Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

huoneistohotelli Isabella

Alaniassa

Varsin äkkilähdön itselleni ja kahdelle lapselle ko paikkaan. Olen itse erittäin vaalea, lapseni, kaksi tyttöä myös suomalaisia pellavapäitä, iät 7 ja 8. Saadaanko olla rauhassa? Entä onko tyttöjen turvallista kulkea esim hotellin alueella kahdestaan?

Entäs tuo paikka muuten? Sopiiko lapsiperheille? Halpa ainakin oli. Onko kellään mitään informoitavaa tuosta paikasta? Kiitos etukäteen, paikan päällä olleiden kokemuksia ja vinkkejä aina kiva lukea. Me tykätään rauhallisesta elämästä, ollaan mieluusti uima-altaalla auringossa pulikoimassa, ehkä pari kertaa käydään rannalla ja ostoksilla. Osaako joku sanoa, onko tuo Isabellan uima-allas minkälainen?

82

14206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otsikon alta Isabellasta

      Itse kyselin Isabellasta myös ed.mainitussa otsikossa.Kun matkalta tulette, laita vähän tietoa u-altaasta, h.hotellista ym. tälle palstalle, olisi kiva lukea.

      • kaksi viikkoa sitten

        Hotelli OK,hinta/laatusuhde kohdallaan.Henkilökunta miellyttävää.Uima-allasalue kiva ja siisti.Piha-alueella pieni lasten leikkipuisto ja citrushedelmätarha.Hotellissa oli useita suomalaisia lapsiperheitä ja tuntuivat viihtyvän hyvin.Ensikertaa Alanyassa olleet lupasivat tulla uudelleen.Olemme lomailleet useita kertoja Alanyassa ja todenneet lasten saavan erityistä huomiota positiivisessa mielessä.Hyvää matkaa ja aurinkoisia lomapäiviä,tuskin tulette pettymään.Milloinka olette lähdössä? (Tiedä vaikka tavataan)


      • koko päivän u-altaalle Isab...
        kaksi viikkoa sitten kirjoitti:

        Hotelli OK,hinta/laatusuhde kohdallaan.Henkilökunta miellyttävää.Uima-allasalue kiva ja siisti.Piha-alueella pieni lasten leikkipuisto ja citrushedelmätarha.Hotellissa oli useita suomalaisia lapsiperheitä ja tuntuivat viihtyvän hyvin.Ensikertaa Alanyassa olleet lupasivat tulla uudelleen.Olemme lomailleet useita kertoja Alanyassa ja todenneet lasten saavan erityistä huomiota positiivisessa mielessä.Hyvää matkaa ja aurinkoisia lomapäiviä,tuskin tulette pettymään.Milloinka olette lähdössä? (Tiedä vaikka tavataan)

        Niin ei tarvitsisi lähteä joka pv. rannalle.Oliko ruokakauppoihin pitkä matka?


      • koko päivän u-altaalle Isab... kirjoitti:

        Niin ei tarvitsisi lähteä joka pv. rannalle.Oliko ruokakauppoihin pitkä matka?

        Lähin ruokakauppa oli Isabel-hotelliin nähden melkein vastapäätä hotellia (ei vielä ollut auki viikolla 10), seuraava pieni kioski / sekatavarakauppa muutaman kymmenen metrin päässä ja varsinainen suomalaista markettia vastaava ruokakauppa oli poikittaisen pääkadun varrella ( COK-market) noin 200 m:n päässä.

        Vastapäätä tätä kauppaa oli mielestämme paikallinen, todella edullinen, mutta hyvä ruokapaikka nimeltään Kebapci. (jossa ei muita turisteja käynyt kuin me ...)

        Lisää alanyan kuvia voit katsella blogini oikeasta reunasta kahdesta eri kansiosta.

        http://simotic.spaces.live.com


      • simotic kirjoitti:

        Lähin ruokakauppa oli Isabel-hotelliin nähden melkein vastapäätä hotellia (ei vielä ollut auki viikolla 10), seuraava pieni kioski / sekatavarakauppa muutaman kymmenen metrin päässä ja varsinainen suomalaista markettia vastaava ruokakauppa oli poikittaisen pääkadun varrella ( COK-market) noin 200 m:n päässä.

        Vastapäätä tätä kauppaa oli mielestämme paikallinen, todella edullinen, mutta hyvä ruokapaikka nimeltään Kebapci. (jossa ei muita turisteja käynyt kuin me ...)

        Lisää alanyan kuvia voit katsella blogini oikeasta reunasta kahdesta eri kansiosta.

        http://simotic.spaces.live.com

        Unohtui mainita, että molempien Alanya-kansioiden alkukuvat blogissani ovat Isabella hotellista ja ne "muhkeimmat" ruokakuvat ovat juuri tästä Kepabci-ravintolasta.

        Isabella hotellin aulassa oli pieni ruokakauppanurkkaus ihan vain meitä turisteja varten, sillä kadun vastapäätä sijaitseva kauppa ei ollut silloin maaliskuussa vielä auki.

        Maaliskuussa hotellissa oli ainoastaan suomalaisia ja lapsiperheitäkin oli useita ryhmässämme.

        Henkilökunta Isabellassa oli välitöntä ja muutenkin hotellissa oli tuttavallinen, välitön ilmapiiri (pienehkö hotelli kun oli, jossa kaikki tuntevat toisensa ...)

        Hotellin allas oli yllättäen suuri ja siisti viihtyisän pienen pienen puutarhan laidalla.

        Aikaisemmassa kirjoituksessani on muutamia esimerkkejä Alanyan hintatasosta maaliskuu 2008:

        http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=4500000000001815&posting=22000000033536864


    • PUNGA

      Isabella on kotoisa! Helppo liikkua, tulla ja mennä. Altaat ovat hyvässä kunnossa, vesi puhdasta ja lämmintä. Neuvon ottamaan mukaan tiskiharjan, paistinlastan ja tiskirätin, ellei näitä halua kaupasta hankkia! Varusteisiin ko. tavarat eivät kuulu Isabellassa, eivät myöskään muissa vastaavissa majapaikoissa! Pikkulasten kanssa voi olla huoleti! Hotellissa pidetään jokaisesta huolta.

    • Lööv Alanya

      Isabella oli must ainaki ihana,ja ku siel oli niin ihanat ja ystävälliset porukat ki ooh Kaipaan sinne

      • muimoi

        Mitä mieltä olit vanhemmasta alista? Sehän oli niin valehtelija tyyppi ainaki meidän mielestä. Oikea ääliö...
        Entäs sitten Heidi, Kasim ja Ali2?
        Mun mielestä ne oli kyllä mukavia :D
        Vaikka ali2.lla oli myös peliä nuorten tyttöjen kanssa...
        Kasim oli ainakin fiksuin tyyppi siellä ja mukavin.
        Heidi respassa mukava vaikka vähän halusikin myydä kaikkea...


    • ekakertalainen

      suosittelen isabellaa, siellä on turvallista kulkea, henkilökunta on aivan mahtava. itse olin ensinmäistäkertaa, ja palaan takaisin vielä samaan hotelliin. Uima-allas oli syvä täytyy olla uimataitoinen, löytyy kyllä pikkuisille oma kahluuallas.

    • ei ymmärrä

      miksi haet halpaa? Halpa on halpaa ja sen saa mitä tilaa. Me lomailemme lapsinemme aina laatuhotelleissa. Hintaerot ovat mitättömät, laatuerot mittaamattomat.

    • ei hjuva

      Olimme juuri viikon Isabellassa (vvides kerta Alanyassa) - liian syrjäinen sijainti, turhan suppea aamiainen hintaansa nähden ja henkilökunta ei ollut aivan rehellistä. Joka kerta taisi ravintolalaskussa olla jotain sanomista. Minua ei ainakaan tulla enää näkemään tuossa hotellissa, kun kerran valinnan varaa on...

      • et silleen

        tuli vähän sama käsitys tosta henkilökunnan rehellisyydestä.rahaa ei ollut niin paljon mielestäni mennyt kun oli mennyt.en juopotellut,olin tarkka kaupoilla ym.olin vähän tyhmä kai sitten.ovatko tallelokerot luotettavia?En ottanut sitä ja kyllä harmittaa.siis jos jättää rahojaan huoneeseen saa kai syyttää itseään.ei kylillekään viitsi aina kaikkia ottaa.


      • sdh<lk
        et silleen kirjoitti:

        tuli vähän sama käsitys tosta henkilökunnan rehellisyydestä.rahaa ei ollut niin paljon mielestäni mennyt kun oli mennyt.en juopotellut,olin tarkka kaupoilla ym.olin vähän tyhmä kai sitten.ovatko tallelokerot luotettavia?En ottanut sitä ja kyllä harmittaa.siis jos jättää rahojaan huoneeseen saa kai syyttää itseään.ei kylillekään viitsi aina kaikkia ottaa.

        vaikka se usein maksaa erikseen. Ei tarvitse huoneessa rahojaan piilotella.


      • et silleen
        et silleen kirjoitti:

        tuli vähän sama käsitys tosta henkilökunnan rehellisyydestä.rahaa ei ollut niin paljon mielestäni mennyt kun oli mennyt.en juopotellut,olin tarkka kaupoilla ym.olin vähän tyhmä kai sitten.ovatko tallelokerot luotettavia?En ottanut sitä ja kyllä harmittaa.siis jos jättää rahojaan huoneeseen saa kai syyttää itseään.ei kylillekään viitsi aina kaikkia ottaa.

        kyllä se henkilökunta ihan mukavaa oli.kyllä sitä rahaa matkalla menee yllättävän paljon.


      • pettyny
        et silleen kirjoitti:

        tuli vähän sama käsitys tosta henkilökunnan rehellisyydestä.rahaa ei ollut niin paljon mielestäni mennyt kun oli mennyt.en juopotellut,olin tarkka kaupoilla ym.olin vähän tyhmä kai sitten.ovatko tallelokerot luotettavia?En ottanut sitä ja kyllä harmittaa.siis jos jättää rahojaan huoneeseen saa kai syyttää itseään.ei kylillekään viitsi aina kaikkia ottaa.

        tarjos ilmaisia juomia, mut otti kyllä laskuissa extraa ei enään koskaaan sinne


      • alı
        pettyny kirjoitti:

        tarjos ilmaisia juomia, mut otti kyllä laskuissa extraa ei enään koskaaan sinne

        tervetuloa tana vuonna kaıkkı ılmaseksı!!!


    • @sara@

      Suoraan sanottuna ihan p***a hotelli! Olen käynyt 7 kertaa Alanyassa, yleensä 4 tähden hotelleissa majaillut. Syyskuussa 2008 erehdyin menemään Isabellaan koska sain niin halvalla äkkilähdön. huonoin hotellikokemus mitä Turkissa olen kokenut. Todellakin henkilökunta "huijaa" ja hotellin tasosta ei voi kyllä sanoa että ois 3 tähteä. Kannattaa maksaa vähän enemmän ja ottaa parempi hotelli. Niin ja tämä oli viimeinen kerta kun matkustin Aurinkomatkoilla. Tein reklamaation monesta asiasta (hotellin tasosta, palveluista tai siitä mitä puuttui, viemärin hajusta johon hotellissa ei rteagoitu mitenkään...ym.) mikä kyseisessä hotellissa oli pielessä enkä koskaan saanut vastausta.

      • nyt heinäkuu 2010

        Alkuperäinen kyselijä on kirjoittanut viestinsä huhtikuussa 2008. Silti ihmiset vastaavat vieläkin, vaikka kysyjä on matkaltaankin palannut yli 2 vuotta sitten. Katsokaa nyt ihmeessä viestien päiväyksiä, että ovat edes samalta vuodelta tai vuosikymmeneltä.


      • tähdetönnä
        nyt heinäkuu 2010 kirjoitti:

        Alkuperäinen kyselijä on kirjoittanut viestinsä huhtikuussa 2008. Silti ihmiset vastaavat vieläkin, vaikka kysyjä on matkaltaankin palannut yli 2 vuotta sitten. Katsokaa nyt ihmeessä viestien päiväyksiä, että ovat edes samalta vuodelta tai vuosikymmeneltä.

        täytyy olla tarkkana kaikkien viestien päiväyksien kanssa. Kaikke ne hotellit jotka olivat huonoja jo aikaisemmin ovat sitä edelleenkin, ei ne oikeestaan koskaan parane eikä korjata eikä huolleta. Jos joku on ollut kohtuullisen hyvä vielä joku aika sitten niin luultavasti sekin on repsahtanut. On erittäin vaikeaa löytää edes kohtuullista hotellia tuolta, suomalaisilla amtkatoimistoilla valitettavasti tuntuu olevan vain se pohjasakka myynnissä.


      • B=)
        tähdetönnä kirjoitti:

        täytyy olla tarkkana kaikkien viestien päiväyksien kanssa. Kaikke ne hotellit jotka olivat huonoja jo aikaisemmin ovat sitä edelleenkin, ei ne oikeestaan koskaan parane eikä korjata eikä huolleta. Jos joku on ollut kohtuullisen hyvä vielä joku aika sitten niin luultavasti sekin on repsahtanut. On erittäin vaikeaa löytää edes kohtuullista hotellia tuolta, suomalaisilla amtkatoimistoilla valitettavasti tuntuu olevan vain se pohjasakka myynnissä.

        Tultiin viikko sitten turkist, siel oli ihan kivaa, mut se SIIVOJA OLI IHAN PASKA!! se ei vaihtanu lakanoit, eikä tiskannu, välil petas sängyt ja sit ku se pesi lattian se jätti sen ihan litimäräks ja sit se lattia oli taas ihan likanen.


      • niinku elikkäs
        B=) kirjoitti:

        Tultiin viikko sitten turkist, siel oli ihan kivaa, mut se SIIVOJA OLI IHAN PASKA!! se ei vaihtanu lakanoit, eikä tiskannu, välil petas sängyt ja sit ku se pesi lattian se jätti sen ihan litimäräks ja sit se lattia oli taas ihan likanen.

        elikkäs ihan paskast niinku siivos, ku elikkäs ei niinku vaihtanut niinku lakanoi, niinku vaan jätti elikkäs vaihtamat. elikkäs ei toi niinku oo niinku oikeen et elikkäs ei siivota niinku


      • TEMME-
        nyt heinäkuu 2010 kirjoitti:

        Alkuperäinen kyselijä on kirjoittanut viestinsä huhtikuussa 2008. Silti ihmiset vastaavat vieläkin, vaikka kysyjä on matkaltaankin palannut yli 2 vuotta sitten. Katsokaa nyt ihmeessä viestien päiväyksiä, että ovat edes samalta vuodelta tai vuosikymmeneltä.

        http://temmeblogs.blogspot.com/


      • Kamala paikka
        nyt heinäkuu 2010 kirjoitti:

        Alkuperäinen kyselijä on kirjoittanut viestinsä huhtikuussa 2008. Silti ihmiset vastaavat vieläkin, vaikka kysyjä on matkaltaankin palannut yli 2 vuotta sitten. Katsokaa nyt ihmeessä viestien päiväyksiä, että ovat edes samalta vuodelta tai vuosikymmeneltä.

        Tätä käy varmasti lukemassa ihmisiä, jotka ovat tänä vuonna menossa sinne. Hyvä vaan, että viestejä tulee.


        Itse olin Isabellassa alkukesästä 2010, enkä mene uudestaan. Baarimikot suuttuvat jos menee jonnekkin muualle syömään, mykkäkoulua pidettiin myös siksi, kun en suostunut menemään viereen yöksi tai suudellut.

        Nuorempi Ali lähenteli ystävääni koko ajan, vaikka hän kielsi. Kädet eivät pysyneet omalla puolella melkein koskaan. Huutamaan siinä kerran piti ruveta, että irrottaisi. Samaa teki minulle Mehmet.

        Kamalaa porukkaa, en suosittele, enkä mene enää koskaan sinne takaisin.


    • :)

      Kävin huhtikuussa Alanyassa ja yövyin Isabella-hotellissa. Huoneet olivat pieniä, keittiönurkka oli säälittävä. Muuten oikein viihtyisä ja kotoisa hotelli. Heidi-virkailija oli oikein sievä ja mukava, mutta Alista en pitänyt. Hän vaikuttaa liian innokkaalta ja taisi lisätä ruokalaskuihin extraa. Muut työntekijät olivat oikein ystävällisiä. Siivoojat, surkeita! Laittoivat lattiaan jotakin ruskeaa ainetta, jotta se näyttäisi kiiltävältä. Jalat ja sukathan siinä tummenivat melko nopeastikkin. Aamupala oli pieni ja kallis. Uima-allas oli oikein siisti ja vesi lämmintä. Lapsiperheille hotelli on aivan loistava. Se on hieman syrjässä keskustan hälinästä. Ilmastointia/lämmitystä tulee tarvitsemaan ja se on aika hintava. Mutta se kannattaa silti ottaa. Pidin hotellista, mutta ensi kerralla kokeilen jotain toista hotellia.

    • Ihmetteleepi

      Kumman rannan lähellä Hotelli Isabella on? Kleopatran vai sen toisen rannan, jonka nimeä en muista?!

    • Itään

      Iätisen rannan lähellä.

      • Mutta kuitenkin lähempänä itäistä kuin läntistä rantaa.


      • blues_brother kirjoitti:

        Mutta kuitenkin lähempänä itäistä kuin läntistä rantaa.

        Ja juuri niinhän Itään vastasikin aivan oikein. :) Luin hätäisesti väärin.


      • John Belushi
        blues_brother kirjoitti:

        Ja juuri niinhän Itään vastasikin aivan oikein. :) Luin hätäisesti väärin.

        You stole my cigarette lighter, mother!


    • Isabellabella

      Luit joko väärin tai oikein, lätisen voi tulkita joko 'läntisen' jostä jäänyt n pois, tai Itäisen, jossa t ja ä vaihtaneet paikkaa. Mutta oikea vastaus siis itäinen. Kleopatra-rantaan aika pitkä matka.

      Itse hotellista ja koko Alanyasta meille jäi erittäin positiivinen kuva, mutta nämä ovat aina subjektiivisia kokemuksia, joihin voi vaikuttaa kovin moni asia, tai yksi pieni asia voi jonkun mielestä pilata koko loman. Riippuu myös siitä, minkälaisessa huoneistossa asuu, mihin aikaan kesästä siellä lomailee, ja minkälaisella porukalla.

      • Jeps mutta olisin tulkinnut oikein, jos olisin lukenut nimimerkin. :)

        Loman onnistumiseen vaikuttaa paljon se mitä odottaa. Itse en odottanut paljon Turkista ja etenkään Alanyasta. Yllätyin todella paljon siitä miten mukava lomapaikka Alanya oli ja miten ystävällistä palvelu oli... toki välillä vähän yliystävällistäkin suomalaiseen makuun. Menen varmasti joskus uudestaan ja mieluusti taas hotelli Gumukseen, jos vaan saan sopivan äkkilähdön. Elokuussa en enää mene vaan joko touko-kesäkuussa tai syyskuussa.


    • 2008

      Alaniassa
      5.4.2008 16:03

      Kyssäri on vuodelta 2008.Varmaan toi nikki oottaakin vesi kielellä vastauksia :D

    • Ihmetteleepi

      Hienoa, kiitoksia vastauksista! Olin viime kesänä Alanyassa ja blue heaven hotellissa, nyt haluaisin juuri tämän ei kleopatra rannan läheisyyteen ja kokeilla erilaista hotellikuntaa ja saada vaihtelevuutta lomaan. Alanya oli todellakin kokemuksen arvoinen paikka, kaikkia nähtävyyksiä en ehtinyt kolata, mitkä ovat nähtävimmät/kokemuksen arvoiset nähtävyydet tai aktiviteetit?

    • korppi74

      Moi,osaisko joku kertoa paljonko Isabellalta on matkaa uimarannalle? siis itäiselle

      • 2+2

        Kävelymatka, noin puol kilometriä.


    • -->

      Ite lähetää noi viikon päästä, ja kovat on odotukset ;)

      • Siitä hotellista

        saa munaa vaikka porsaannäköinen työläismaalaisluuska, joka vetää ketjussa röökiä, joten hyvää matkaa!


      • Aina hyvä matka
        Siitä hotellista kirjoitti:

        saa munaa vaikka porsaannäköinen työläismaalaisluuska, joka vetää ketjussa röökiä, joten hyvää matkaa!

        Tekisi ihan mieli matkustaa Alanyaan uudestaan katsomaan näitä porsaannäköisiä maalaisluuskia. Viimereissulla en nähnyt yhtään.

        Onkohan nyt niin, että tämän asian jankuttajalla istuu ko. kuvaukseen sopiva otus sohvan nurkassa, jollei ole röökillä parvekkeella.


    • +

      Mulla ei oo mitään hyvää sanottavaa kyseisestä hotellista! Aivan hirveä räkälä! Meteli aivan hirveä öisin! Suomalaisia sikana päissään joka puolella.....

      • HansuK

        Olimme Toukokuun lopussa hotelli Isabellassa viikon lomalla. Olen käynyt Alanyassa eri hotelleissa, eikä Isabellassa ollut hintansa nähden
        Mitään vikaa. Henkilökunta mukavaa , huoneet siistit ja ruoka aivan hyvää. Aamupala saisi olla vähän monipuolisempi.
        Alille ja koko porukalle kiitokset ja terkkuja!! Hannele ja Raija


      • HansuK

        Olimme Toukokuun lopussa hotelli Isabellassa viikon lomalla. Olen käynyt Alanyassa eri hotelleissa, eikä Isabellassa ollut hintansa nähden
        Mitään vikaa. Henkilökunta mukavaa , huoneet siistit ja ruoka aivan hyvää. Aamupala saisi olla vähän monipuolisempi.
        Alille ja koko porukalle kiitokset ja terkkuja!! Hannele ja Raija


      • HansuK

        Olimme Toukokuun lopussa hotelli Isabellassa viikon lomalla. Olen käynyt Alanyassa eri hotelleissa, eikä Isabellassa ollut hintansa nähden
        Mitään vikaa. Henkilökunta mukavaa , huoneet siistit ja ruoka aivan hyvää. Aamupala saisi olla vähän monipuolisempi.
        Alille ja koko porukalle kiitokset ja terkkuja!! Hannele ja Raija


      • HansuK

        Olimme Toukokuun lopussa hotelli Isabellassa viikon lomalla. Olen käynyt Alanyassa eri hotelleissa, eikä Isabellassa ollut hintansa nähden
        Mitään vikaa. Henkilökunta mukavaa , huoneet siistit ja ruoka aivan hyvää. Aamupala saisi olla vähän monipuolisempi.
        Alille ja koko porukalle kiitokset ja terkkuja!! Hannele ja Raija


      • HansuK

        Olimme Toukokuun lopussa hotelli Isabellassa viikon lomalla. Olen käynyt Alanyassa eri hotelleissa, eikä Isabellassa ollut hintansa nähden
        Mitään vikaa. Henkilökunta mukavaa , huoneet siistit ja ruoka aivan hyvää. Aamupala saisi olla vähän monipuolisempi.
        Alille ja koko porukalle kiitokset ja terkkuja!! Hannele ja Raija


    • MaassaMaantavalla

      Tuo räkälässä metelissä istunut ihminen on tainut eksyä Heikin baariin Alanyassa ollessaan. Isabella suomalaisten perheiden suosima perhehotelli, jossa ei tosiaankaan känniporukkaa näkynyt yötä myöden. Muutenkin hävettää osan kirjoitusten teksti; On Niiiiin hienoo olla suomalainen, voi mitä kielen käyttöä. Tuskin turkkilaisilla näitä ääliöitä tulee ikävä.

      • ikävä ääliö

        Onpa tyhmä vastaus .Koko kesänkö vietit Isabella?Kerran tiedät ettei siellä ollut kertaakaan kännisiä suomalaisia. Tuskinpa olit,mutta tyhmyytes paljastit.


      • Ei Isabellaan

        Kylläpä oli räkälä. Me olimme kesäkuussa 2012 ennen juhannusta siellä ja mekkalaa kesti kello 21- 03 ulkona ja sitten porukka siirtyi sisätiloihin kolisuttamaan ja jotkut tappelemaan. Meidän reissun pilasi känniset suomalaiset. Siksi sinne mentiin, kun niin perhehotellina mainostettiin. Tuona ajankohtana siellä ei ollut lapsiperheitä kuin vain me. Halpa hotelli niin porukoilla jäi enempi rahaa ryyppäämiseen. Suuttuivat siitä, kun ei osallistutttu heidän iltamiin. Ei syöty hotellilla vaan keskustan paikoissa. Uimarannalla oltiin 80% päivästä ja ei ostettu heidän kalliita juomia.


    • alibaba.

      Rauhallisella paikalla hotelli kyllä oli, mutta meidän perhe valitsee jatkossa jonkun muun hotellin kuin isabella. Aamupala suppea ja sama koko viikon. Lisäksi allas baarista kaikui musiikki pitkälle yöhön. Huoneet muuten ihan ok.

    • IsabellaFani

      Kokemusta on kahdesta kerrasta.
      Hotellissa järjestetään joka kerta Turkkilainen ilta ja Kebab-ilta.
      Lapsille varsinkin todella mukavia ihmisiä.
      Kuten Ali osaa todella hyvin siinä Suomea ja kivaa siellä on, voin kertoa.
      Hyvät ruoat yms.. mukava hotelli, suosittelen!

    • Alanya2012

      Isabellassa olitiin perheen kanssa syyslomalla 2012, eikä hotellissa mitään vikaa ollut. Uima-allas oli iso ja siisti.

      Hotellin aamupalaa emme syöneet, mutta turkkilaisessa illassa ja kebab-illassa oli hyvää ruokaa ja hyvät showt.

      Henkilökunta oli mukavaa, Heidi ja Ali varsinkin. Näytti se Mehmet siellä nuoria tyttöjä iskevän ja Ali vähän vanhempia, mutta oma vika, jos siihen halpaan menee...

      Hotellissa oli tosi hiljaista, kaksio oli tilava ja keittiön varustus oli riittävä aamupalan tekemiseen, ruokaa en sillä keittolevyllä rupeaisi tekemään. Kahvinkeitintä on harvemmin missään 4 tähden hotellissakaan nähty.

      Sijainti hyvä, eikä uimarantakaan kaukana.

    • lii_su1

      Viime kesänä oltiin kys hotellissa, EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN !!! Monet kerrat Alanyassa oltu, eikä koskaan olla tultu huijatuksi eikä olla oltu pettyneitä hotelliin, mutta näin kävi Isabella hotellissa!

      • 2+2

        Varmasti todella tärkeää tietoa aloittajalle, joka on vuonna 2008 esittänyt kysymyksensä. Mutta hyvä hotelli, ei ole koskaan huijattu. yli 10 kertaa kyseisessä hotellissa asustanut ja homma toimii.


    • rweren yrtw

      Aloittaja, joka on matkansa tehnyt jo vuonna 2008 on nyt varmasti saanut todella tärkeää tietoa matkakohteestaan ja hotellistaan.

      • Alanya2012

        Onko tullut mieleen, että tässä ei nyt vastata viestiketjun aloittajalle, vaan kaikille, jotka hakevat nyt tietoa kyseisestä hotellista!


    • Kävin sielä keväällä 2011, ei sinänsä moittimista,mutta onhan se vähän sivussa jos haluaa käydä Kleopatran rannalla, joka on paljon parempi rantana. Tuskin silti enää sinne menen. On parempiakin vaihtoehtoja.

    • kevät 2013

      Paska hotelli, tyttö respassa mukava ja yksi baarimikko oli kans ihan ok, mutta muuten muu henkilökunta perseestä. Olin poikakaverin kanssa siellä ja häntä nälvittiin koko ajan milloin mistäkin ja sain itse osani vittuilusta, välillä leikkivät etteivät kuulleet, jos jotain kysyttiin. Melua yö myöhään ja toisista huoneista kuuluu mekkala tosi helposti. Olisi pitänyt osallistua jokaiseen tapahtumaan ja jos käytiin muualla syömässä niin palvelu vain huononi entisestään. Ei mennä enää ikinä sinne!

      • Tant Hilda

        Olemme olleet Isabellassa kerran ja olisi ollut ihan mukavaa, jos kaikki suomalaiset
        osaisivat käyttäytyä eli olla tappelematta, huutamatta, kiroilematta. Kukaan henkilö-
        kunnasta ei osoittanut mieltään, vaikka emme Isabellan ravintolassa kertaakaan
        syöneet. Ali on kyllä business mies, mutta meidän mielestämme ei epärehellinen.
        Sanoisin, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.


      • Oliko vielä
        Tant Hilda kirjoitti:

        Olemme olleet Isabellassa kerran ja olisi ollut ihan mukavaa, jos kaikki suomalaiset
        osaisivat käyttäytyä eli olla tappelematta, huutamatta, kiroilematta. Kukaan henkilö-
        kunnasta ei osoittanut mieltään, vaikka emme Isabellan ravintolassa kertaakaan
        syöneet. Ali on kyllä business mies, mutta meidän mielestämme ei epärehellinen.
        Sanoisin, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

        yhtä kova hoitelemaan suomaalaisia emakkoja kuin ennenkin?

        Tuo Ali siis.


      • Tant Hilda
        Oliko vielä kirjoitti:

        yhtä kova hoitelemaan suomaalaisia emakkoja kuin ennenkin?

        Tuo Ali siis.

        No, nytkin sanoisin: Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Emakkoja emme Isabel-
        lassa nähneet emmekä karjujakaan. Suomalaisia örveltäjiä kyllä oli ekaviikolla;
        onneksi lähtivät pois ja tokaviikko oli rauhallinen.


      • Vaihda jo
        Tant Hilda kirjoitti:

        No, nytkin sanoisin: Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Emakkoja emme Isabel-
        lassa nähneet emmekä karjujakaan. Suomalaisia örveltäjiä kyllä oli ekaviikolla;
        onneksi lähtivät pois ja tokaviikko oli rauhallinen.

        mietelausetta: tuo metsä on nyt jo vastannut tarpeeksi.

        Miten olisi vaikka: "joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei". Tai vaikka "kyllä sopuli sialle antaa"?


      • tant Hilda
        Vaihda jo kirjoitti:

        mietelausetta: tuo metsä on nyt jo vastannut tarpeeksi.

        Miten olisi vaikka: "joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei". Tai vaikka "kyllä sopuli sialle antaa"?

        Kyllä tant Hilda osaa muitakin sananparsia kuten SE KOIRA ÄLÄHTÄÄ, JOHON
        KALIKKA KALAHTAA


      • Ouzoheppu
        tant Hilda kirjoitti:

        Kyllä tant Hilda osaa muitakin sananparsia kuten SE KOIRA ÄLÄHTÄÄ, JOHON
        KALIKKA KALAHTAA

        Itse tulin viime perjantaina takaisin kotiin. Isabella oli juuri sellainen kuin odotin. Ei mikään ylellinen muttei mikään kamala lääväkään! Henkilökunta oli ihan ok. Koko Alanyasta jäi hyvä kuva. Isona miinuksena oli vain muut suomituristit! Kyllähän minäkin olutta otin mutta ei sitä tarvitse örveltää aamusta iltaan! Parhaana esimerkkinä örvellyksestä oli kun eräänä aamuna noin. Klo 8.30 näin hotellimme pahimman öykkärin kusemassa lastenaltaaseen. Joku roti pitäisi olla!


      • Pakkoko on
        Ouzoheppu kirjoitti:

        Itse tulin viime perjantaina takaisin kotiin. Isabella oli juuri sellainen kuin odotin. Ei mikään ylellinen muttei mikään kamala lääväkään! Henkilökunta oli ihan ok. Koko Alanyasta jäi hyvä kuva. Isona miinuksena oli vain muut suomituristit! Kyllähän minäkin olutta otin mutta ei sitä tarvitse örveltää aamusta iltaan! Parhaana esimerkkinä örvellyksestä oli kun eräänä aamuna noin. Klo 8.30 näin hotellimme pahimman öykkärin kusemassa lastenaltaaseen. Joku roti pitäisi olla!

        matkustaa halpamatkalle örvelöiden kanssa.

        Ei niitä Kuubassa, Kolumbiassa tai Brasiliassa näe kuin joskus jonkun yksittäisen surullisen tapauksen.


    • pena88991010

      siisti hotelli ja huoneet ainoa miinus isabellassa oli siivoton "lasten leikkipaikka" vaikka piti olla perhe huoneistohotelli ja ei sovi muutenkaan lapsiperheille kun ikkunoita ei uskalla pitää auki kun ne ovat niin matalalla että 2vuotias voi tippua siitä muuten ok hotelli mutta kyllä me sinne uudestaan menisimme jos lapset olisivat niin isoja ettei ikkunoissa kurkottelisi :)

      • roty

        Oli siellä melko surkea aamupala...


      • hippiäinen
        roty kirjoitti:

        Oli siellä melko surkea aamupala...

        Olisit tehnyt itse aamiaisesi tai mennyt naapuriin syömään


      • kaada itelles
        hippiäinen kirjoitti:

        Olisit tehnyt itse aamiaisesi tai mennyt naapuriin syömään

        Etkö hyväksy mitään negatiivista Isabellasta tai Alanyasta? Olihan se melko kämynen hotelli eikä turkkilaisista yleensäkään ole paljoa hyvää sanottavaa


      • hippiäinen
        kaada itelles kirjoitti:

        Etkö hyväksy mitään negatiivista Isabellasta tai Alanyasta? Olihan se melko kämynen hotelli eikä turkkilaisista yleensäkään ole paljoa hyvää sanottavaa

        Jos arvostelet, perustele negatiiviset mielipiteesi.


    • Jeebaah

      Olen ollut 7 kertaa Alanyassa, kävin kerran tässä Isabellassa, ja pakko sanoa, että ei ollut mitenkään mukava.. Tultiin ystäväni kanssa kotiin baarista, ja vastassa oli just se 'ali' vai mikä olikaan.. Otti mun ystävän kainaloon ja sano et vie sen juomaan vettä.. Halusin mennä perään mutta se toinen jätkä ei päästänyt, no, odotin hotellin aulassa noin 15 minuuttia, ja kaveri tuli takaisin itkien ja sanoi että Ali oli suudellu häntä kaikkialle vaikka kaveri kieltäytyi.. Ja kun kaverini yritti tulla pois sieltä Ali oli suuttunut ja väkisin yrittänyt saada kaverini pikkareita pois.. Onneksi hän pääsi pois sieltä ajoissa.. Ja onneksi oli silloin viimeinen päivä siellä. Hotelli oli huono, drinkit maistu mehulta, henkilökunta oli varmaan kauhein ikinä. Hyi!! Haluan ehottaa mukavampaa hotellia, Orient suite! Paras, paras, PARAS! Tässä minun mielipide :)

      • Tyytyväinen Lilli :)

        Itse kävin nyt toista kertaa Alanyassa, kyseisessä Isabellassa yövyttiin. Tiesin jo etukäteen näistä Alin yrityksistä, joten välttelin mahdollisimman paljon sitä. Heidi oli tosi mukava, iloinen ja pirtee. :) Alex oli kans tosi mukava vaikken baarissa siellä istunutkaan kun vain kerran, ja sekin oli syystä että Alex huomas et istun yksin altaan lähellä netissä. Tuli siinä niitä näitä juteltua ja tosi mukavaa oli :) menisin kyllä jatkossakin sinne hotelliin, aamupalaa emme ottaneet, kävimme ulkona syömässä ja teimme itse pikanuudeleita. Olen tyytyväinen tähän reissuun. Tultiin juuri eilen kyseiseltä reissulta. :)


      • Alanya 80
        Tyytyväinen Lilli :) kirjoitti:

        Itse kävin nyt toista kertaa Alanyassa, kyseisessä Isabellassa yövyttiin. Tiesin jo etukäteen näistä Alin yrityksistä, joten välttelin mahdollisimman paljon sitä. Heidi oli tosi mukava, iloinen ja pirtee. :) Alex oli kans tosi mukava vaikken baarissa siellä istunutkaan kun vain kerran, ja sekin oli syystä että Alex huomas et istun yksin altaan lähellä netissä. Tuli siinä niitä näitä juteltua ja tosi mukavaa oli :) menisin kyllä jatkossakin sinne hotelliin, aamupalaa emme ottaneet, kävimme ulkona syömässä ja teimme itse pikanuudeleita. Olen tyytyväinen tähän reissuun. Tultiin juuri eilen kyseiseltä reissulta. :)

        Mitä Se kammottu Ali sitten tekee?? Ihanko oikeasti vai höpöttääkö vaan??


    • ehan

      Meillä meni loma melkein pilalle, kun se Ali roikku äitini kimpussa. Oltiin siis kahdestaan matkalla. Ali pisti ne baarin pojat tuomaan äidilleni jonkun helvetin kermavaahtohedelmäläjän ja pyytämään kanssaan kanssa sinne vuorelle "ajelulle". En oikeesti tiiä, olisiko siinä pitänyt itkeä, vai nauraa. :D Äiti hoiti tilanteen ihan mallikkaasti, eikä se sitten lomalomaamme häirinnytkään. Ja oli se yksi baaripoitsukin aika rasittava, kun ei altaalla saanut hetkeäkään olla rauhassa. Se "räpelsi" ärsyttävästi hiuksiani. Ehkä sellainen välittömyys on osa sitä kulttuuria ja vaaleat hiukset niin ihmeelliset, mutta minulle henkilökohtainen alueeni on aika tärkeä, varsinkin, kun olin bikineissä. Muuten se henkilökunta oli kyllä ihan ok.

      Aamupalaa en osaa kommentoida, kun sitä ei otettu. Huone oli siisti, mutta kylmä! (olimme keväästä).

      Emme kumpikaan rakastuneet Turkkiin, emmekä aio palata sinne, ehkä syy oli hotellissa Aleineen, ehkä muissa asioissa. Isabella on varmaan pariskunnille ja perheille ihan kiva ja edullinen, mutta tyttöporukoiden kannattaa ihan suosiolla mennä muualle majoitukseen.

      • Kannattaa kyllä

        ihan suosiolla mennä jonnekin muualle kuin Turkkiin.

        Työläismaalaisluuserilortot ovat sikailullaan pilanneet paikan...


    • 222333

      Pitää olla idiootti tai pers'aukinen, jos valitsee tuollaisen hotellin.

      • yks köyhä

        jos on ensimmäistä kertaa turkissa miten voi tietää mikä on hyvä hotelli ja mikä ei?


      • hippiäinen

        En ole idiotti enkä rutiköyhä, silti rakastan Alanyaa.


      • hippiäinen
        yks köyhä kirjoitti:

        jos on ensimmäistä kertaa turkissa miten voi tietää mikä on hyvä hotelli ja mikä ei?

        Ei sitä mistään oikeastaan tiedä, varsinkin kun näillä sivustoilla tuodaan esiin
        kaikki se negatiivisuus, jota ei voi muualla purkaa.


    • another

      Onko sillä Alilla oikeesti sekä suomalainen että turkkilainen vaimo/tyttöystävä??? Ei kai nyt sentään...?? Ei kai me naiset niin hölmöjä sentään olla :P

    • Alaniassa

      Jyrki sukula ratsasi tämän isabellan,
      t. avaaja ap , Alaniassa

    • Pahamakusuussa

      Näin tuolla Facebookissa yhen tytön kirjotuksen sen kokemuksista Isabella hotellissa, ja aattelin rohkastuu ja kertoo mun mielipiteen. Tiiän että kumminkin moni selaa näitä vanhoja keskusteluja ennen reissuun lähtöö ja niin tein itekkin.
      Luin sillon noista huonoista kokemuksista henkiökunnan kanssa ja osasin varautua siihen mutta silti baarimikko mm kuvasi mua kun oltiin allasbaarissa (mulla oli päällä perus shortsit ja toppi) ja yks hotellipoika yritti jalkapeliä pöydän alla vaikka mun miesystävä istu mun vieressä. Sielä allasbaarilla on yhteinen wc joten ainaku sinne meni niin joku hotellipojista seuras perässä ja yritti saada pusun tai jotaki muuta. Alex (veysel) ja ne kolme muuta yritti lähetellä mulle myös jotaki vehkeittensä kuvia Facebookissa ja jouduin estämään ne. Jäi jotenki ahistunu ja vähän hyväksikäytetty olo. Alista ei ollu vaivaa, se tuntu olevan ihan ihmisiksi.
      Hotellihuoneet oli tosiaan vähän huonosti varusteltu ja vaikka hotellii mainostetaan lapsiystävälliseksi, leikkialue pihalla oli likanen ja sielä oli vaan rikkinäisiä leluja. En ite veisi sinne mun lapsia, enkä VARSINKAAN teini-ikäsiä joista ne miehet saattais kiinnostua.
      Oottehan varovaisia jos meette sinne.

      • Anonyymi

        Itse olen vain kerran ollut Turkissa ja Isabella hotellissa. Suoraan sanoen olen ollut paremmissakin matkakohteissa, kun Turkissa, esim Kreikka ja Kypros on parempia kohteita. Olen ollut myös paljon paremmissakin hotelleissa. Heidän lapsiystävällisyydessä havaitsin että vähän liikaakin tykkää lapsista, kun yksi hotellin henkilökuntaan kuuluva mies Mehmed jatkuvasti pussaili ihastustaan 5 vuotiasta tyttöä. Jos olisi ollut mun lapsi, niin olisi mies saanut vihaisen isän vihat päälle. Just ilmoitettiin Facebookissa että heidän hotellinsa lopettaa toimintansa näin Koronan aikaan. Uteliaana olisi kiva tietää että onkohan heidän esim liiallisesta lapsiin rakastumisesta tehty valituksia, kun Aurrinkomatkat ei tee sinne enää matkoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen vain kerran ollut Turkissa ja Isabella hotellissa. Suoraan sanoen olen ollut paremmissakin matkakohteissa, kun Turkissa, esim Kreikka ja Kypros on parempia kohteita. Olen ollut myös paljon paremmissakin hotelleissa. Heidän lapsiystävällisyydessä havaitsin että vähän liikaakin tykkää lapsista, kun yksi hotellin henkilökuntaan kuuluva mies Mehmed jatkuvasti pussaili ihastustaan 5 vuotiasta tyttöä. Jos olisi ollut mun lapsi, niin olisi mies saanut vihaisen isän vihat päälle. Just ilmoitettiin Facebookissa että heidän hotellinsa lopettaa toimintansa näin Koronan aikaan. Uteliaana olisi kiva tietää että onkohan heidän esim liiallisesta lapsiin rakastumisesta tehty valituksia, kun Aurrinkomatkat ei tee sinne enää matkoja?

        Kai siellä hotellissa on jotain tapahtunut eikä vaan kerran, kun Aurinkomatkat lopettaa yhteistyön Isabellan kanssa ja koko Isabellan toiminta loppuu. En usko että Aurinkomatkat huvikseen lopettaisi myymästä matkoja johonkin hotelliin edes Koronan takia, enkä yhtään ihmettele, jos asiakkaat on tehnyt valituksia hotellista esim liiallisesta lapsi rakkaudesta. Lapsista saa toki tykkää, mutta ei niin paljoo, kun näin Mehmetin pussailevan suulle jonkun toisen 5 vuotiasta lasta ja sai jopa jonkun lapsen itkemään. Elikkä Isabellassa hotellin henkilökunta on täynnä pedofiilejä, joista on varmasti valitettu Aurinkomatkoille. Tossa kun oon lukenut tässä keskustelussa negatiivista Isabellan hotellin henkilökunnasta, niin en yhtään ihmettele, jos piti paikkansa. Itse olen vain kerran majoittunut lomalle Isabellaan ja oli huonot kokemukset, kun huoneesta puuttui turvalokero ja kun multa oli johonkin hotellin alueelle kadonnut aurinkolasit ja Alia ei voinut vähempää kiinnostaa. Vaikka mulla ei ole ollut aikomustakaan mennä enää toista kertaa Isabellaan, mutta silti olen huvikseen seurannut heidän kuulumisia Facebookissa ja olen saanut hyvät naurut kun Ali se vaan lapsen tasolla kiukuttelee Somessa, kun Aurinkomatkat ei myy jostain syystä matkoja Isabellaan ja haluaa tietää syyn ja pyytää että joku someryhmäläisistä soittaa Aurinkomatkoille ja vaatii selitystä. Ihmettelen että miksi Ali ei itse soita Aurinkomatkoille ja vaadi selitystä???????


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.

      Onko kenellekään yllätys?
      Perussuomalaiset
      52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe