Hei!
Osaako kukaan sanoa paljon rahan nostaminen automaatista Visa Electron- kortilla maksaa Singaporessa?
Rahan nostaminen
5
2065
Vastaukset
- ei itsellä
mutta taitaa pankkisi tietää parhaiten. Tieto löytyy kyllä netistäkin jos osaat etsiä. Veikkaan että 2% nostosummasta eli satasesta menee siis 2 euroa.Eri juttu on toimiiko tuo lastenvisa ja saako käteistä ollenkaan.
- Markku Ohtava
tuo Visa Electron on siitä erinomainen nostoväline ettei sillä tehdyistä nostoista mene mitään maksuja.
Tarkista vaikka pankista, jos et usko.
noita automaatteja on S-poressa paljon, joista voi Visalla nostaa rahaa.- Elektronisti
Visa Electronilla tehdyistä nostoista todellakin veloitetaan, ainakin minun pankissani oheisen listan mukaan:
http://www.nordea.fi/Henkilöasiakkaat/Kortit ja maksut/Kortit/Hinnat/860332.html
Ja tuossa on ilmoitettu ainoastaan avainasiakkaiden nostohinnat. Muille kalliimpaa. Eli ei kannata ihan pikkusummia kerrallaan nostaa.
Sen sijaan Visa electronilla OSTAMISESTA ei mene mitään maksuja, kuten ei normaaleista luottokorttimaksuistakaan.
- pössö
Jos maksaa kortilla, ei tule rahanvaihtomaksua, vaan maksetaan se visa lasku normaalisti. Itse en ihan tarkkaan tiedä, paljonko tulee maksamaan, mutta mieluiten maksan kortilla.
- ALL
Jotkin kaupat ottavat loppusummasta jonkun prosentin jos maksaa luottokortilla mm. mustafa center jos muistan oikein visa 4% mastercard 6%. Ja tästä centeristä löytyy halvimmalla mm.elektroniikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269