sitten tiedä onko hyvä juttu vai ei. Pidän palopuheita useammin nykyään, ja itseäni ärsyttää ihmisten saamattomuus ja haluttomuus ottaa haasteita vastaan. Itse kun en malta odottaa, että mitä seuraavaksi ja tunnen oloni niin kaikkivoipaiseksi, että itseänikin ällöttää(hiih). Näen peilistä onnistuneen ja kauniin yksilön -voi ei mitä narsisimia. ja mieheni kÖriläs on alkanut tuntumaan liian vähäpätöiseltä itselleni.. ja sitten vielä janoan erään mahtavan skorppioni miehen huomiota.
No kaipa se on vaan kevät sekoittanut mieleni, tai sitten on aika siirtyä elämän uudelle tasolle.. who knows?!
T. VaakaN82 ;))
Ei mikään perusvaaka
6
1024
Vastaukset
- sinulle vaaka
Loistava aurinko-nousevamerkkiyhdistelmä! Tuskin parempaa voi toivoa varsinkin, kun saturnus on jo siirtynyt leijonasta neitsyen merkkiin. Siinä on ollut vähän hankala vaihe, kun neptunus on vielä veskarissa oppositiossa. Virtaa pitäisi olla ja vaarana on ylilyönnit. Varaa vettä lähellesi tai peräti laita jäitä pakasteeseen pahan päivän varalle. Varmasti näet peilistä itsesi juuri sellaisena kuin nyt olet. Kun sitä olet muutenkin nau änd voorevö. Tutustu skorpioniin ensin muuten kuin ihokontaktilla. Kerronpa tarinan itsestäni(M)ja vaimoni veljen vaimosta, skopesta.
Vietimme muutamia vuosia sitten juhannusta grillaten jne. Kun puheita oli pidetty ja olisi alkanut jo toinen kierros, tuo tumma nainen pyysi mukaansa esitellääksensä hyvin varustettua baarikaappiaan. Maisteltii sitä ja hieman tätä suuremmin päihtymättä. Kuitenkin hänellä ajatus karkasi välillä omiin työkiireisiinsä ja palasi sitten hätkähtäen takaisin. Hän valpastui, kun sanooin hänelle, että mekään ei oltaisi ystäviä ellet olisi vaimoni veljen vaimo. Selaista ei sanota kenellekään, ei ainakaan skopelle. Niin sanoinkin, mutta sitä ennen keskustelimme sattumasta ja kohtalosta, mikä meitä kuljettaa eteenpäin. Keskustelu liittyi astrologiaan. Kului kolme vuotta ja silloin hän otti asian hyvin loukkaantuneena esille. Kysyin häneltä, että miten olet tuoolaien asian pitänyt sisälläsi noin kauaan, olemmehan tunteneet toisemme jo 20 v. Hän kertoi purreensa hammasta ja kiertäneensä pururataa, kun asia vaivasi liikaa. On kulunut jo kolme vuotta siitäkin ja nyt viimein hän haluaa takaisin ystävyytemme. Kai hän uskoo vilpittömyyteeni viimeinkin.- Perusvaaka
Hei,
Niin olen tuntenut/tiennyt muutamia skopuja, ja tosiaankin ne on hieman sellaisia pitkävihaisia (omituisista asoista). Viimeisin tuttavuus, naispuolinen skopu oli varsin omistushaluinen rinsessa. En jaksanu sitä enään yhtään, ja välit meni poikki.
Nyt skopuM ei ole kuulunut pinen illanistujaisen jälkeen (obs.viattoman sellaisen!).. taidan vaan kiusata sitä, kun olen tosiaankin vielä vArattu nainen, mutta edelleenkään hetkeäkään ei ole mennyt että en olisi siitä haaveillut ;) ja sekun ei mitään kaverisuhdetta halua muodostaa.
T.vaakaleijona
ps.olipa tarkkaan kuvailtu noi planeettojen sijainnit? oot varmaankin perehtynyt asiaan enemmänki?
- vaakeli
Samat merkit ja samat oireet..heh heh. Ei voi kuin päivitellä ihanan onnistunutta itseäni. Antaa niiden muiden purra hammasta..
- Vaakakupissa jellonna
Sama homma täälläkin. Horoskoopit eivät mua kiinnosta mutta eräs ystävättäreni on valottanut minulle asiaa. Täytyy myöntää että monessa asiassa hänen horoskooppihöpinänsä ovat kohdallani olleet ihan paikkaansa pitäviä. Kiinalaisessa merkistössä olen hevon, tuli- sellainen ja olen ajatellut että se on se vaikuttavampi merkki koska en ole juurikaan vaa'an rauhallisuutta ja jonkinlaista nöyryyttä itsestäni huomattavissa määrin havainnut.
Pääasia on kuitenkin että elän elämääni niin kuin hyvältä tuntuu, merkistä riippumatta :) - Vaakakupissa jellona
Sama homma täälläkin. Horoskoopit eivät mua kiinnosta mutta eräs ystävättäreni on valottanut minulle asiaa. Täytyy myöntää että monessa asiassa hänen horoskooppihöpinänsä ovat kohdallani olleet ihan paikkaansa pitäviä. Kiinalaisessa merkistössä olen hevonen, tuli- sellainen ja olen ajatellut että se on se vaikuttavampi merkki koska en ole juurikaan vaa'an rauhallisuutta ja jonkinlaista nöyryyttä itsestäni huomattavissa määrin havainnut.
Pääasia on kuitenkin että elän elämääni niin kuin hyvältä tuntuu, merkistä riippumatta :) - naurattaa
kun luin juttus. Kerroit kuin itestäni. Minä nais-vaaka, aivan yli suurella egolla varustettu,
pirun hyvännäköinen ja viehättävä. Kaikki vähäpätöiset häviää rinnaltani kuin nato-ohjukset ja ah, meissä vain se ero, että minulla nyt on se skopemies. Tsiiiiissuuuusss, sitä seksiä ja sen määrää (ei oo meinaa vaan sanahelinää skopeista), eikä se seksi pelkästtään, vaan muuteskin. ekaa kertaa elämässäni joudun ihan miettimään kuinka saada tuo ihana mies pidettyä rinnallani forever. Yleensä moista onkelmaa ei ole ollu, koska kyllästyttyäni olemattomiin miesrötkäleihin, olen heivannut ne kuin rikkinäiset sukat roskikseen. =) Ah tätä omaa ihanuuttani! haaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982