Mitä mieltä ootte? Millainen laatu, onko kokemuksia? Kyseistä kameraa sais nyt aika edullisesti, on nimittäin Anttilas nyt 100 euroo halvemmalla kuin normaalisti. 3,2 Megapikseliä, riittänee varmaan jopa A4 suurennoksiin. Mutta mikähän mahtaa olla tilanne käytännössä? Ainahan noi pelkät megapikseliluvutkaan ei kerro kaikkea.
Jos jollain omakohtaisia kokemuksia niin kertokaahan, onko kamera ehdottomasti hankinnan arvoinen vai pelkkää rahanhaaskausta.
HP Photosmart 735
6
1543
Vastaukset
- Testaaja
Melkoinen virtasyöppö. Canon poweshot60 tai 70 olis oman kokemuksen perusteella hyviä ja hommaankin jahka hinta vielä vähän tippuu.
- veikko
Noi anttilan hinnan alennukset on yhtä paskapuhetta. Ei noita kameroita oo missään vaiheessa myyty tommosilla hinnoilla (249 euron kameraa siis 349 eurolla) kyseessä on vain markkinointikikkare, jolla hölmöiltä viedään rahat :)
Ei kannata maksaa liikaa. Esim ww.pulju.netistä saatava mustek mdc 4000 pesee netanttilan kamerat 6-0 ja maksaa 260 euroa.
ei niiltäkään kyllä välttämättä kannata tilata, jos nappulaa ei riitä. saksasta tai ranskasta löytyy samaa kameraa 50-100 euroa halvemmalla eikä tarvitse edes suuremmin etsiä. oliskin hauska tietää miksi suomessa kaikki on kalliimpaa?- ???
Johtuuko korkeasta alvista ja tullikustannuksista nuo korkeammat hinnat Suomessa?
- jope
Taisi jäädä tekniikanmaailman testissä viimeiseksi,joten en kyllä suosittele kyseistä kameraa. Sen sijaan Canon a70 on kyllä hintaluokkansa paras ostos.
- ???
Itse ostin kyseisen kameran juuri tuon hinnan takia. Kuvaan vain omiin tarpeisiin vaikkakin aikas paljon. Ihan riittävän hyvä kamera minulle ja uskaltaisin myös sitä suositella.
Virtasyöppö se tosiaan on, mutta saahan niitä akkuja ladattua. - niin
Meiltä löytyy kyseinen kamera, anttilasta ostin ja maksoi 299e.
Melkoinen virtasyöppö se kyllä on, ja tehokkaita akkuparistojakin saa olla vaihtamassa vähän väliä.
Toinen huonopuoli on se, että punertavan ruskeitä värejä kun kuvaa niin kuvassa värit tulee vähän erinlailla kuin normaasti onkaan.
Hyviä puolia on helppokäyttöisyys ainakin ja muutenkin soveltuu ihan hyvin normaaliin kuvaamiseen...uskallanpa minäkin sitä suositella muillekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517