Siirryin muutama päivä sitten pelletteihin siemensekoituksesta. Alussa niitä ei kumpikaan marsuista hirveästi syönyt, mutta nyt on jo vähän alkanut menemään. Ehkä asiaa auttoi se että muutin ruoan koostumusta vähitellen ja sekoitin ensin pellettejä siemenseokseen. Olen huomannut etteivät marsut saa pellettejä niin helposti purtua kuin siemenseosta. Onko tämä normaalia?
pelleteistä
2
297
Vastaukset
- ei aluksi
Ostin marsuni eläinkaupasta, jossa se oli tottunut syömään siemensekoitusta ja vaihdoin toisen marsuni tultua kokonaan kerralla pellettiin n.3vkoa sitten ja vanhempi marsu on nyt vähitellen alkanut syömään pellettiä kun pikkuinenkin syö..ei kai ne pelletit yhtä hyvältä tottumatta maistu kuin epäterveellinen siemenseos, mutta olen nyt ainakin muutaman kerran nähnyt kun vanhempikin pellettiä syö..
- täti63
Mitä pellettiä sinulla on, ja kuinka vanhoille marsuille. Voi olla, etteivät marsusi ole vielä tottuneet pelletteihin, jonka takia eivät osaa vielä syödä niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353655Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1342489Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v452008Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen121593Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.761586Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma561356Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e781262- 671260
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen681204- 701182