Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Koiranpennun nopea hengitys

123

Osaako kukaan sanoa, onko normaalia että 2 kk:n ikäinen kääpiösnautseri hengittää todella nopeasti, yli 60 kertaa minuutissa? Muuten koira on todella vilkas ja syö, leikkii yms. normaalisti.

7

18030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • phalenetytta

      Hengittääkö aina nopeasti, vai vain esim. riehumisen jälkeen?

      Varmuudenj vuoksi kannattaa ainakin soittaa eläinlääkärille, tietää parhaiten, ja vaikka ei olisi vakavaa, parempi kysyä kuin katua :D

    • '''

      Minulla on 10 vko vanha tolleri pentu ja olen kiinnittänyt samaan asiaan huomiota ja siihen onko se normaalia vai ei!? Pentumme hengittää välillä nukkuessaan tosi nopeasti. Jotkut unet ovat normaaleja. Olen ajatellut että se näkisi unta tai ei ole syvässä unessa.. En siis todellakaan tiedä, olen vain näin ajatellut! Vinkkejä!!! :)

    • kans

      9 viikon ikäinen pentu hengittää nukkuessa välillä tosi nopeasti ja läähättää. Piti tulla netistä kattomaan josko täältä löytyis jotain selitystä... mutta ei kukaan ole näihinkään vastannut mitään.. googlestakin löytyi hakusanoilla vain lämpöhalvauksesta ja mahalaukun kiertymisestä... eläinlääkärille pitää soittaa, ei toinen koira ikään ole tehnyt noin.

    • koirani on tärkeä <3

      mulla on 4kk ikäinen kääpiövillakoiran pentu ja se hengittää välillä todella nopeasti esim. nukkuessaan. Voiko se olla joku sairaus tai muu? sukulaiseni kyllä sanoi etta se voi olla ehkä tavallista pennuille, mutta oisiko kellakään varmaa tietoa? :/

    • pieneläinhoitaja88

      Jos vähääkään epäilyttää, kannattaa kysyä eläinlääkäriltä. Pennut rokotetaan ensimmäisen kerran 12 viikon ikäisenä, niin silloin voi samaalla mainita aikaa varatessa myös tuon oireen.

    • Anonyymi

      Meidän 9v perhoskoira sillä on ollut nyt vatsassa jotain vikaa ei kakkaa yhtään kun käy lenkillä ja tänään huomasin alkoi tärisemään ja hengittämään nopeasti mikä koiralla voisi olla?

    • Anonyymi

      Pennuilla on nopeampi syke kuin aikuisella ja siksi henggittää nopeammin, ertyisesti nukkuessa pentu usein hengittää nopeasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe