Millainen NeitstytMies on?

utelias

Millainen mahtaa olla neitsytmies? Täysin tuntematonta aluettaa minulle. Olen itse jousimiesnainen. Neitsytmies ei taida sopia hirveän hyvin jousimiehelle, olen ymmärtänyt?

33

12235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdjjj

No ei se VARMASTI horoskoopista johdu että sopiiko yhteen!!! Olet todella vainoharhainen jos niin luulet. Horoskoopit on muutenkin täysin pelleilyä!

• alkuperäinen

mielipiteestäsi. Pitäisiköhän minun käydä vielä lääkärissä hakemassa jotain lääkettä vainoharhaisuuksiini? Ymmärrät varmaan etten voi tätäkään päätöstä itse tehdä, voin nimittäin sortua vainoharhaisuuteen.

Kertoisitko salaisuutesi suvaitsevaiseen, lähimmäistärakastavaan, ymmärtävään ja kanssaihmistä tukevaan tapaasi käsitellä lähimmäisiäsi?

Kauniita tuulia sinulle!

En tiedä olenko tyhmä, mutta jos sitä sinulta kysyttäisiin, todennäköisesti vastaus olisi myönteinen.

• tiutiu

No minkä damnedin takia olet sitten horoskooppi sivuilla? ihmettelen vaan... Kuules kyllä täällä aika moni on tollasta kysynyt joten minkä takia sä rupeet jollekin yhdelle tyypille siitä valittaan ja väittämään vainoharhaseks? Katsos ehkä jotkut täällä vaan uskoo tollasiin! Sun ei tarvi uskoa jos et tahdo, mut anna hyvä ihminen niiden uskoa jotka tahtoo!

• Rapuneito

Neitsytmies osaa ainakin pantata tunteitaan jos ei muuta... Hänen siisti, viileä ulkoinen olemus kiinnittää huomion jo kaukaa, mutta neitsyttä on vaikea saada "peliin" mukaan. Mutta jos neitsyt tietää mitä haluaa, hän tulee ja ottaa...
      Suhteessa neitsyt haluaa paljon aikaa seksille, koska siten neitsyt näyttää välittämisensä. Seurustelukumppanina hän on huomaavainen ja ottaa toisen tunteet huomioon. Suhteen jälkeen neitsyeen on vaikea (ilmeisestikin) jatkaa eteen päin, koska vielä pitkänkin ajan päästä huomaa entisen neitsytmiehensä järjestelevän vielä minunkin asioitani... Neitsyt osaa loukata huomaamattaan ihmisiä kriittisyydellään, mutta yleensä sillä ei tarkoita mitään pahaa. Neitsytmies on oikea unelma "seurapiiritilaisuuksissa"! Mies ystävystyy kenen kanssa tahansa ja hauskuttaa tilannetta, kuitenkin osaten käyttäytyä hillitysti ja herrasmiehenä. Pukeutua neitsyt osaa aina oikein!!! :) Ihana kumppani, ainakin ravulle!

• Rapuneito

ihana kumppani ravulle lukuunottamatta, että... Ei kannata suututtaa neitsytmiestä... ;) Kriittisyyttä kannattaa oikeasti varoa, ILMAN sitä neitsyt olisi täydellinen.. :P

• alkuperäinen

Olipa kiva lukea kommenttejasi neitsytmiehistä. Tuo seksin avulla tunteiden näyttäminen oli kyllä jotain sellaista, minkä hieman aavistelin. Olen itse vähän samanlainen...

Tuo pukeutuminen voi pitää hyvinkin paikkansa. Sieltä vaatteiden alta paljastui vieläpä erittäin hyvännäköinen kroppa, joten tällä kertaa molemmat saimme silmänruokaa. Kohteliaisuuksia tuo mies osasi myös ladella, tiedä sitten oliko vaan teennäistä.

Lämpöistä kesän jatkoa ja onnellisia hetkiä!

• Neitsyt (nainen)

Tarkotit varmaan tolla pelkkää neitsytmiestä..Siis
        enhän mä oo tommonen,melkein kokonaan vastakohta..
        Jooh..Siis ei kaikki neitsytkundit tommosii o..
        Kattokaas luonne ei riipu pelkästään horoskoopista.

• Amy
        Rapuneito kirjoitti:

ihana kumppani ravulle lukuunottamatta, että... Ei kannata suututtaa neitsytmiestä... ;) Kriittisyyttä kannattaa oikeasti varoa, ILMAN sitä neitsyt olisi täydellinen.. :P

Neitsytmies osaa ottaa kyllä muut ihmiset huomioon omalla hillityllä tavallaan. Hän ei myöskään kersku eikä turhaan kehu. Joku saattaa pitää neitsytmiestä yllätyksettömänä ja ehkä tylsänä kumppanina, mutta yllättääkin hän osaa ja toisaalta, mitäpä yllätyksistä, kun itse arki on niin ihanaa hänen kanssaan. Neitsytmies osaa todella rakastaa ja antaa pienille asioille suuren merkityksen. Olen samaa mieltä siitä, että hiljaisellla ja lempeällä olemuksellaan hän on juhlien mielenkiintoisin ihminen ja ihmiset hakeutuvat hänen seuraan. Mainio kuuntelija, upea rakastaja ja puoliso. En vaihtaisi! :)

• Rapuneito
        Neitsyt (nainen) kirjoitti:

Tarkotit varmaan tolla pelkkää neitsytmiestä..Siis
        enhän mä oo tommonen,melkein kokonaan vastakohta..
        Jooh..Siis ei kaikki neitsytkundit tommosii o..
        Kattokaas luonne ei riipu pelkästään horoskoopista.

Neitsytmies josta kerroin oli tuollainen, mutten tunne yhtään neitsytnaista, joten taisin vähän yleistää... :/ pahoillani olen... :) Ja eipä ne samanlaisia kaikki ole tietenkään, mutta on niitä yhteisiä piirteitä.. Tunnen nimittäin neljä neitsytmiestä jotka ovat kaikki syntyneet peräkkäisinä päivinä, ja yhtäläisyyksiä kyllä löytyy! :)

• Rani
        Rapuneito kirjoitti:

Neitsytmies josta kerroin oli tuollainen, mutten tunne yhtään neitsytnaista, joten taisin vähän yleistää... :/ pahoillani olen... :) Ja eipä ne samanlaisia kaikki ole tietenkään, mutta on niitä yhteisiä piirteitä.. Tunnen nimittäin neljä neitsytmiestä jotka ovat kaikki syntyneet peräkkäisinä päivinä, ja yhtäläisyyksiä kyllä löytyy! :)

>>Tunnen nimittäin neljä neitsytmiestä jotka ovat kaikki syntyneet peräkkäisiä päivinä, ja yhtäläisyyksiä kyllä löytyy!

Varmasti löytyy, koska heidän tähtikartoillaan on paljon muitakin yhtäläisyyksiä kuin pelkkä aurinkomerkki.

Nouseva merkki ja kuumerkki, esimerkiksi, vaikuttavat todella paljon ihmisen luonteenpiirteisiin, ja venuksen sijainti on tärkeä tekijä rakkausasioissa.

• neitsytmies
        Amy kirjoitti:

Neitsytmies osaa ottaa kyllä muut ihmiset huomioon omalla hillityllä tavallaan. Hän ei myöskään kersku eikä turhaan kehu. Joku saattaa pitää neitsytmiestä yllätyksettömänä ja ehkä tylsänä kumppanina, mutta yllättääkin hän osaa ja toisaalta, mitäpä yllätyksistä, kun itse arki on niin ihanaa hänen kanssaan. Neitsytmies osaa todella rakastaa ja antaa pienille asioille suuren merkityksen. Olen samaa mieltä siitä, että hiljaisellla ja lempeällä olemuksellaan hän on juhlien mielenkiintoisin ihminen ja ihmiset hakeutuvat hänen seuraan. Mainio kuuntelija, upea rakastaja ja puoliso. En vaihtaisi! :)

en mä ainakaa oo ihan tuollanen... tai ehkä se vaikuttaa siltä. hmm... oon syntyny aivan keskellä syyskuuta. mä pidän ihmisistä ja ystävistä mutta ei kai ne sentää hakeudu mun seuraan... en oo koskaa ajatellukaa. mutta kuitenki... outoa.

• Neitsyt

päätin ihan huumorilla lukea ton ja piti (ainaki mun kohalla) paikkansa... paitsi että tuo vaatetus homma nii porukat Ei OSTA KUNNON VAATTEITA pRKl jotaki halpis paskoja oon kato vielä teenage mutant ninja hero turtles iässä

• Kesänlapsi
        Rapuneito kirjoitti:

Aivan nappiin meni neitsytmiehen arvio. Itselläni on myös neitsyt mies ja välillä hän osaa loukata kyllä kipeästi mutta siitä ei hänelle saa huomautttaa jos huomeuttaa syntyy riita. Neitsyt mies on aina olevinaan oikeassa ja muitten mielipiteistä viis. Tunnepuoli.... sanallinen ilmaisu ontuu......

• Pitkällä kokemuksella

Osuit kyllä naulan kantaan!!!Joka suhteessa.
        Jos jotain pitäisi vielä lisätä, niin neitsyt pitää fiksusta kumppanista jolla on omiakin päämääriä. Neitsyestä saa pitkäaikaisen kumppanin, mutta jota ei hevin rengasteta ;o.

• Leijonatyttö

Olen seurustellut kolmen eri neitsytmiehen kanssa ja kaikki he pettivät silloisia tyttöystäviään kanssani...ehkä tämä kertoo jotain neitsytmiesten luonteesta. Koskaan en itse yrittämällä yrittänyt saada heitä pettämään, itse valitsivat tehdä niin. Ensimmäinen jätti silloisen tyttöystävänsä ja olimme yhdessä useamman vuoden, viimeisin oli naimisissa, mutta hänen vaimonsa asuessa hetken aikaa toisella paikkakunnalla seurustelimme muutaman kuukauden ja se oli kyllä ihanaa aikaa! ei voi muuta sanoa. Neitsytmies huolehti minusta kuin prinsessasta.

Oman kokemukseni mukaan neitsytmiehet pukeutuvat todellakin hyvin, ehkä hieman erikoisesti. He suuttuvat usein aika kummallisista ja pieniltä vaikuttavista asioista, mutta leppyvät helposti, ainakin jos heille lepertelee...Lisäksi he ovat hieman itsepäisiä, kun he päättävät jotain, heidän päätään on hankala saada kääntymään. Seksissä he ovat hyvin kokeellisia...Ja se on kyllä totta, että he ystävystyvät aivan ihmeellisen helposti. Esimerkiksi tämä viimeisin neitsyt mies jonka kanssa seurustelin meni useimmiten yksin erilaisiin pippaloihin ja tutustui hetkessä siellä ihmisiin ja hänellä oli valtavasti tuttavia joka puolella.

• vai niin

Pettäjiä.. Ja sinä olet leijona, samalla tavallahan sinäkin olet ollut mukana pettämässä heihän tyttöystäviä ja vaimoja.. Minun oma neitsyeni on minulle todella ihana. Tunnen pari hänen entistä tyttöystävää joille hän tosin ei ollut yhtä ihana. Kertomansa mukaan hän ei voi esittää rakastavansa jos ei oikeasti rakasta. Minulle on tullut roppa kaupalla ihania lahjoja ja yllätyksiä. Kaikessa hän laittaa minut ja lapset etu sijalle, vaikka itse jäisikin huonommalle. Ihanin mies mitä minulla on koskaan ollut. Vaikka onhan niitä huonojakin puolia, mutta kaiken sen hyvän jälkeen mitä hän on minulle ja lapsille tehnyt voin unohtaa hänestä kaiken sen pahan.(",)

• kaksostyttö

neitsytmiehet ovat kyllä seurallisia ja ystävystyvät helposti,mutta kokemukseni mukaan myös helposti vieraisiin meneviä ja hyvin levottomia

• aivan

juu,loukkaantuu helposti,leppyy samaa tahtia jos jaksaa ylistää häntä..
        pettääkin.
        ja ei ymmärrä että muihinkin voi sattua,sitten kun sen tajuaa on todella pahoillaan.
        eteenpäin potkittavia , joilla paljon ystäviä ja osaa tosiaan pukeutua.. ihania.

• lumizombie

itse olen huomannut että neitsyt mies on ainakin hyvä, sängyssä ja ottaa kumppaninsa huomioon ja kertoo siellä tunteistaan enemmin kuin missään muussa tilanteessa, pukeutuu hyvin, tutustuu uusiin ihmisiin, suuttuu jos joku loukkaa häntä selän takana, ainakin tämä henkilö.. tosin minulle hän ei suuttunut helpolla. kroppa on aina kunnossa. ainut huono puoli, oli että tämä kyseinen neitsyt ei osannut pitää lupauksiaan.siihen sen suhde kaatuikin.

myöhemmin kun mun ja neitsyen suhde oli ohitse. tapasin sen ja se olis ollu valmis pettää mun kanssa silloista tyttöystäväänsä, tosin mä en suostunu siihen, koska en hyväksy pettämistä missään suhteessa.

• jousimiesnainen

Enpä menis kehumaan...tosin kaikilla tuntemillani neitsyt-miehillä helv....tin hyvä huumorintaju. Ovat kyllä mielestäni ujohkoja aluksi...seksi mielessä aina...(kenelläpä miehellä ei olisi;)) En luottaisi sataprosenttisesti...(kehen sitten voisi...hmmmm...luottaa???) No ehkä sittenkin kehuisin..ainakin vähän:)

• Jousimiesnainen

Ollaan oltu ihmeen kauan kimpassa mieheni kanssa, ottaen huomioon elämänlaattumme =)
      Minun neitsytmieheni on usein välinpitämätön, ei pidä kotitöistä missään muodossa. Tekee kaiken aina "hetken päästä", ei koskaan heti eikä mitään. Hän on hiljainen, omaa vain härskinmoisen huumorintajun tai huumorintaju toisten kustannuksella. Halveksii helposti muita, mutta ei pidä pienimmästäkään kritiikistään itseään kohtaan. Hän on laiska, ei viitsi tehdä mitään ellei ole pakko, ja nukkuisi mielellään paljon. Hän ei ole eloisa kuin vain juovuspäissään ja vain silloin saa sitä puhettakin kulkemaan. Hän ei ole hyvin pukeutunut, ei paljonkaan välitä mitä päällä on, kunhan ne on ne samat rääsyt. Hän rakastaa maalaiselämää ja inhoaa kaupunkielämää, paitsi baareja ja viinaa. Häntä inhottaa olla suuressa joukossa ihmisiä, on mielellään vain itsekseen. Hän on flirtti viinapäissään ja pettää mielellään, ilmeisesti omaa egoaan pönkittäen. Hän on erittäin fiksu ja filmaattinen kodin ulkopuolella, mutta kotona neljän seinän sisällä erittäin tympee ihminen!!!
      Jos tästä miehestä joskus eroan (tai jos hän minusta), katson etten koskaan enää ota neitsytmiestä!!! Mikähän meitäkin pitää vielä yhdessä... luultavasti lapsemme.

• Härkänainen

...johtuu miehen horoskooppimerkistä. Olin nimittäin naimisissa kuvailemasi miehen kanssa, joka oli härkä!!!! Nyt on neitsytmies kuvioissa mukana...enkä vaihtais.

• Jousimiesnainen
        Härkänainen kirjoitti:

...johtuu miehen horoskooppimerkistä. Olin nimittäin naimisissa kuvailemasi miehen kanssa, joka oli härkä!!!! Nyt on neitsytmies kuvioissa mukana...enkä vaihtais.

Niinpä...
        Halusinkin valaista asiaa siltä kantilta, ettei ihminen välttämättä ole yhden kaavan mukainen, eikä juurikaan välttämättä sen mukainen mikä horoskooppimerkki sattuu olemaan.
        Olen kuullut neitsytmiehistä puhuttavan kaikkea muuta mitä mieheni on ja siksi kirjoitin edellisen viestini, että muutkin huomaisivat ettei pelkkään horoskooppimerkkiin voi tuijottaa tai luottaa.
        Joitakin perusluonteita varmastikin voi eri horoskooppimerkkeihin voi yhdistää, mutta ne perusluonteenpiirteet ei kerro miehestä (tai naisesta) viel yhtään mitään!!
        Kyllä jokaisen käytökseen, olemukseen ja luonteeseen varmasti suuremmin vaikuttavat jokaisen lähtökohdat, lapsuus, nuoruus, perhetaustat, koulutukset, kaveripiirit sun muut.

• tytteli
        Jousimiesnainen kirjoitti:

Niinpä...
        Halusinkin valaista asiaa siltä kantilta, ettei ihminen välttämättä ole yhden kaavan mukainen, eikä juurikaan välttämättä sen mukainen mikä horoskooppimerkki sattuu olemaan.
        Olen kuullut neitsytmiehistä puhuttavan kaikkea muuta mitä mieheni on ja siksi kirjoitin edellisen viestini, että muutkin huomaisivat ettei pelkkään horoskooppimerkkiin voi tuijottaa tai luottaa.
        Joitakin perusluonteita varmastikin voi eri horoskooppimerkkeihin voi yhdistää, mutta ne perusluonteenpiirteet ei kerro miehestä (tai naisesta) viel yhtään mitään!!
        Kyllä jokaisen käytökseen, olemukseen ja luonteeseen varmasti suuremmin vaikuttavat jokaisen lähtökohdat, lapsuus, nuoruus, perhetaustat, koulutukset, kaveripiirit sun muut.

joo-o... on tosiaankin totta, että neitsytmiehet osaavat pukeutua hyvin!! omasta kokemuksesta voin myös sanoa, että he eivät näytä helposti tunteitaan, varsinkaan yleisillä paikoilla, mutta kun sille päälle sattuvat, he ovat todella helliä ja todellakin tietävät tarkalleen mistä pitää koskettaa! Hyviä sängyssä, mutta osaavat todellakin myös pettää kumppaniaan! =( ..mutta silti on jäänyt hyvä yleisvaikutelma neitsyturoksista!

• Jouskarinainen

Toi teksti oli kuin suoraan mun miehestä. Ollaan oltu puoli vuotta naimisissa, ja sitä ennen seurusteltu kaksi vuotta. Neitsytmieheni ajattelee aina ensin itseään ja sitten vasta muita, paitsi jos on kyse kavereista. Hän on aina se joka päättää mitä tehdään, harvoin mun ehdotukset käy.Kotona hän on todella tylsää seuraa, mutta jos olemme muualla hän on kuin eri ihminen. Joku saattaisi ihmetellä miksi olen naimisissa noin tylsältä tuntuvan ihmisen kanssa, mutta tottakai meillä on ihaniakin hetkiä, kunhan neitsyt siihen vain innostuu.. Pettämisestä sen verran etten ikinä uskoisi mieheni pettävän minua, minä olisin ennemminkin se pettävä puoli, jouskari kun olenkin.. :) Mutta en vois ikinä pettää miestäni! Kyllä jousimiesnainen ja neitsytmies käyvät hyvin yhteen, jos on kärsivällinen nainen.

• Kalat (f)

ei kyllä tosissaan kaikki neitsyt miehet o samalla muotilla valettuja... tunnen kanssa kaks neitsyt miestä ja niistä kumpikaan ei esim. pukeudu mitenkään hyvin... ja paaaaljon muitakin eroja löytyi. se on kyllä totta, että huumorintajua löytyy ja naiset maistuu =P

• jousimies-tyttö

Mun neitsyt poikaystäväni on rakastava, huomioon ottava, herrasmies. Pukeutuu parhaiten kun kukaan seurustelukumppaneistani koskaan. Joskus ottaa päähän liika lällyily mitä hän syöttää. Seksi on HYVÄÄ. :) Tekee oman osuutensa töistä ellei enemmänkin. Ostaa lahjoja ja tekee yllätyksiä. Tai sitten hän on vaan rakastunut.

• neitsyt

minulla on neitsytmies ja hänen luonnettaan voi kuvailla seuraavilla sanoilla:
      rauhallinen, pikkutarkka eli jos tekee jotain niin tekee taatusti kunnolla, luotettava, mikään show -mies hän ei ole,urheilullinen ja itsestään huolta pitävä, suuttuu kyllä aika helposti mielestäni, realistinen.tunteitaan hän ei näytä kovinkaan helposti mutta ottaa huomioon kuitenkin..

• young

on ihana mutta vittumainen...

en suosittele kenellekkään suoraan sanoen...

• Lilja

Hauskaa! Tunnistin oman poikaystäväni noista kirjoituksista! Mitenkä on, ovatko neitsytmiehet mustasukkaisia? Kun mun poikaystävä ei sitä näytä, vaikka joskus tuntuu, että nyt se vähä olis mustis.
        Onko täälä muita neitsytmies-leijonanainen pareja?

• young
        Lilja kirjoitti:

Hauskaa! Tunnistin oman poikaystäväni noista kirjoituksista! Mitenkä on, ovatko neitsytmiehet mustasukkaisia? Kun mun poikaystävä ei sitä näytä, vaikka joskus tuntuu, että nyt se vähä olis mustis.
        Onko täälä muita neitsytmies-leijonanainen pareja?

kyllä niissä neitsyissä piilee samat tunteet kuin muissakin ihmisissä ne vaan ei näytä niitä! Mutta mitä itse seurustelin neitsytmiehen kanssa, aina kovasti väitettiin ettei olla mustat sukat jalassa, mutta kyllä sen katseesta, kosketuksesta ja käyttäytymisestä näki, että neitsyt halusi olla ainoa minun "omistaja".

Tämä pari oli rapu (nouseva neitsyt) ja neitsyt (nouseva kalat).

• Jaiks

Miten neitsytmies lepytetään?? Tai jos se on muuten huonolla tuulella?

• buu

no ei ainakaan kannata alkaa viljelemään silloin mitään hauskaa huumoria. kannataa vaan jutella mukavia ja näyttää että välittää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2618
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      27
      2514
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1396
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      98
      1337
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1173
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      985
    Aihe