Dingon kuudes studioalbumi on ilmeisesti nimeltään Humisevan Harjun Paluu ja se julkaistaan 29.10.2008. Pitänee sisällään ainakin kappaleet Skorpioninainen ja Mascaramies.
lisäksi tiedossa on vielä saman kuun aikana toinenkin levy, joka Neumannin mukaan pitää sisällään vanhempaa musiikkia, mitä se sitten tarkoittaakin. uusia versioita vanhoista biiseistä? mene ja tiedä.
:)
Dingo - Humisevan Harjun Paluu
8
1910
Vastaukset
- Kyselevä ei tiellä toilaile...
uleekos sinkkua tosta upeeeeeesta Skorpparista ennen tota varsinaista levyy? Tietääks kukaan?!
- unine
Unohtu tosta parit T:t! Voi jumbe! No tässä ois niitä T T T T T T ! On varmaan näppis jo vaihtoo vaille valamis!
- !!!
Pitäis tulla. tai sitten oli kyseessä sinkku vain radioasemille. Mutta onenksi biisi soi radiossa :)
- Jo hiljalleen heräilevä
!!! kirjoitti:
Pitäis tulla. tai sitten oli kyseessä sinkku vain radioasemille. Mutta onenksi biisi soi radiossa :)
Entäs sitten (nyt pysyy jo alphabeetitkin messissä) toi Mascaramies? Tuleeks siitä joku sinkku ja onx joku jo kuullu sitä radiossa? Ku tommonen biisin nimi ni hetihän rupee funtsiin ett kertooks se jotenki niiku Nipasta sillon Dingon alkuaikoina?! Niiku Kajalit ja kaikkee?!?
- cabsalom1
Se "toinen levy" on varmaankin Dingo-tribuutti, mikä on tulossa.
- Mahdollisesti?
Ois levy tulossa? Dingomanialla lukee ett uus albumi julkaistais syys/lokakuussa!?
- Susa
Edel-levyfirman sivustolla tulevien julkaisujen kohdalla oli jo kansikin! Tosi hieno!
- safsffdf
tuntuu et noilla uusilla biiseillä yritetää vähä liikaa matkia vanhoja:D. jo nimistä huomaa.
esim. Nahkatakkinen tyttö tyylisiä nimiä on just noi Musaleski, Skorpiooninainen, Mascaramies..
sit just jotai jaguaariunia mikä on samantyylinen tarina ku joku Valkoiset tiikerit.
ja pahinta tietty on ku se mustaleski on melkei kopio levottomasta tuhkimosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772