C-lebrity

Soul Brother

Mielipiteitä Q PR:n uudesta matskusta?

http://www.youtube.com/watch?v=qlLVndoSHEY&feature=related

43

2159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sammy who was low

      Upea biisi! Hyvää jatkumoa esim. Headlongille tai Hitmanille! :) Tunnistaa selkeästi Queeniksi vaikka laulajana ja basistina ovatkin tällä kertaa eri miehet kuin aiemmin!

      • tunnistaa

        selkeästi Brian Mayn kitaraksi ...

        Tällähän ei ole mitään tekemistä Queenin kanssa. Paitsi kaksi jäsentä ennen vanhaan soitti Queenissä.


      • Sammy who was low
        tunnistaa kirjoitti:

        selkeästi Brian Mayn kitaraksi ...

        Tällähän ei ole mitään tekemistä Queenin kanssa. Paitsi kaksi jäsentä ennen vanhaan soitti Queenissä.

        Kyllähän kertosäkeessä kuultava Rogerin lauluharmonia on ihan taattua Queen-kamaa ollut jo alusta lähtien.

        By the way, onko tiedossa kuka biisin on tehnyt. Joku noita kolmesta vai kaikko kolme yhdessä?


    • laadunvarmennus prttänyt

      Ei hyvältä kuulosta, vähän tätä pelkäsin että ilman Mercuryä laadunvarmistus studiossa pettää.

      Tosin onneton biisi ja sanatkin ovat älyttömän typerät. Näitä celebrity wannabe sanoituksella varustettuja biisejä on maailmassa muutenkin jo ihan liikaa.

      Kertosäe on tosi typerä, eikä vähääkään tarttuva.

      Ei tämä pahemmin Queeniltä kuulosta, enempi Bad Companya ja heiltäkin tämä olisi ollut huono biisi.

      • Soul Brother

        "vähän tätä pelkäsin että ilman Mercuryä laadunvarmistus studiossa pettää."

        Olihan Freddie loistava muusikko, mutta tuo kommentti meni kyllä nostalgisen Freddie-haikailun puolelle. Paljon keskinkertaista materiaalia Queenilta tuli myös Freddien elinaikana ja Mercury ei mielestäni todellakaan ollut mikään korkean laadun tae studiossa. Tämä tuli esiin korostetusti kun mies päästettiin yksin studioon Mr Bad Guy -albumia tekemään. Ja Queen-levyilläkin Freddien laatukontrolli petti usein pahemman kerran ja tuli tehtyä mm. sellaisia biisejä kuin Get Down Make Love, Don't Try Suicide, Body Language, Delilah.Todellisia rimanalituksia Mercuryn tasoiselta säveltäjältä.

        Kaikki tämä ei tietenkään muuta sitä, että C-lebrity ei ole mitenkään erikoinen biisi. Mutta jotain tämän tapaista QPR:ltä osasin odottaakin: raskas kitarariffi, kiva kertosäe, mutta kaikenkaikkiaan aika tavallinen rock-biisi. Mitään "queenmäistä mahtipontisuutta" biisi ei tarjonnut. On tämä kuitenkin selvä parannus Say It's Not Truesta, mutta vieläkin jään odottamaan, mitä Brianin sävellyskynästä on levylle pursunut.


        Sammy who was low: "By the way, onko tiedossa kuka biisin on tehnyt."

        Roger-trademarkeja on sen verran paljon biisillä, että uskaltaisin väittää, että säveltäjä on löytynyt.


      • tohtori toukokuu
        Soul Brother kirjoitti:

        "vähän tätä pelkäsin että ilman Mercuryä laadunvarmistus studiossa pettää."

        Olihan Freddie loistava muusikko, mutta tuo kommentti meni kyllä nostalgisen Freddie-haikailun puolelle. Paljon keskinkertaista materiaalia Queenilta tuli myös Freddien elinaikana ja Mercury ei mielestäni todellakaan ollut mikään korkean laadun tae studiossa. Tämä tuli esiin korostetusti kun mies päästettiin yksin studioon Mr Bad Guy -albumia tekemään. Ja Queen-levyilläkin Freddien laatukontrolli petti usein pahemman kerran ja tuli tehtyä mm. sellaisia biisejä kuin Get Down Make Love, Don't Try Suicide, Body Language, Delilah.Todellisia rimanalituksia Mercuryn tasoiselta säveltäjältä.

        Kaikki tämä ei tietenkään muuta sitä, että C-lebrity ei ole mitenkään erikoinen biisi. Mutta jotain tämän tapaista QPR:ltä osasin odottaakin: raskas kitarariffi, kiva kertosäe, mutta kaikenkaikkiaan aika tavallinen rock-biisi. Mitään "queenmäistä mahtipontisuutta" biisi ei tarjonnut. On tämä kuitenkin selvä parannus Say It's Not Truesta, mutta vieläkin jään odottamaan, mitä Brianin sävellyskynästä on levylle pursunut.


        Sammy who was low: "By the way, onko tiedossa kuka biisin on tehnyt."

        Roger-trademarkeja on sen verran paljon biisillä, että uskaltaisin väittää, että säveltäjä on löytynyt.

        Aika hyvin tiivistetty SB:ltä tuon kappaleen anti. Oikeastaan vain valitettavan lyhyt kitarasoolo täyttää laatukriteerit ja olisi odottanut että siitä loppu lähtee rullaamaan tutun vaivattomasti. Mutta kun ei.

        Fiilis vähän sama kuin MIHin eka sinkkulohkasun aikoihin (heaven for everyone), eikö parempaa löydy? Mutta toivottavasti tässä on HFEn tapaan maistiaisiksi valittu levyn surkeinta antia.


      • vanha fani
        tohtori toukokuu kirjoitti:

        Aika hyvin tiivistetty SB:ltä tuon kappaleen anti. Oikeastaan vain valitettavan lyhyt kitarasoolo täyttää laatukriteerit ja olisi odottanut että siitä loppu lähtee rullaamaan tutun vaivattomasti. Mutta kun ei.

        Fiilis vähän sama kuin MIHin eka sinkkulohkasun aikoihin (heaven for everyone), eikö parempaa löydy? Mutta toivottavasti tässä on HFEn tapaan maistiaisiksi valittu levyn surkeinta antia.

        Heaven for everyone on hieno biisi

        Ekaksi sinkuksi se oli pettymys, koska se oli vanha biisi ja pisti epäilemään onko uusi materiaali niin huonoa ettei niistä oo sinkuiksi


      • vanha fani
        Soul Brother kirjoitti:

        "vähän tätä pelkäsin että ilman Mercuryä laadunvarmistus studiossa pettää."

        Olihan Freddie loistava muusikko, mutta tuo kommentti meni kyllä nostalgisen Freddie-haikailun puolelle. Paljon keskinkertaista materiaalia Queenilta tuli myös Freddien elinaikana ja Mercury ei mielestäni todellakaan ollut mikään korkean laadun tae studiossa. Tämä tuli esiin korostetusti kun mies päästettiin yksin studioon Mr Bad Guy -albumia tekemään. Ja Queen-levyilläkin Freddien laatukontrolli petti usein pahemman kerran ja tuli tehtyä mm. sellaisia biisejä kuin Get Down Make Love, Don't Try Suicide, Body Language, Delilah.Todellisia rimanalituksia Mercuryn tasoiselta säveltäjältä.

        Kaikki tämä ei tietenkään muuta sitä, että C-lebrity ei ole mitenkään erikoinen biisi. Mutta jotain tämän tapaista QPR:ltä osasin odottaakin: raskas kitarariffi, kiva kertosäe, mutta kaikenkaikkiaan aika tavallinen rock-biisi. Mitään "queenmäistä mahtipontisuutta" biisi ei tarjonnut. On tämä kuitenkin selvä parannus Say It's Not Truesta, mutta vieläkin jään odottamaan, mitä Brianin sävellyskynästä on levylle pursunut.


        Sammy who was low: "By the way, onko tiedossa kuka biisin on tehnyt."

        Roger-trademarkeja on sen verran paljon biisillä, että uskaltaisin väittää, että säveltäjä on löytynyt.

        Get Down Make Love on hyvä biisi, ainoa vika on väkisin tuleva mielleyhtymä Led Zeppelinin Whole lotta love:een, vaikka kopioinnista ei kyse olekaan

        Don't Try Suicide kärsii lähinnä siitä että Game on täynnä hyviä biisejä. Ehkä Mercury halusi aika suoraviivaiselle levylle myös vähän monitahoisemman biisin.

        Body Language voisi olla loistava biisi, jos se olisi jollain muulla levyllä, nyt siihen kiteytyy pettymys Hot space levyyn. Pakko kuitenkin myöntää että siinä on hieno bassoriffi.

        Delilah ei ole ikinä ollut mun suosikkeja, eikä sitä ehkä olisi levylle laitettu ellei olisi ollut kiire saada Innuendo ulos.

        Tällä kertaa on kuitenkin vaikea keksiä mitään syytä julkaista vähemmän hyvää materiaalia, koska pojilla on ollut vuosia aikaa säveltää sitä. Soololevyjä kun ei ole tullut lähes vuosikymmeneen.


      • Soul Brother
        vanha fani kirjoitti:

        Heaven for everyone on hieno biisi

        Ekaksi sinkuksi se oli pettymys, koska se oli vanha biisi ja pisti epäilemään onko uusi materiaali niin huonoa ettei niistä oo sinkuiksi

        Queenin sinkkuvalinnat ovat joskus olleet kieltämättä outoja. Nythän ei tosin vielä tiedetä, että onko C-lebrity levyn ensimmäinen virallinen sinkkulohkaisu, mutta siltä se vähän haiskahtaa, kun äijät sen esittivät ensimmäisessä promotilaisuudessa. Tietysti voi olla, että tämä oli taas näitä levy-yhtiön isokenkäisten valintoja oikeaa markkinarakoa etsittäessä. QPR:ää halutaan kuitenkin myydä rock-yleisölle, ja olihan biisissä vaadittavaa asennetta. Ei Who Wants To Live Foreverkään ollut AKOMin ykkössinkkku, vaikka on mielestäni ehdottomasti levyn paras biisi.

        Aina vähän kummaksuttaa, kun Rogerin biiseillä lähdetään liikkeelle. HFE oli minunkin mielestäni surkea valinta MIHin ekaksi sinkuksi, varsinkin kun levyllä oli paljon uutta ja parempaa materiaaliakin tarjolla. Onhan HFE ihan hyvä biisi, mutta itse en tykkää sen paremmin Richardsin sovitusideoista kuin Freddien tulkinnastakaan. Rogerin laulama versio & Crossin sovitus on mielestäni paras versio tästä viisusta.


      • Soul Brother
        vanha fani kirjoitti:

        Get Down Make Love on hyvä biisi, ainoa vika on väkisin tuleva mielleyhtymä Led Zeppelinin Whole lotta love:een, vaikka kopioinnista ei kyse olekaan

        Don't Try Suicide kärsii lähinnä siitä että Game on täynnä hyviä biisejä. Ehkä Mercury halusi aika suoraviivaiselle levylle myös vähän monitahoisemman biisin.

        Body Language voisi olla loistava biisi, jos se olisi jollain muulla levyllä, nyt siihen kiteytyy pettymys Hot space levyyn. Pakko kuitenkin myöntää että siinä on hieno bassoriffi.

        Delilah ei ole ikinä ollut mun suosikkeja, eikä sitä ehkä olisi levylle laitettu ellei olisi ollut kiire saada Innuendo ulos.

        Tällä kertaa on kuitenkin vaikea keksiä mitään syytä julkaista vähemmän hyvää materiaalia, koska pojilla on ollut vuosia aikaa säveltää sitä. Soololevyjä kun ei ole tullut lähes vuosikymmeneen.

        Siinähän tuli jo monta mielipidettä ;)

        "Get Down Make Love on hyvä biisi, ainoa vika on väkisin tuleva mielleyhtymä Led Zeppelinin Whole lotta love:een, vaikka kopioinnista ei kyse olekaan"

        Hienoa kuulla, etten ole ainoa, joka on kuullut tämän yhtäläisyyden. Biisien rakenne ja "sanoma" ovat kieltämättä pelottavan samantapaiset. Get Down ei missään nimessä ole huono biisi, mutta "orgastinen välisoitto" joka oli uutta ja jännää vuonna 69, oli pahasti ajastaan jäljessä vuonna 77.


        "Body Language voisi olla loistava biisi, jos se olisi jollain muulla levyllä"

        Koko Hot Space voisi olla loistava levy, jos kaikki se "kuuma tila" oltaisiin täytetty Brianin kitaroilla, aidoilla rummuilla ja bassolla, mutta kun ei ole.

        "Delilah ei ole ikinä ollut mun suosikkeja, eikä sitä ehkä olisi levylle laitettu ellei olisi ollut kiire saada Innuendo ulos."

        Koko muu bändi protestoi voimakkaasti Delilahin julkaisua vastaan, mutta Freddie tahtoi välttämättä laulun suosikkikissastaan mukaan levylle. Tarinan mukaan muut eivät olisi antaneet Freddielle periksi, ellei tämä olisi ollut niin huonossa kunnossa, ja kaikki varmasti tiesivät, että viimeistä levyään Freddie tässä on tekemässä. Siksi Delilah otettiin mukaan Innuendolle.

        En muuten suinkaan tarkoittanut, että biisit, joita edellisesä viestissäni esimerkinomaisesti mainitsin olisivat jotain alinta kuraa, mitä ikinä on nauhalle laitettu. Pointtini oli, että Freddien tasoiselta säveltäjältä on lupa odottaa enemmän. Mies oli nero, mutta faru tosiasia se on, että Freddie "laiskistui" ja alkoi tehdä yksinkertaisempia sävellyksiä ja sovituksia 70-luvun loppupuolella. Sama koskee tosin myös muita, ehkä Rogeria lukuunottamatta, joka mielestäni kehittyi huimasti 80-luvulla. On tietysti ymmärrettävää, että bändi halusi seurata aikaansa ja pysyä aallonharjalla, mutta aika monta potentiaalisesti hyvää biisiä jäi keskinkertaiseksi (mielestäni esim. juuri Get Down Make Love, Don't Try Suiside ja melkein koko Mr Bad Guy -levy ovat tästä hyviä esimerkkejä).

        "Tällä kertaa on kuitenkin vaikea keksiä mitään syytä julkaista vähemmän hyvää materiaalia, koska pojilla on ollut vuosia aikaa säveltää sitä."

        Vai onko? Sitä voi jokainen yrittää tehdä väitöskirjan ja säveltää pari hittiä siinä sivussa. ;) Ja Rogerhan julkaisi poikansa kanssa yhden biisinsä juuri pari vuotta sitten. 46664-projektille tehdyistä biiseistäkään ei vielä hirveästi aikaa ole.

        Uuden levyn materiaali on kuitenkin sävelletty pääosin 2005-06 kiertueen jälkeen -ja sävellystyö on tehty nimenomaan QPR-yhteistyön synnyttämässä innostuksessa. Ainakin omien sanojensa mukaan he menivät studioon "tyhjin käsin" katsomaan mitä tapahtuu.


      • Sammy who was low
        Soul Brother kirjoitti:

        "vähän tätä pelkäsin että ilman Mercuryä laadunvarmistus studiossa pettää."

        Olihan Freddie loistava muusikko, mutta tuo kommentti meni kyllä nostalgisen Freddie-haikailun puolelle. Paljon keskinkertaista materiaalia Queenilta tuli myös Freddien elinaikana ja Mercury ei mielestäni todellakaan ollut mikään korkean laadun tae studiossa. Tämä tuli esiin korostetusti kun mies päästettiin yksin studioon Mr Bad Guy -albumia tekemään. Ja Queen-levyilläkin Freddien laatukontrolli petti usein pahemman kerran ja tuli tehtyä mm. sellaisia biisejä kuin Get Down Make Love, Don't Try Suicide, Body Language, Delilah.Todellisia rimanalituksia Mercuryn tasoiselta säveltäjältä.

        Kaikki tämä ei tietenkään muuta sitä, että C-lebrity ei ole mitenkään erikoinen biisi. Mutta jotain tämän tapaista QPR:ltä osasin odottaakin: raskas kitarariffi, kiva kertosäe, mutta kaikenkaikkiaan aika tavallinen rock-biisi. Mitään "queenmäistä mahtipontisuutta" biisi ei tarjonnut. On tämä kuitenkin selvä parannus Say It's Not Truesta, mutta vieläkin jään odottamaan, mitä Brianin sävellyskynästä on levylle pursunut.


        Sammy who was low: "By the way, onko tiedossa kuka biisin on tehnyt."

        Roger-trademarkeja on sen verran paljon biisillä, että uskaltaisin väittää, että säveltäjä on löytynyt.

        "Mercury ei mielestäni todellakaan ollut mikään korkean laadun tae studiossa."

        Eikö tämä keskustelu todista juuri sen, että Queenin salaisuus oli kahdenkymmenen vuoden ajan noiden neljän muusikon (Freddie, Roger, Brian ja John) yhteen hiileen puhaltaminen. Yksin tai edes kaksinkaan ei heistä kukaan olisi saanut aikaan sellaista loistoa mitä nuo neljä yhdessä.

        Toki maailma on täynnä laadukasta musiikkia muiltakin kuin vain Queenilta, joten ei ole lainkaan mahdottomuus että tuleva uusi levy saa monet meistä iloisiksi, mutta tuskin meistä kukaan odottaa sitä siinä toivossa että saataisiin joku uusi Innuendo tai A Night At The Opera.


      • tohtori toukokuu
        tohtori toukokuu kirjoitti:

        Aika hyvin tiivistetty SB:ltä tuon kappaleen anti. Oikeastaan vain valitettavan lyhyt kitarasoolo täyttää laatukriteerit ja olisi odottanut että siitä loppu lähtee rullaamaan tutun vaivattomasti. Mutta kun ei.

        Fiilis vähän sama kuin MIHin eka sinkkulohkasun aikoihin (heaven for everyone), eikö parempaa löydy? Mutta toivottavasti tässä on HFEn tapaan maistiaisiksi valittu levyn surkeinta antia.

        Tuli kuunneltua pitkästä aikaa biisiä uudelleen. Oikeastaan alkoi tuo riffi kuulostamaan pirun hyvältä vaikka se ehkä vähän lainattu onkin. Muutenkin koko biisi kuulosti paremmalta mitä ensivaikutelmasta jäi mieleen. Kuitenkin nyt tuntuu että kertosäe on kappaleen heikoin lenkki, sitä aletaan toistamaan liian alussa ja se toistuu liian usein ja katkaisee tuon raskaasti rullaavan soundin. Mutta kyllä ihan mielenkiinnolla odottelen miten studio-versio on onnistunut, ehkä sille on syytä vielä mahdollisuus antaa - ja toivottavasti soundi on vähintään yhtä raskas.


    • Jazz...

      Biisi keskinkertainen, muistuttaa lähinnä Brianin ja Rogerin soolotuotoksia sekoitettuina.

      Queenia minä en vanhana fanina saa tästäkään biisistä (kuten en Say It`s Not Truestakaan) irti kuin häivähdyksen.

      Jos tämä oli "sinkkumateriaalia" syyskuun julkaisulta, niin en odota kovinkaan paljoa levyltä.

      Toisaalta kun ei odota paljoa niin voi yllättyä positiivisesti helpommin :)

    • airforce

      ...kukaan muu uudessa biisissä ''Hammer To Fall'' kaikua? Heti tuli kyseinen kappale mieleen, kun uusi alkoi rullata.
      Hmmm, ei paha, mutta Bad Company iskee myös hieman läpi. Johtuisiko P.Rodgersin tyylistä?
      Paul on kyllä ikäisekseen hyvässä kondiksessa ja ääni pelaa myös, joten hieno laulusolisti ja keskushammo hän on.

      • vanha fani

        Hammer to fall on yksi Queenin parhaita biisejä, tämä huonoimpia, joten mitään yhtäläisyyttä ei ole


      • Sammy who was low

        "...kukaan muu uudessa biisissä ''Hammer To Fall'' kaikua?"

        Lainaten aiempaa kommenttiani:

        "Hyvää jatkumoa esim. Headlongille tai Hitmanille!"

        Jos laulajana olisi joku jonka ääni muistuttaisi enemmän Freddietä, voisi biisin kuvitella olevan Innuendolta.


    • mielipitäjä

      Kappale muistuttaa niin rakenteeltaa kuin tyyliltään Rogerin tuotantoa Queenin ulkopuolella (erityisen paljon Cross-yhtyeen kappaleita 80-90-lukujen vaihteessa), ja tämän kehuminen tai vertaaminen edes Queenin huonoimpiin singlebiiseihin on lähinnä julma pila.

    • 16 v

      Kerran erehdyin tuota C-Lebrityä netistä kuuntelemaan, eikä toista kertaa taida tulla ainakaan puoleen vuoteen.

      Tätä tekelettähän ei voi tosissaan verrata laadullisesti mihinkään Queenin singlenä julkaisemaan kappaleeseen, edes Body Languageen.

      Tyylitään ja toteutukseltaan tämä kuulostaa lähinnä Rogerin sooloprojektin (Crossin) levyltä 80-90 luvun vaihteessa pudotetulta keskeneräiseltä ylijäämäkappaleelta, ja laskee minun odotuksiani tulevasta albumista entisestään.

      • ei mene hyvin

        Itselle tästä tulee eniten mieleen "Sweet lady", joka mielestäni on ANATO levyn huonoin raita.

        Lähinnä tuo yhtäläisyys tulee siitä, että tässäkin on keksitty pistää tökkivä kertosäeosuus, joka katkaisee perusrytmin, mutta ei ole vähääkään tarttuva.

        Rogerin biisiltähän tämä vaikuttaa, tosin typerä teksti muistuttaa myös Brianin "On my way up"ia

        On aika naurettavaa ja säälittävää kun 40 vuotta huipulla olleet veteraanit laulavat julkkikseksi pääsystä. Samasta syystä en ikinä pitänyt On my way upistakaan.


      • Soul Brother
        ei mene hyvin kirjoitti:

        Itselle tästä tulee eniten mieleen "Sweet lady", joka mielestäni on ANATO levyn huonoin raita.

        Lähinnä tuo yhtäläisyys tulee siitä, että tässäkin on keksitty pistää tökkivä kertosäeosuus, joka katkaisee perusrytmin, mutta ei ole vähääkään tarttuva.

        Rogerin biisiltähän tämä vaikuttaa, tosin typerä teksti muistuttaa myös Brianin "On my way up"ia

        On aika naurettavaa ja säälittävää kun 40 vuotta huipulla olleet veteraanit laulavat julkkikseksi pääsystä. Samasta syystä en ikinä pitänyt On my way upistakaan.

        "On aika naurettavaa ja säälittävää kun 40 vuotta huipulla olleet veteraanit laulavat julkkikseksi pääsystä."

        Eikös tässä pikemminkin naureta/irvailla tälle nykyajan julkisuudenhakuisuudelle? Julkisuudesta on tullut itseisarvo ja maailma on täynnä kaikenmaailman salarakkaita ja BB-julkkuja = ihmisiä, jotka haluavat hinnalla millä hyvänsä julkisuuteen, vaikkeivät osaa tehdä mitään erikoista eivätkä nähdä vaivaa menestyksensä eteen. Tällaisia C-luokan julkkuja tulee ja menee koko ajan, ja on sanoituksessa mielestäni pari ihan oivaltavaakin kommenttia tästä ilmiöstä. Itsekin olen usein ihmetellyt, kun parikymppisiltä ilmestyy "elämänkertoja".

        Biisin sanat löytyvät muuten lähes kokonaisuudessaan täältä:http://www.queenpedia.com/index.php?title=C-lebrity

        Ei tämä sanoituksena silti mikään ikimuistoinen helmi ole, ei edes keskitasoa, mutta on sitä huonompiakin sanoituksia äijiltä tullut.

        "Lähinnä tuo yhtäläisyys tulee siitä, että tässäkin on keksitty pistää tökkivä kertosäeosuus, joka katkaisee perusrytmin, mutta ei ole vähääkään tarttuva."

        Hyvä huomio. Kenties tästä samasta syystä minulle C-lebritystä tulee mieleen Brianin Business, jossa on myös tämä sama vika.


    • sontaa

      kyllä queenin entistä laadukasta tasoa vedetään nyt urakalla vessanpöntöstä alas. eihän tossa renkutuksessa ole mitään yhtäläisyysmerkkiä queeniin kuin mayn kitarasoundi.

      säälittävää!!!!!

      • Queen palstalla

      • Bottomed Girl
        Queen palstalla kirjoitti:

        ei se ole hirveästi kehuja kerännyt muiltakaan

        http://www.queenzone.com/queenzone/forumnew/forum_view.aspx?Q=10

        C-lebrity s-ucks.

        http://www.queenzone.com/queenzone/forumnew/forum_topic_view.aspx?Q=1096466

        Ihan ok biisi, mukava 70-luvun fiilis. Paranee muutaman kuuntelukerran jälkeen. Saapa nähdä minkälainen on studioversio.

        Rodgers on hyvä laulaja. Ei tietenkään Mercuryn tasoa, mutta kelpaa kyllä.

        Nykyään julkaistaan niin paljon paskaa, että tällaiset Queenin mittapuulla heikommatkin biisit kuulostaa ihan hyvältä.


      • Bohemia rhapsody
        Bottomed Girl kirjoitti:

        Ihan ok biisi, mukava 70-luvun fiilis. Paranee muutaman kuuntelukerran jälkeen. Saapa nähdä minkälainen on studioversio.

        Rodgers on hyvä laulaja. Ei tietenkään Mercuryn tasoa, mutta kelpaa kyllä.

        Nykyään julkaistaan niin paljon paskaa, että tällaiset Queenin mittapuulla heikommatkin biisit kuulostaa ihan hyvältä.

        Radio Ga Ga on hyvä radiomusiikin irvailu biisi,mutta c-leberity ei yllä sen tasolle. Kertosäe ei jäännyt erityisesti mieleen ja sanoitus oli keskivertotasoa. C-luokan biisi, koska se ei tule jäämän erityisesti mieleen.Ainut hyvä asia oli Brianin soitto. Jos Brianin kitaran soiton saisi yhdistettynä Taylorin päävokaaliin ja Paulin taustalaulantaan sekä hyvään sanoitukseen, voisin harkita cd:n ostoa. Tähän asti tämä Queen ja Paul Rogers ei ole vakuuttanut.


      • Bad Co.
        Bohemia rhapsody kirjoitti:

        Radio Ga Ga on hyvä radiomusiikin irvailu biisi,mutta c-leberity ei yllä sen tasolle. Kertosäe ei jäännyt erityisesti mieleen ja sanoitus oli keskivertotasoa. C-luokan biisi, koska se ei tule jäämän erityisesti mieleen.Ainut hyvä asia oli Brianin soitto. Jos Brianin kitaran soiton saisi yhdistettynä Taylorin päävokaaliin ja Paulin taustalaulantaan sekä hyvään sanoitukseen, voisin harkita cd:n ostoa. Tähän asti tämä Queen ja Paul Rogers ei ole vakuuttanut.

        ...todellakin!!

        Yksinkertaisen oivaltavaa irvailua kaiken maailman wannabe-staroille ja c-luokan hömppäjulkkiksille, maustettuna mehukaalla riffillä.

        Melkoisia hakuammuntoja muutamat aikaisemmat kommentit, jossa biisiä verrataan suoranaisesti Q-n tai PR:n aikaisempaan tuotantoon.
        Tämä (Q PR) on uusi projekti ja tarkoitus on kuullostaa raikkaalta, heijastaen samalla tuttuja elementtejä Queenin ja Paul Rodgersin hienosta repertuaarista, ja tässä on onnistuttu hienosti.

        Uutta levyä ja 02-n keikkaa innolla odotellessa..


      • Ihmettelenpähän vain
        Bad Co. kirjoitti:

        ...todellakin!!

        Yksinkertaisen oivaltavaa irvailua kaiken maailman wannabe-staroille ja c-luokan hömppäjulkkiksille, maustettuna mehukaalla riffillä.

        Melkoisia hakuammuntoja muutamat aikaisemmat kommentit, jossa biisiä verrataan suoranaisesti Q-n tai PR:n aikaisempaan tuotantoon.
        Tämä (Q PR) on uusi projekti ja tarkoitus on kuullostaa raikkaalta, heijastaen samalla tuttuja elementtejä Queenin ja Paul Rodgersin hienosta repertuaarista, ja tässä on onnistuttu hienosti.

        Uutta levyä ja 02-n keikkaa innolla odotellessa..

        Jos kuvittelet tätä uudeksi ja raikkaaksi kappaleeksi Queenin maailmassa, niin et selvästikään ole kuullut Crossin levyjä...

        Jos tämä on jokin heijastus aikaisemmasta tuotannosta, niin olisivat voineet käyttää muuta kuin sitä pihan kuralätäkköä peilinä


      • Soul Brother
        Bad Co. kirjoitti:

        ...todellakin!!

        Yksinkertaisen oivaltavaa irvailua kaiken maailman wannabe-staroille ja c-luokan hömppäjulkkiksille, maustettuna mehukaalla riffillä.

        Melkoisia hakuammuntoja muutamat aikaisemmat kommentit, jossa biisiä verrataan suoranaisesti Q-n tai PR:n aikaisempaan tuotantoon.
        Tämä (Q PR) on uusi projekti ja tarkoitus on kuullostaa raikkaalta, heijastaen samalla tuttuja elementtejä Queenin ja Paul Rodgersin hienosta repertuaarista, ja tässä on onnistuttu hienosti.

        Uutta levyä ja 02-n keikkaa innolla odotellessa..

        "Melkoisia hakuammuntoja muutamat aikaisemmat kommentit, jossa biisiä verrataan suoranaisesti Q-n tai PR:n aikaisempaan tuotantoon.
        Tämä (Q PR) on uusi projekti ja tarkoitus on kuullostaa raikkaalta, heijastaen samalla tuttuja elementtejä Queenin ja Paul Rodgersin hienosta repertuaarista"

        Jos biisi "heijastaa tuttuja elementtejä Queenin ja PR:n repertuaarista", niin miten ihmeessä vertailu aikaisempaan tuotantoon voi samanaikaisesti olla "hakuammuntaa"?

        Uudelta tai raikkaalta C-lebrity ei mielestäni kuulosta vähääkään. Ihan kiva perus-rockbiisi kuitenkin (ja jotain tämän tapaista Q PR:ltä osasi odottaakin), mutta odotukseni olivat silti korkeammalla.


      • Bad Co.
        Soul Brother kirjoitti:

        "Melkoisia hakuammuntoja muutamat aikaisemmat kommentit, jossa biisiä verrataan suoranaisesti Q-n tai PR:n aikaisempaan tuotantoon.
        Tämä (Q PR) on uusi projekti ja tarkoitus on kuullostaa raikkaalta, heijastaen samalla tuttuja elementtejä Queenin ja Paul Rodgersin hienosta repertuaarista"

        Jos biisi "heijastaa tuttuja elementtejä Queenin ja PR:n repertuaarista", niin miten ihmeessä vertailu aikaisempaan tuotantoon voi samanaikaisesti olla "hakuammuntaa"?

        Uudelta tai raikkaalta C-lebrity ei mielestäni kuulosta vähääkään. Ihan kiva perus-rockbiisi kuitenkin (ja jotain tämän tapaista Q PR:ltä osasi odottaakin), mutta odotukseni olivat silti korkeammalla.

        "Jos kuvittelet tätä uudeksi ja raikkaaksi kappaleeksi Queenin maailmassa, niin et selvästikään ole kuullut Crossin levyjä... "

        Jaa-a, olen kyllä hyvinkin tietoinen sekä Rogerin soolotuotannosta, että myös Crossin tekeleistä. Enkä minä lähde täällä foorumilla makuasioista kanssasi kiistelemään, turhalta tämä tuntuisi :D

        "Ihan kiva perus-rockbiisi kuitenkin (ja jotain tämän tapaista Q PR:ltä osasi odottaakin), mutta odotukseni olivat silti korkeammalla."

        Korkeemmalla tai ei, niin ei C-Lebritystä mitään mesteriteosta oltu kaavailtukaan. Eikä kaiken tarvi olla niin mahtipontista, viimeisen päälle hiettua ja hittipitoista. Omassa Queen -maailmassani yhtä makeelta se kuullostaa, kuin vaikkapa "Delilah" tai "Ride The Wild Wind", oli niistä kriitikot mitä tahansa mieltä :D


      • Soul Brother
        Bad Co. kirjoitti:

        "Jos kuvittelet tätä uudeksi ja raikkaaksi kappaleeksi Queenin maailmassa, niin et selvästikään ole kuullut Crossin levyjä... "

        Jaa-a, olen kyllä hyvinkin tietoinen sekä Rogerin soolotuotannosta, että myös Crossin tekeleistä. Enkä minä lähde täällä foorumilla makuasioista kanssasi kiistelemään, turhalta tämä tuntuisi :D

        "Ihan kiva perus-rockbiisi kuitenkin (ja jotain tämän tapaista Q PR:ltä osasi odottaakin), mutta odotukseni olivat silti korkeammalla."

        Korkeemmalla tai ei, niin ei C-Lebritystä mitään mesteriteosta oltu kaavailtukaan. Eikä kaiken tarvi olla niin mahtipontista, viimeisen päälle hiettua ja hittipitoista. Omassa Queen -maailmassani yhtä makeelta se kuullostaa, kuin vaikkapa "Delilah" tai "Ride The Wild Wind", oli niistä kriitikot mitä tahansa mieltä :D

        Makuasioista on tietysti turha kiistellä ja kiva huomata, että johonkin biisi on kolahtanut oikein kunnolla. ;)

        "ei C-Lebritystä mitään mesteriteosta oltu kaavailtukaan."

        Mistä tiedät? Itseäni vähän arvelluttaa, että kun ensimmäisiksi maistiaisiksi tarkoitetut biisit uudelta levyltä ovat olleet varsin yksinkertaisia. Kuvittelisi, että kun kerran äijät jälleen (yli 10 vuoden tauon jälkeen) haluavat Queen-nimellä levyn tehdä, niin tekevät sitten musiikkia joka myös kestää vertailun aiempaan Queen-materiaaliin. Uskon vakaasti, että levyltä löytyy parempia biisejä kuin Say It's Not True ja C-lebrity, joten miksi ihmeessä pitää kynttilää vakan alla? On mielestäni varsin huonoa markkinointia käydä TV:ssä kertomassa kansakunalle, että Queen on tullut takaisin ja sitten soittaa jotain niin helposti unohdettavaa kuin C-lebrity. Siinä olisi ollut mahdollisuus räjäyttää pankki, mutta sen sijaan päätettiinkin säästää isoja paukkuja vielä tulevaan ja soitettiin takuuvarma perusrockbiisi.

        "Eikä kaiken tarvi olla niin mahtipontista, viimeisen päälle hiettua ja hittipitoista."

        Se on ihan hyvä, että äijät eivät yritäkään tehdä trenditietoista hittikamaa, vaan tekevät musaa joka on heidän itsensä kuuloista, MUTTA kyllä Queeniin liittyy vahvasti se majesteettinen mahtipontipontisuus, musiikillisten yksityiskohtien rikkaus ja viilailu huippuunsa. Tätä en ole vielä kuullut uusilla biiseillä.


      • sori vaan
        Soul Brother kirjoitti:

        Makuasioista on tietysti turha kiistellä ja kiva huomata, että johonkin biisi on kolahtanut oikein kunnolla. ;)

        "ei C-Lebritystä mitään mesteriteosta oltu kaavailtukaan."

        Mistä tiedät? Itseäni vähän arvelluttaa, että kun ensimmäisiksi maistiaisiksi tarkoitetut biisit uudelta levyltä ovat olleet varsin yksinkertaisia. Kuvittelisi, että kun kerran äijät jälleen (yli 10 vuoden tauon jälkeen) haluavat Queen-nimellä levyn tehdä, niin tekevät sitten musiikkia joka myös kestää vertailun aiempaan Queen-materiaaliin. Uskon vakaasti, että levyltä löytyy parempia biisejä kuin Say It's Not True ja C-lebrity, joten miksi ihmeessä pitää kynttilää vakan alla? On mielestäni varsin huonoa markkinointia käydä TV:ssä kertomassa kansakunalle, että Queen on tullut takaisin ja sitten soittaa jotain niin helposti unohdettavaa kuin C-lebrity. Siinä olisi ollut mahdollisuus räjäyttää pankki, mutta sen sijaan päätettiinkin säästää isoja paukkuja vielä tulevaan ja soitettiin takuuvarma perusrockbiisi.

        "Eikä kaiken tarvi olla niin mahtipontista, viimeisen päälle hiettua ja hittipitoista."

        Se on ihan hyvä, että äijät eivät yritäkään tehdä trenditietoista hittikamaa, vaan tekevät musaa joka on heidän itsensä kuuloista, MUTTA kyllä Queeniin liittyy vahvasti se majesteettinen mahtipontipontisuus, musiikillisten yksityiskohtien rikkaus ja viilailu huippuunsa. Tätä en ole vielä kuullut uusilla biiseillä.

        "MUTTA kyllä Queeniin liittyy vahvasti se majesteettinen mahtipontipontisuus, musiikillisten yksityiskohtien rikkaus ja viilailu huippuunsa. Tätä en ole vielä kuullut uusilla biiseillä."

        Niin, Queeniin tämä liittyy, mutta ei suinkaan nykyiseen Brianin ja Rogerin yhtyeeseen. Nämähän ovat aivan eri asioita vaikka niistä kuinka käytetäänkin samaa nimeä.

        Lainatakseni erästä suomalaista yhtyettä, "en mitään tässä nää, se massaan häviää, niin kuin muutkin tusinatuotteet".


      • Bad Co.
        Soul Brother kirjoitti:

        Makuasioista on tietysti turha kiistellä ja kiva huomata, että johonkin biisi on kolahtanut oikein kunnolla. ;)

        "ei C-Lebritystä mitään mesteriteosta oltu kaavailtukaan."

        Mistä tiedät? Itseäni vähän arvelluttaa, että kun ensimmäisiksi maistiaisiksi tarkoitetut biisit uudelta levyltä ovat olleet varsin yksinkertaisia. Kuvittelisi, että kun kerran äijät jälleen (yli 10 vuoden tauon jälkeen) haluavat Queen-nimellä levyn tehdä, niin tekevät sitten musiikkia joka myös kestää vertailun aiempaan Queen-materiaaliin. Uskon vakaasti, että levyltä löytyy parempia biisejä kuin Say It's Not True ja C-lebrity, joten miksi ihmeessä pitää kynttilää vakan alla? On mielestäni varsin huonoa markkinointia käydä TV:ssä kertomassa kansakunalle, että Queen on tullut takaisin ja sitten soittaa jotain niin helposti unohdettavaa kuin C-lebrity. Siinä olisi ollut mahdollisuus räjäyttää pankki, mutta sen sijaan päätettiinkin säästää isoja paukkuja vielä tulevaan ja soitettiin takuuvarma perusrockbiisi.

        "Eikä kaiken tarvi olla niin mahtipontista, viimeisen päälle hiettua ja hittipitoista."

        Se on ihan hyvä, että äijät eivät yritäkään tehdä trenditietoista hittikamaa, vaan tekevät musaa joka on heidän itsensä kuuloista, MUTTA kyllä Queeniin liittyy vahvasti se majesteettinen mahtipontipontisuus, musiikillisten yksityiskohtien rikkaus ja viilailu huippuunsa. Tätä en ole vielä kuullut uusilla biiseillä.

        "Kuvittelisi, että kun kerran äijät jälleen (yli 10 vuoden tauon jälkeen) haluavat Queen-nimellä levyn tehdä, niin tekevät sitten musiikkia joka myös kestää vertailun aiempaan Queen-materiaaliin. Uskon vakaasti, että levyltä löytyy parempia biisejä kuin Say It's Not True ja C-lebrity, joten miksi ihmeessä pitää kynttilää vakan alla?

        On mielestäni varsin huonoa markkinointia käydä TV:ssä kertomassa kansakunalle, että Queen on tullut takaisin ja sitten soittaa jotain niin helposti unohdettavaa kuin C-lebrity. Siinä olisi ollut mahdollisuus räjäyttää pankki, mutta sen sijaan päätettiinkin säästää isoja paukkuja vielä tulevaan ja soitettiin takuuvarma perusrockbiisi."


        Niin, ensinäkin siitä ei mitään varsinaista sisäpiiritietoa ole, mitkä biisit ovat olleet siinä vaiheessa valmiita tekeleitä, kaverit kun kerran ovat tälläkin hetkellä vielä studion syövereissä. Joten siinä mielessä valinta on ihan ymmärrettävä.

        Toiseksi, TV-näkyvyyden voimaa ei kannata koskaan unohtaa. Nytkin nähtiin nokkela veto ja ennenkaikkea ajoitus viikonlopun huippusuositussa show`ssa, jonka jälkeinen vaikutus näkyi seuraavana päivänä alkaneessa lipunmyynnissä.


      • Soul Brother
        Bad Co. kirjoitti:

        "Kuvittelisi, että kun kerran äijät jälleen (yli 10 vuoden tauon jälkeen) haluavat Queen-nimellä levyn tehdä, niin tekevät sitten musiikkia joka myös kestää vertailun aiempaan Queen-materiaaliin. Uskon vakaasti, että levyltä löytyy parempia biisejä kuin Say It's Not True ja C-lebrity, joten miksi ihmeessä pitää kynttilää vakan alla?

        On mielestäni varsin huonoa markkinointia käydä TV:ssä kertomassa kansakunalle, että Queen on tullut takaisin ja sitten soittaa jotain niin helposti unohdettavaa kuin C-lebrity. Siinä olisi ollut mahdollisuus räjäyttää pankki, mutta sen sijaan päätettiinkin säästää isoja paukkuja vielä tulevaan ja soitettiin takuuvarma perusrockbiisi."


        Niin, ensinäkin siitä ei mitään varsinaista sisäpiiritietoa ole, mitkä biisit ovat olleet siinä vaiheessa valmiita tekeleitä, kaverit kun kerran ovat tälläkin hetkellä vielä studion syövereissä. Joten siinä mielessä valinta on ihan ymmärrettävä.

        Toiseksi, TV-näkyvyyden voimaa ei kannata koskaan unohtaa. Nytkin nähtiin nokkela veto ja ennenkaikkea ajoitus viikonlopun huippusuositussa show`ssa, jonka jälkeinen vaikutus näkyi seuraavana päivänä alkaneessa lipunmyynnissä.

        "Niin, ensinäkin siitä ei mitään varsinaista sisäpiiritietoa ole, mitkä biisit ovat olleet siinä vaiheessa valmiita tekeleitä, kaverit kun kerran ovat tälläkin hetkellä vielä studion syövereissä. Joten siinä mielessä valinta on ihan ymmärrettävä."

        Tästä asiasta kylläkin ON tietoa. Paul sanoi jo helmikuussa haastattelussa, että biisit ovat valmiina:
        "We’ve been in the studio, we have tracks recorded and we will be doing the final mixing next month for a summer release and touring in September in Europe which may extend worldwide."

        Ja toisessa haastattelussa (myöskin helmikuulta):
        "We got all the basic tracks down -- we've got some 13 to 14 tracks down, and we may even put more. It's that open."

        Eli valinnanvaraa kyllä oli.


      • Soul Brother
        sori vaan kirjoitti:

        "MUTTA kyllä Queeniin liittyy vahvasti se majesteettinen mahtipontipontisuus, musiikillisten yksityiskohtien rikkaus ja viilailu huippuunsa. Tätä en ole vielä kuullut uusilla biiseillä."

        Niin, Queeniin tämä liittyy, mutta ei suinkaan nykyiseen Brianin ja Rogerin yhtyeeseen. Nämähän ovat aivan eri asioita vaikka niistä kuinka käytetäänkin samaa nimeä.

        Lainatakseni erästä suomalaista yhtyettä, "en mitään tässä nää, se massaan häviää, niin kuin muutkin tusinatuotteet".

        "Niin, Queeniin tämä liittyy, mutta ei suinkaan nykyiseen Brianin ja Rogerin yhtyeeseen."

        Niinpä niin, siksihän minä jo edellisessä viestissänikin kirjoitin: "Kuvittelisi, että kun kerran äijät jälleen (yli 10 vuoden tauon jälkeen) haluavat Queen-nimellä levyn tehdä, niin tekevät sitten musiikkia joka myös kestää vertailun aiempaan Queen-materiaaliin."

        Mielestäni uutta materiaalia pitäisi ensisijaisesti tarkastella musiikillisten ansioiden pohjalta, ei tunnepohjaisesti tyyliin "ilman Freddieä ei voi olla Queenia". Brian todisti jo Back To The Lightilla pystyvänsä ihan yksinkin saamaan aikaan kelpo jäljitelmän klassisesta Queen-soundista lauluharmonioineen ja kitaravalleineen, puhumattakaan levyn hyvistä & monipuolisista sävellyksistä ja eri tyylilajien suuresta kirjosta. Rogerin tarjonta on nyt kuultu, joten korva käääntyy entistä tiukemmin Brianin puoleen.

        Vaikka Q PR on uusi bändi, joka tekee omaa juttuaan, niin uskoisin, että äijät tietävät, mitä fanit odottavat albumilta, joka kantaa Queenin nimeä. Itse en ainakaan halua antaa lopullista tuomiotani ennen kuin olen koko levyn kuullut.


      • Mahtavaa!
        Soul Brother kirjoitti:

        "Niin, ensinäkin siitä ei mitään varsinaista sisäpiiritietoa ole, mitkä biisit ovat olleet siinä vaiheessa valmiita tekeleitä, kaverit kun kerran ovat tälläkin hetkellä vielä studion syövereissä. Joten siinä mielessä valinta on ihan ymmärrettävä."

        Tästä asiasta kylläkin ON tietoa. Paul sanoi jo helmikuussa haastattelussa, että biisit ovat valmiina:
        "We’ve been in the studio, we have tracks recorded and we will be doing the final mixing next month for a summer release and touring in September in Europe which may extend worldwide."

        Ja toisessa haastattelussa (myöskin helmikuulta):
        "We got all the basic tracks down -- we've got some 13 to 14 tracks down, and we may even put more. It's that open."

        Eli valinnanvaraa kyllä oli.

        "We’ve been in the studio, we have tracks recorded and we will be doing the final mixing next month for a summer release and touring in September in Europe which may extend worldwide.
        ----
        We got all the basic tracks down -- we've got some 13 to 14 tracks down, and we may even put more. It's that open."

        Hyvältä kuullostaa tämä biisimäärä, veikkaanpa kuitenkin että levyllä biisimäärä tuskin kovin paljon yli kymmenen kasvaa. Uskoisin, että sille mahtuu aika laidasta laitaan matskua: bluesia, vokaaliharmonioita, Brianin kitarapitoista tavaraa ja tietysti paljon Paul upeaa ääntä varmastikin yksi tai muutama kokonaan Brianin tai Rogerin laulama biisi.

        BTW, onko muita tältä keskustelupalstalta, jotka ovat suuntaamassa syksyllä keikalle?


      • QPRQPR_QPRQPR
        Soul Brother kirjoitti:

        "Niin, ensinäkin siitä ei mitään varsinaista sisäpiiritietoa ole, mitkä biisit ovat olleet siinä vaiheessa valmiita tekeleitä, kaverit kun kerran ovat tälläkin hetkellä vielä studion syövereissä. Joten siinä mielessä valinta on ihan ymmärrettävä."

        Tästä asiasta kylläkin ON tietoa. Paul sanoi jo helmikuussa haastattelussa, että biisit ovat valmiina:
        "We’ve been in the studio, we have tracks recorded and we will be doing the final mixing next month for a summer release and touring in September in Europe which may extend worldwide."

        Ja toisessa haastattelussa (myöskin helmikuulta):
        "We got all the basic tracks down -- we've got some 13 to 14 tracks down, and we may even put more. It's that open."

        Eli valinnanvaraa kyllä oli.

        Olivat he vielä studiossa noita aikoja ja käsittääkseni vielä toukokuun ja osan kesäkuusta viimeistelevät albumia. Yritin olla yhteydessä Brian Mayhin huhtikuun alussa ja assarin vastaus oli: "Unfortunately Brian is locked away in recording studio fully concentrating on getting the music right and finishing the album.."


      • Soul Brother
        QPRQPR_QPRQPR kirjoitti:

        Olivat he vielä studiossa noita aikoja ja käsittääkseni vielä toukokuun ja osan kesäkuusta viimeistelevät albumia. Yritin olla yhteydessä Brian Mayhin huhtikuun alussa ja assarin vastaus oli: "Unfortunately Brian is locked away in recording studio fully concentrating on getting the music right and finishing the album.."

        Kuulostaa aika vakiovastaukselta, jolla fanit pidetään tyytyväisinä. Eihän taiteilijaa sovi häiritä luomistyössään. ;)

        Miksailua, viimeistelyä ja muuta levyn julkaisukuntoon tähtäävää hommaa oli varmasti kesken vielä tuolloin (ja on varmasti vieläkin), mutta jos luit aiemman keskustelun, huomaat että pointtini oli, että biisit olivat valmiina. Siis valmiina siinä mielessä, että bändillä oli 13-14 nauhoitettua biisiä, joista valita, minkä halusivat livenä esittää.


      • QPRQPR_QPRQPR
        Soul Brother kirjoitti:

        Kuulostaa aika vakiovastaukselta, jolla fanit pidetään tyytyväisinä. Eihän taiteilijaa sovi häiritä luomistyössään. ;)

        Miksailua, viimeistelyä ja muuta levyn julkaisukuntoon tähtäävää hommaa oli varmasti kesken vielä tuolloin (ja on varmasti vieläkin), mutta jos luit aiemman keskustelun, huomaat että pointtini oli, että biisit olivat valmiina. Siis valmiina siinä mielessä, että bändillä oli 13-14 nauhoitettua biisiä, joista valita, minkä halusivat livenä esittää.

        Ok, tosin lukemani perusteella heillä olisi 11 biisiä valmiina joista 9 ( 1 cover) levylle. Veikkaan coveriksi Black Bettya. Del Shannonin Runaway ei lausuntojen mukaan tule levylle vaan mainokseen joka on omituinen heitto, mutta melkein kaikki Queenissa on omituista ennen kuin se kolahtaa/ymmärtää tai ainakin sanoituksissa, sävellyksissä tai musiikkivideoissa, heh heh. C-lebrity :) (words)

        Luin kaksi tuntia näitä viestiketjuja joten pää oli hiukan ööö ööö joten ei ehkä täysin tullut huomioituun kaikkea ja miten asiat oli keskusteltu kun edellisen viestin kirjoitin. Hyvää jatkoa, pitäkää keskustelua yllä, minä lähden töihin ja autossa kuuntelen Hot spacea pitkästä aikaan!


    • Soul Brother

      Rolling Stone kirjoitti seuraavaa:
      "The first single will likely be "C-lebrity," which sounds like a mash-up of the brawny "All Right Now" and the harmony-soaked "Somebody to Love.""

      Mitä biisiä tämän kirjoittaja on mahtanut kuunnella? Itse en kuule ripaustakaan Somebody To Lovea C-lebrityssa.

      • en keksinyt mitään

        Ei kyllä hirveästi ole "All right now"takaan

        Ehkä siitä sitten on olemassa eri sovitus albumilla :)


        Aika yllättävää että Rolling Stone yleensä kirjoittaa Queenistä, vaikkakin vain puoli sivua. Edellinen kerta taisi olla juttu Mercuryn kuolemasta (2 sivua) ja sitä edellinen varmaan 80-luvun alussa.


      • pientä tasoa edes
        en keksinyt mitään kirjoitti:

        Ei kyllä hirveästi ole "All right now"takaan

        Ehkä siitä sitten on olemassa eri sovitus albumilla :)


        Aika yllättävää että Rolling Stone yleensä kirjoittaa Queenistä, vaikkakin vain puoli sivua. Edellinen kerta taisi olla juttu Mercuryn kuolemasta (2 sivua) ja sitä edellinen varmaan 80-luvun alussa.

        Tätä viestiketjua lukiessa alkaa tuntua siltä, että joillekin faneille riittää mikä tahansa suosikkibändin tekemä uusi kuona ja sitä pitää väkisin ylistää, vaikka järki sanoisi vastaan.

        Tästä on kyllä muutama hyvä esimerkki muidenkin bändien osalta, esim.

        VanHalen III levy, jota jotkut die hard fanit ylistivät ja hehkuttivat jo että levy tulee voittamaan grammyja. Grammyja ei tippunut ja se onkin bändin heikoiten myynyt albumi.
        http://www.amazon.com/review/product/B000002NGS/ref=cm_cr_dp_all_summary?_encoding=UTF8&showViewpoints=1&sortBy=bySubmissionDateDescending

        Toinen vitsikäs mutta vähemmän tunnettu esimerkki on Styxin Cyclorama, jota jotkut die hard fanit hehkuttivat Styxin comeback albumiksi, vaikka se oikeasti oli kaameaa pask.., eikä levy myöskään myynyt yhtään
        http://www.amazon.com/review/product/B0000894OL/ref=cm_cr_dp_all_summary?_encoding=UTF8&showViewpoints=1&sortBy=bySubmissionDateDescending

        Genesiksen Calling are stations on harvojen mielestä edes oikea Genesis albumi, mutta tottahan sitäkin ovat jotkut epätoivoiset kehuneet
        http://www.amazon.com/review/product/B000WTZ784/ref=cm_cr_dp_all_summary?_encoding=UTF8&showViewpoints=1&sortBy=bySubmissionDateDescending

        Amazonin arvostelut on tosin "puolueellisia" koska harvoin muut kuin ko bändin fanit vaivautuu niitä kirjoittamaan. Eli kaikkien pisteet on yläkanttiin, minkä voi todeta vaikka seuraavista.

        Hot space
        http://www.amazon.com/review/product/B000000OAE/ref=cm_cr_dp_all_summary?_encoding=UTF8&showViewpoints=1&sortBy=bySubmissionDateDescending

        Flash
        http://www.amazon.com/review/product/B000024ZSC/ref=cm_cr_dp_all_summary?_encoding=UTF8&showViewpoints=1&sortBy=bySubmissionDateDescending


      • Bad Co.
        pientä tasoa edes kirjoitti:

        Tätä viestiketjua lukiessa alkaa tuntua siltä, että joillekin faneille riittää mikä tahansa suosikkibändin tekemä uusi kuona ja sitä pitää väkisin ylistää, vaikka järki sanoisi vastaan.

        Tästä on kyllä muutama hyvä esimerkki muidenkin bändien osalta, esim.

        VanHalen III levy, jota jotkut die hard fanit ylistivät ja hehkuttivat jo että levy tulee voittamaan grammyja. Grammyja ei tippunut ja se onkin bändin heikoiten myynyt albumi.
        http://www.amazon.com/review/product/B000002NGS/ref=cm_cr_dp_all_summary?_encoding=UTF8&showViewpoints=1&sortBy=bySubmissionDateDescending

        Toinen vitsikäs mutta vähemmän tunnettu esimerkki on Styxin Cyclorama, jota jotkut die hard fanit hehkuttivat Styxin comeback albumiksi, vaikka se oikeasti oli kaameaa pask.., eikä levy myöskään myynyt yhtään
        http://www.amazon.com/review/product/B0000894OL/ref=cm_cr_dp_all_summary?_encoding=UTF8&showViewpoints=1&sortBy=bySubmissionDateDescending

        Genesiksen Calling are stations on harvojen mielestä edes oikea Genesis albumi, mutta tottahan sitäkin ovat jotkut epätoivoiset kehuneet
        http://www.amazon.com/review/product/B000WTZ784/ref=cm_cr_dp_all_summary?_encoding=UTF8&showViewpoints=1&sortBy=bySubmissionDateDescending

        Amazonin arvostelut on tosin "puolueellisia" koska harvoin muut kuin ko bändin fanit vaivautuu niitä kirjoittamaan. Eli kaikkien pisteet on yläkanttiin, minkä voi todeta vaikka seuraavista.

        Hot space
        http://www.amazon.com/review/product/B000000OAE/ref=cm_cr_dp_all_summary?_encoding=UTF8&showViewpoints=1&sortBy=bySubmissionDateDescending

        Flash
        http://www.amazon.com/review/product/B000024ZSC/ref=cm_cr_dp_all_summary?_encoding=UTF8&showViewpoints=1&sortBy=bySubmissionDateDescending

        " Tätä viestiketjua lukiessa alkaa tuntua siltä, että joillekin faneille riittää mikä tahansa suosikkibändin tekemä uusi kuona ja sitä pitää väkisin ylistää, vaikka järki sanoisi vastaan. "

        Jos viittaat tällä epäsuorasti myös allekirjoittaneeseen, niin kyllä ihminen itse tietää, mistä tykkää, mistä ei. Itselläni ainakaan ei ole mitään syytä mitään syytä kehua julkisesti tekeleitä, jos järki sanoo toisin tai mielyttääkseen ketään. Jos joku tuotos on mielestäni kallistumassa roskan puolelle tai on täyttä sitä itseään, en pelkää sen myöntämistä...jos vastaavasti hyvä, niin sama homma.

        Viitaten noihin arvosteluihin, niin sama pätee myös niihin, mielipiteiden ilmaisusta niistä pelkästään on kyse.


      • Soul Brother
        Bad Co. kirjoitti:

        " Tätä viestiketjua lukiessa alkaa tuntua siltä, että joillekin faneille riittää mikä tahansa suosikkibändin tekemä uusi kuona ja sitä pitää väkisin ylistää, vaikka järki sanoisi vastaan. "

        Jos viittaat tällä epäsuorasti myös allekirjoittaneeseen, niin kyllä ihminen itse tietää, mistä tykkää, mistä ei. Itselläni ainakaan ei ole mitään syytä mitään syytä kehua julkisesti tekeleitä, jos järki sanoo toisin tai mielyttääkseen ketään. Jos joku tuotos on mielestäni kallistumassa roskan puolelle tai on täyttä sitä itseään, en pelkää sen myöntämistä...jos vastaavasti hyvä, niin sama homma.

        Viitaten noihin arvosteluihin, niin sama pätee myös niihin, mielipiteiden ilmaisusta niistä pelkästään on kyse.

        jep jep. kieltämättä aika outo kommentti nimimerkiltä "pientä tasoa edes". Ainahan uusi materiaali jakaa fanien mielipiteitä, ja mielipidekysymyksissä ei ole oikeita vastauksia. Mielestäni biisi on yleisesti ottaen saanut pikemminkin laimean vastaanoton faneilta. Varsinaisia ylistyssanoja ei ole juurikaan tällä palstalla kuulunut (väkisinylistämisestä puhumattakaaan), ja ainoastaan Brianin kitarointi on saanut myönteistä palautetta useammassa viestissä. Monet (minä mukaan lukien) tuntuivat odottaneen "Queeniltä" enemmän.

        Mutta sinänsä tuo järki/tunteet -pointti on ihan hyvä. Jos olisin kuullut joltain nimettömältä bändiltä/ei suosikkibändiltäni tämäntasoisia biisejä kuin SINT ja C-lebrity, en varmastikaan syöksyisi levykauppaan levyä ostamaan heti ilmestymispäivänä. Queenin äijien kohdalla olen kuitenkin valmis tekemään poikkeuksen. Tunne voittaa järjen ja HALUAN USKOA (kuin Fox Moulder konsanaan), että levyltä löytyy parempaa materiaalia kuin nämä maistiaiset.


    • QPRQPR_QPRQPR

      Ei tässä mitään vikaa ole, odotin kappaleelta enemmän. The Call on hyvä todiste, sisältää upeita melodioita ja sitä Queen soundia, uskon että tulevalta levyltä löytyy myös jotain ed. mainittua vanhaakin ;) uudelta ja loistavalta Queen Paul Rodgersilta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7313
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4430
    3. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3473
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3192
    5. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2134
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1783
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1731
    8. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1495
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe