Onko hyvää keinoa puhdistaa leivinuunin lasiluukun lasi?
Millä uunin lasiluukku puhtaaksi?
10
2977
Vastaukset
- leivinuunilainen
Itse olen puhdistanut tuhkalla, siis kastan märän rievun tuhkaan ja hankaan sillä. Voi olla joku parempikin konsti, mutta näin minä.
- Säynävä
Tuhka on paras tapa. Kunhan muistaa ottaa rättiin vaaleaa tuhkaa eikä nokea.
- Siistijä
Etikkaa kannattaa kokeilla tai jos se ei auta, niin kaakelinpuhdistus-ainetta, esim "Voimakaakeli", jota olen ostanut Turussa Paimek Oy:stä
http://www.balanceconsulting.fi/palvelu/html/public_company_information.jsp?yritysid=09153951 - Anssi
Yleensä riittää kun vähän lämpimiä laseja pyhkii märällä talouspaperilla.
- tarkentaja
Millä sitten puhdistetaan kun lika on pahasti kiinni?
Uuninpuhditusaineella ja siinä on ohjeet.
- takkatoope
mä olen suihkauttanut laseihin Pirkka-ikkunanpesusuihketta ja hetken päästä kuivannut talouspaperilla. Kyllä on lähtenyt eikä naarmuta.
- Nokilasi
Tarkoitukseen on olemassa Nokilasi -niminen suihkepullosta ruiskutettava tuote. Noki lähtee tosi hyvin systeemillä ruiskuta, odota muutama sekunti ja pyyhi. Tätä saa varmaan kaikista paikoista, jotka kauppaavat takkoja tms. Ei ole pahan kallista ja pullo on kestänyt meillä jo toista vuotta.
- Juho
KEraamisen tason puhdistusaineella lähtee kyllä
- Jep
Muista suojata lattia ja muu lähiympäristö. Pesun aikana luukusta lähtevä (valuva) nokinen lika tarttuu esim. tiileen lopullisesti.
- Bessi
Kiinni palaneen lian saa pois myös sellaisella terällä, millä maaliroiskeet putsataan ikkunapinnoista. Idea ei ole omani, jostain sen luin. Toimi ainakin meillä, mutta koska uuninluukussani on kaksi kerrosta lasia, en päässyt puhdistamaan sisäpintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862