tuntematon nosti hamettani...

jaana-83

Onko muille tytöille tai naisille käynyt tällaista: olin kaupungilla hameessa ja kävelin yhtä kujaa pitkin missä olin yksin. Ohi juoksi nuori mies ja jäi muka solmimaan kenkiään... kun kävelin ohi, hän nosti hamettani... ja katsottuaan lähti heti juoksemaan karkuun... Ei tosiaan tuntunut hyvältä, vaikka hän ei muuta tehnyt? Kokemuksia vai oliko tuo vain yhden ihmisen päähänpisto?

29

11575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiuku

      mutta tänäpäivänä suomi on täynnä häiriintyneitä, vapaalla jalalla kulkevia hiippareita,joiden aivoituksista ei ota tolkkua. Tuollaista sattuu varmasti jatkuvasti ja päivittäin. Suomessa seksuaalinen väkivälta, häirintä ja muukin väkivalta on ihan maailman laajuisestikin väkilukuun suhtautettuna maailman huippua. Ei voi muuta kuin olla varovainen ja hankkia vaikkapa itsepuolustus kurssilla itselleen turvaa. Tai sitten tehdä kuten minä; muutan ulkomaille.

      • Suomalainen mies

        Erot raiskaustutkimuksen tuloksissa kertovat enemmän tutkimustapojen eroista kuin suomalaisten käyttäytymisestä. Sitäpaitsi olisi syytä tutkia tilastoista, onko suomalaisten vai ulkomaalaisten osuus raiskaajissa suurempi. Ihan vain varmuudeksi, ennen kuin muutat sinne ulkomaille.


      • TIETÄJÄ


    • Neiti

      Näkikö pillun?!

      • hark

        Ja voi helevetti, jos ei nähnyt!


    • Feministi

      Ota yhteyttä terapiaan. Hoito kestää kyllä vuosia, mutta muuten et ehkä pääse väkivallanteosta yli. Kyllä tuollaisesta pitäisi saada vankeutta. Oikeastaan vankilakaan ei paranna, vaan ainoa pätevä rangaistus olisi kastrointi. Munat pois vaan!

      • PÖYRISTNYT

        heh, heh ,heh, en oo hauskempaa kuullu saatanan vittu feministi, normaali nainen ois mielissään saamasstan huomiosta, TYHMÄ TIETYSTI PILAA TIUKKAPIPOSUUDELLAAN ELÄMÄSTÄÄN VUOSIA KÄYMÄLLÄ PSYKOTERAPIASSA, HAH, HAH, HAH, HAH, HAH, HAH!!!!!!!!!!! VOI ÄITI, MENE KOTIIN KASVAMAAN SEN FEMINISTI ÄITISI JALKOJEN JUURIIN, VOIT MAISTAA SEN SÄÄRTÄKIN JOS OOT FIKSU.......HEH, HEH


      • Anonyymi
        PÖYRISTNYT kirjoitti:

        heh, heh ,heh, en oo hauskempaa kuullu saatanan vittu feministi, normaali nainen ois mielissään saamasstan huomiosta, TYHMÄ TIETYSTI PILAA TIUKKAPIPOSUUDELLAAN ELÄMÄSTÄÄN VUOSIA KÄYMÄLLÄ PSYKOTERAPIASSA, HAH, HAH, HAH, HAH, HAH, HAH!!!!!!!!!!! VOI ÄITI, MENE KOTIIN KASVAMAAN SEN FEMINISTI ÄITISI JALKOJEN JUURIIN, VOIT MAISTAA SEN SÄÄRTÄKIN JOS OOT FIKSU.......HEH, HEH

        Tuon täytyy olla hullu pöyristynyt


    • J.R

      Eipä ollut heppu normaali jos ei edes koittanu pillua. Hoitoon pitäisi toimittaa!

    • Vaksi

      No entäpä kuka Dorka nykyään enään kulkee hame päällä Helsingissä.

      • hurlmunhei

        Onhan se kyllä niin että tämä kuumuus ja helle tekevät seksielämän vilkkaaksi ja hormonit jyllää aivan eri tahtia kuin talvella. Onhan se todella epäkohteliasta mennä kurkkimaan toisen ventovieraan hameen alle. Korville olisin antanut!!

        Kyllä se teettää kaikenlaista nykyään eikä mikään ole enää ihmeellistä! Miehet nimittäin kävelevät kesähelteellä aivan kiimoissaan ja paskat välittää siitä että haluat pukeutua hameeseen ihan noin vain. Ajattele miten moni mies sen olisi halunnut tehdä, mutta sieltä löytyikin yksi rohkea.


      • teak
        hurlmunhei kirjoitti:

        Onhan se kyllä niin että tämä kuumuus ja helle tekevät seksielämän vilkkaaksi ja hormonit jyllää aivan eri tahtia kuin talvella. Onhan se todella epäkohteliasta mennä kurkkimaan toisen ventovieraan hameen alle. Korville olisin antanut!!

        Kyllä se teettää kaikenlaista nykyään eikä mikään ole enää ihmeellistä! Miehet nimittäin kävelevät kesähelteellä aivan kiimoissaan ja paskat välittää siitä että haluat pukeutua hameeseen ihan noin vain. Ajattele miten moni mies sen olisi halunnut tehdä, mutta sieltä löytyikin yksi rohkea.

        Ajattele, kuinka moni mies haluaisi kurkata sinne hameen alle! Eikö ole törkeää! Miehet pitäisi lopettaa!

        Mutta asiallisesti: moinen käytös on törkeää. Sitä voi tietenkin selittää helteellä ja sen mukaisella vaatetuksella, mutta vähäinen vaatetus ei oikeuta kajoamaan kehenkään.


      • VIISAIN
        teak kirjoitti:

        Ajattele, kuinka moni mies haluaisi kurkata sinne hameen alle! Eikö ole törkeää! Miehet pitäisi lopettaa!

        Mutta asiallisesti: moinen käytös on törkeää. Sitä voi tietenkin selittää helteellä ja sen mukaisella vaatetuksella, mutta vähäinen vaatetus ei oikeuta kajoamaan kehenkään.

        JUU KUN TEAK LOPETAT MIEHET, LOPETAT SAMALLA ITSESI, PS. ÄLÄ ALA IKINÄ SEURUSTELEMAAN, SILLÄ TULEN VAROITTTAMAAN KAIKKIA KUMPPANEITASI SIITÄ ETTÄ SANOIT " PITÄISI KAIKKI LOPETTAA...." SIIS KAIKKI, AIVAN KAIKKI


    • joku

      Mitäs sieltä hamosen alta löytyy, sievät pikkupöksyt ah kuinka kiihottavat miestä, pikkuhousujen läpi voi nähdä ja tuntea pillun ääriviivat.
      Raiskata ei saa eikä tehdä väkivaltaa mutta olisi oltava jokaisella miehellä olla oikeus kurkistaa hameen alle ja katsoa pöksyt jopa riisua ne ja ottaa ne itselle ja vaikkapa maksaa pöksyjen hinta, joissakin valtioissa näin on tapana ja ei siellä kysellä naiselta vaan nipistellään pepusta, kutitellaan ihan yleisillä paikoilla ja aviomies voi naisensa lainata vieraillekin, siellä katsotaan alushousut aina tarvittaessa ja naiset myöskin pitävät siitä, myöskin perheissä veljet kiusoittelevat sisartaan katsomalla pikkuhousut ja pillunkin ja se on ihan tavallista, myöskin veljillä ja aviomiehillä on oikeus antaa piiskaa pyllylle jos nainen ei tottele tai on kuriton., myöskin anopilla on tämä piiskaoikeus ja usein anoppi piiskaakin poikansa vaimon ja tarkistaa tämän pöksyt että ne miestä miellyttävät.

      • rikas nuori herra

        Hyvä, ihan oikeaa tekstiä, voisitko kertoa minullekin missä valtiossa näin on hommat, sillä olen riittävän rikas (toisin kuin nämä kapeanaamaiset virnuilija-suomi-pojat-172cm-52kg) matkustamaan ja jäämään kyseiseen maahan lopun iäkseni!!


      • hurlmunhei
        rikas nuori herra kirjoitti:

        Hyvä, ihan oikeaa tekstiä, voisitko kertoa minullekin missä valtiossa näin on hommat, sillä olen riittävän rikas (toisin kuin nämä kapeanaamaiset virnuilija-suomi-pojat-172cm-52kg) matkustamaan ja jäämään kyseiseen maahan lopun iäkseni!!

        Niin minäkin haluaisin tietää missä näin on. Olisi se aika jännittävää jos joku kurkkaisi minunkin hamoseni alle kauppareissullani aivan yllättäen.

        Tai toisaalta olisi se makoisaa jos kadulla kulkiessa voisi kopaista hyvännäköisen vaalea- tiukkahousuisen miehen pullottavia vehkeitä ja todeta vaan, että kyllä ne olivat katselemisen ja kokeilemisen arvoiset. JIPPII!!


      • joku
        hurlmunhei kirjoitti:

        Niin minäkin haluaisin tietää missä näin on. Olisi se aika jännittävää jos joku kurkkaisi minunkin hamoseni alle kauppareissullani aivan yllättäen.

        Tai toisaalta olisi se makoisaa jos kadulla kulkiessa voisi kopaista hyvännäköisen vaalea- tiukkahousuisen miehen pullottavia vehkeitä ja todeta vaan, että kyllä ne olivat katselemisen ja kokeilemisen arvoiset. JIPPII!!

        Ah hurlumhei minäkin haluaisin kurkistaa sinun hameesi alle, minkälaisia pöksyjä pidät, mielivärini on valkoinen ,ehdottomasti naisella pitää olla valkoiset pikkuhousut.


      • hurlmunhei...
        joku kirjoitti:

        Ah hurlumhei minäkin haluaisin kurkistaa sinun hameesi alle, minkälaisia pöksyjä pidät, mielivärini on valkoinen ,ehdottomasti naisella pitää olla valkoiset pikkuhousut.

        ovat yleensä valkoiset tai mustat. Myös lempialushousuni väri on vaalean teräksen sininen, jotka ovat tangat. Missäpäin liikut, niin laitan hameen päälle aivan sinua varten!!


      • joku
        hurlmunhei... kirjoitti:

        ovat yleensä valkoiset tai mustat. Myös lempialushousuni väri on vaalean teräksen sininen, jotka ovat tangat. Missäpäin liikut, niin laitan hameen päälle aivan sinua varten!!

        Ahsaisinko kurkistaa hameesi alle, saisinko sinulta lainata pöksyjä, saisinko riisua ne jalastasi.
        Lempivärini on valkoinen


    • mysli

      Sellainenkin maa löytyy jossa miehet käyttävät hametta ja naisten pikkuhousuja ja naisilla on oikeus katsoa hameen alle ja tehdä vähän muutakin, siellä naiset alistavat miehen jopa raiskaavat ja perheessä vaimon sana on laki ja piiskarangaistus annetaan miehelle ihan lain mukaan kolmasti viikossa ja siskot ja vaimon ystävät osallistuvat kurittamiseen.
      Hakekaa tietoa maa löytyy, siellä turistimiehetkin alistetaan ja heidät naitetaan väkisin paikalliselle naiselle orjaksi ja pikkuhousut jalkaan laitetaan, siellä on oikein tarkastajatkin jotka katsovat onko miehellä oikeanlaiset pikkupöksyt.

    • susa

      valitettavasti arkipäivää.
      toimin monissa edustustehtävissä, joissa vastaavanlaisiin asioihin törmää.
      Viimeksi keväällä olin eräillä messuilla, samalla kuin esittelin tuotetta asiakkaalle (porukkaa oli paljon ympärilläni), tunsin käden joka siveli reittäni pitkin ylös pikkareilleni, sain senverran liikautettua itseäni että lopetti.
      Tilanne sikäli ikävä, ettei voinut oikein siinä numeroa asiasta nostaa, enkä kyseistä henkilöä edes nähnyt.
      Tuommoisiin kourimisiin ja kaikenlaisiin ehdotteluihin on kyllä vuosien varrella tottunut, mutta täytyy ihmetellä että mitä näiden miesten päässä ylipäänsä liikkuu?????

      susa

      • hameen alle

        Kerrankin järkevää kirjoitusta! Ei ole kivaa kesken kaiken työnteon, kun jonkun tuntemattoman käsi työntyy hameen alle, erittäin ällöttävää. Sen ymmärrän, jos joku nainen oikein odottaa niin tapahtuvan ja on kiimoissaan, mutta tilanne kun olet tekemässä tärkeää työtä ei silloin tule mieleen kyllä erotiikka ja tuntematon käsi haarojen välissä. Sentään ei enää asuta pellossa.

        Ymmärrän sinua ja kaikki sympatiani sinua kohtaan. Ihmisiä kohtaan pitää olla kunnioitus!


      • Pohjmies

        Asiallinen kommentti , ja asiallisesti toimittu . Tuo käyttäytyminen ihan asiallista , et olisi työtilanteessakaan . Siis jos ei ole kiinnostunut moisesta niin vetäytyy pois ja jos mies on niin tyhma ettei älyä lopettaa , niin sitten kovempia otteita.


    • muija

      On pari kertaa tullu joku jätkä nostaa hametta mun mielestä sen on kiihottavaa.

      • joku

        Kiihottavaa on nähdä hameen alle, nähdä valkoiset pikkuhousut, tuntea satiinin kosketus, tuo salattu paikka kiehtoo miehiä, naisilla on etuoikeus käyttää kauniita ja seksikkäitä alusasuja.
        Katsella saa mutta kaikkinainen väkivalta on kielletty.
        Tuo kaukainen maa kiehtoo jossa miehellä on oikeus katsoa hameen alle, vaikkapa naapurin rouvan pikkupöksyjä kurkistaa.


      • joni

        Mitä tapahtui... millaiset tapaukset?


    • Pera

      Kyllä oli sivistymätön kaveri! Että ilkesikin!!!
      Mutta muista, ei sinulla ole mitään hävettävää, et SINÄ tehnyt mitään häpeiltävää vaan tämä tyhmä kaveri joka taatusti sai halventavia silmäyksiä muilta ihmisiltä jos joku tämän näki...en itse moisen tempun tehtyäni ilkeäisi näyttäytyä tai ainakin häpeäisin ja menettäisin arvon antoa ihmisten silmissä - ja oman arvon tuntoani ( =itsekunnioitukseni ).

      Kyllä asia on niin, että kesällä hameet naisten päällä on ilo silmälle. Talven jälkeen nämä näyt panevat pumpun hakkaamaan kiivaammin....pyytäisin naiset teiltä, että pukeutuisitte naisellisiin asusteisiin kesälämpimällä ja että tällaiset häiriköt unohtaisitte heti koska he eivät ansaitse muuta kuin halveksuntaa.

      En pysty sanoin kuvaamaan, miten syvää vihaa tunnen feministejä kohtaan ( en pidä myöskään sovinisteistä sillä uskon tasa-arvoon ). Nämä pukeutuvat kuten miehet ( joita he vihaavat yli kaiken ) ja ovat ilmeisesti lisäksi lesboja. Minulle he ovat sukupuolettomia olijoita ja edellä oleva feministin kirjoitus kertoo kaiken heidän ajatusmaailmastaan,"death to men". Kaikkea se leipä elättääkään....on se niin väärin!

      • Poison

        En nyt tiedä millaisiin "feministeihin" olet törmännyt, mutta feminismihän alunperin tarkoittaa juuri uskoa siihen että miehet ja naiset ovat saman arvoisia. Ihmisillä on nykyisin aika erikoisia kuvia feministeistä... kait se tulee joistain henkilöistä jotka käyttäytyvät tuolla tavalla kuin mainitsit ja julistavat sitten olevansa feministejä. Mutta voisinhan minäkin käyttäytyä ärsyttävällä tavalla ja painottaa sitä että olen [jokin liike/aate/uskonto tähän]. Olen feministi (=uskon tasa-arvoon ja naisten oikeuksiin) mutta en ole lesbo enkä vihaa miehiä ja pukeudun kuten minua huvittaa.


    • Anonyymi

      Se olin minä. Buahahaha. Oli kivat pikkarit sulla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe