Ei mikään perusvaaka

Nouseva Leijona

Noh rikotaan sitten hiljaisuus tällä ihanalla itseriittoisella mielipiteellä ;)

Olen vaaka ja nouseva merkkini on Leijona, joka on alkanut sitten pikkuhiljaa todella olla aika vahvoilla.. en sitten tiedä onko hyvä juttu vai ei. Pidän palopuheita useammin nykyään, ja itseäni ärsyttää ihmisten saamattomuus ja haluttomuus ottaa haasteita vastaan. Itse kun en malta odottaa, että mitä seuraavaksi ja tunnen oloni niin kaikkivoipaiseksi, että itseänikin ällöttää(hiih). Näen peilistä onnistuneen ja kauniin yksilön -voi ei mitä narsisimia. ja mieheni kÖriläs on alkanut tuntumaan liian vähäpätöiseltä itselleni.. ja sitten vielä janoan erään mahtavan skorppioni miehen huomiota.

No kaipa se on vaan kevät sekoittanut mieleni, tai sitten on aika siirtyä elämän uudelle tasolle.. who knows?!
T. VaakaN82 ;))

6

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulle vaaka

      Loistava aurinko-nousevamerkkiyhdistelmä! Tuskin parempaa voi toivoa varsinkin, kun saturnus on jo siirtynyt leijonasta neitsyen merkkiin. Siinä on ollut vähän hankala vaihe, kun neptunus on vielä veskarissa oppositiossa. Virtaa pitäisi olla ja vaarana on ylilyönnit. Varaa vettä lähellesi tai peräti laita jäitä pakasteeseen pahan päivän varalle. Varmasti näet peilistä itsesi juuri sellaisena kuin nyt olet. Kun sitä olet muutenkin nau änd voorevö. Tutustu skorpioniin ensin muuten kuin ihokontaktilla. Kerronpa tarinan itsestäni(M)ja vaimoni veljen vaimosta, skopesta.
      Vietimme muutamia vuosia sitten juhannusta grillaten jne. Kun puheita oli pidetty ja olisi alkanut jo toinen kierros, tuo tumma nainen pyysi mukaansa esitellääksensä hyvin varustettua baarikaappiaan. Maisteltii sitä ja hieman tätä suuremmin päihtymättä. Kuitenkin hänellä ajatus karkasi välillä omiin työkiireisiinsä ja palasi sitten hätkähtäen takaisin. Hän valpastui, kun sanooin hänelle, että mekään ei oltaisi ystäviä ellet olisi vaimoni veljen vaimo. Selaista ei sanota kenellekään, ei ainakaan skopelle. Niin sanoinkin, mutta sitä ennen keskustelimme sattumasta ja kohtalosta, mikä meitä kuljettaa eteenpäin. Keskustelu liittyi astrologiaan. Kului kolme vuotta ja silloin hän otti asian hyvin loukkaantuneena esille. Kysyin häneltä, että miten olet tuoolaien asian pitänyt sisälläsi noin kauaan, olemmehan tunteneet toisemme jo 20 v. Hän kertoi purreensa hammasta ja kiertäneensä pururataa, kun asia vaivasi liikaa. On kulunut jo kolme vuotta siitäkin ja nyt viimein hän haluaa takaisin ystävyytemme. Kai hän uskoo vilpittömyyteeni viimeinkin.

      • Perusvaaka

        Hei,
        Niin olen tuntenut/tiennyt muutamia skopuja, ja tosiaankin ne on hieman sellaisia pitkävihaisia (omituisista asoista). Viimeisin tuttavuus, naispuolinen skopu oli varsin omistushaluinen rinsessa. En jaksanu sitä enään yhtään, ja välit meni poikki.
        Nyt skopuM ei ole kuulunut pinen illanistujaisen jälkeen (obs.viattoman sellaisen!).. taidan vaan kiusata sitä, kun olen tosiaankin vielä vArattu nainen, mutta edelleenkään hetkeäkään ei ole mennyt että en olisi siitä haaveillut ;) ja sekun ei mitään kaverisuhdetta halua muodostaa.
        T.vaakaleijona

        ps.olipa tarkkaan kuvailtu noi planeettojen sijainnit? oot varmaankin perehtynyt asiaan enemmänki?


    • vaakeli

      Samat merkit ja samat oireet..heh heh. Ei voi kuin päivitellä ihanan onnistunutta itseäni. Antaa niiden muiden purra hammasta..

    • Vaakakupissa jellonna

      Sama homma täälläkin. Horoskoopit eivät mua kiinnosta mutta eräs ystävättäreni on valottanut minulle asiaa. Täytyy myöntää että monessa asiassa hänen horoskooppihöpinänsä ovat kohdallani olleet ihan paikkaansa pitäviä. Kiinalaisessa merkistössä olen hevon, tuli- sellainen ja olen ajatellut että se on se vaikuttavampi merkki koska en ole juurikaan vaa'an rauhallisuutta ja jonkinlaista nöyryyttä itsestäni huomattavissa määrin havainnut.
      Pääasia on kuitenkin että elän elämääni niin kuin hyvältä tuntuu, merkistä riippumatta :)

    • Vaakakupissa jellona

      Sama homma täälläkin. Horoskoopit eivät mua kiinnosta mutta eräs ystävättäreni on valottanut minulle asiaa. Täytyy myöntää että monessa asiassa hänen horoskooppihöpinänsä ovat kohdallani olleet ihan paikkaansa pitäviä. Kiinalaisessa merkistössä olen hevonen, tuli- sellainen ja olen ajatellut että se on se vaikuttavampi merkki koska en ole juurikaan vaa'an rauhallisuutta ja jonkinlaista nöyryyttä itsestäni huomattavissa määrin havainnut.
      Pääasia on kuitenkin että elän elämääni niin kuin hyvältä tuntuu, merkistä riippumatta :)

    • naurattaa

      kun luin juttus. Kerroit kuin itestäni. Minä nais-vaaka, aivan yli suurella egolla varustettu,
      pirun hyvännäköinen ja viehättävä. Kaikki vähäpätöiset häviää rinnaltani kuin nato-ohjukset ja ah, meissä vain se ero, että minulla nyt on se skopemies. Tsiiiiissuuuusss, sitä seksiä ja sen määrää (ei oo meinaa vaan sanahelinää skopeista), eikä se seksi pelkästtään, vaan muuteskin. ekaa kertaa elämässäni joudun ihan miettimään kuinka saada tuo ihana mies pidettyä rinnallani forever. Yleensä moista onkelmaa ei ole ollu, koska kyllästyttyäni olemattomiin miesrötkäleihin, olen heivannut ne kuin rikkinäiset sukat roskikseen. =) Ah tätä omaa ihanuuttani! haaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe