ensimmäinen tolppa alakylän liikenneympyrästä kiehuvaanpäin, samoin kiehuvan kohdalla ennen Rantatien risteystä kun tullaan vt 15:ltä.
P.S. sinä joka tulit 5.4. noin klo 02.20 kiehuvan risteykseen rautakorvesta päin, ei se jarrun polkeminen enää auta kun salama on räpsähtänyt, Kiitos makeista nauruista!
Terveisin se joka vilkutteli sulla jarruvaloja vahingoniloisena!!!
NOPEUSKAMERAT 5.4.
7
1412
Vastaukset
- naurat turhaan
siirtokilvet nääs sattu oleen hanskalootassa.....
ja toisekseen mikä sua pännii.halpa kulkine itellä ehkäpä sitte.- se mättää
kun ite ajelle åååsloodalla, niin rupeen tekee mieli kirjootella kaikenkaista.
- BUAHAHHAAA
Ja oli senverran reilusti vauhtia että takuulla lähtee kortti auton kuljettajalta. Mitä minun kulkuneuvooni tulee, se on minulle aivan riittävän hyvä. Tosin se ei kulje yhtä lujaa kuin sinun BMW:si, ainakaan kamerallisen peltipoliisin kohdalla ;-)
Järjen käyttö sallittua....
Mutta maksele sinä sakkoja, minä ajelen hitaalla autollani.....
- ja polsua
on siellä sun täällä. Napsahtaa kohdallesi joskus, ja kamera nauraa... Alla skrattar till dig!!!
- kamerat
turhaan, rapsua tulee amispojille sekä anustappi-nousukkaille. Pahimpia nämä saatanan ns. äkkirikkaat pallopäät, uutta autoa alla ja muista viis. Airbagiakaan eivät tarvitse läskimahoineen, sivupaukuistakin huolehtii hyllyvä sivuolemus. Turvaa omasta takaa siis...
Nämä siis saatanan läskiökyt pois liikenteestä. Tähän lukeutuvat myös about 50-60v mersu/volvo-kuskit. Asennevammaisia myöskin!!!- oli mielipide
sullakin. kyllä rupes naurattamaan. RUAHAHHAHHAAA
- jotain?!
Sokeat papparaiset Corolloineen... Ennen ostettiin vaarille mopo, mutta nykyisin vaari ajaa turkkilaisella Corollalla. Vaarallisempana, kuin koskaan ennen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913