AJATTELIN TEILTÄ KYSYÄ ETTÄ MITÄ MIELTÄ OLETTE SIITÄ ET SAANKO MUN LAPSEN POIS?ASIA ON NÄIN ET MÄ ASUIN SUOMES JA MULLA OLI SIELLÄ MIES JA LAPSI SEN KANS.MUT SIT KÄVI NIIN ET ME EROTTIIN JA MÄ LÄHDIN SIT MUN TYTÖN KANS RUOTSIIN.JA SIT KUN TÄÄ MIES KUULI SIITÄ JA SEN "PORUKAT" NIIN NEHÄN TULI JA HAKI MUN LAPSEN POIS MULTA NIINKU VÄKISIN.JA SE ON NYT OLLU SIELLÄ YLI PUOLI VUOTTA JA NE EI OLE SUOSTUNU ANTAMAAN SITÄ MULLE POIS NIIN MÄ JOUDUIN SIT VIEMÄÄN TÄN JUTUN KÄRÄJILLE.KOSKA MEILLÄ ON YHTEISHUOLTAJUUS LAPSEN ISÄN KANS NIIN SE PITI NIINKU TOIMIA NÄIN ET KÄRÄJÄT.HALUAISIN NYT KUULLA TEIDÄN MIELIPITEITÄ JA MITÄ MIELTÄ OLETTE SIITÄ ETTÄ TULENKO MÄ SAAMAAN LAPSEN POIS KUN ON KÄRÄJÄT??JOS JOLLAKIN ON KOKEMUKSIA NIIN KERTOKAA IHMEES..!!MÄ OLEN AINA HOITANUT LAPSENI HYVIN JA MUSTA EI OO VARMASTIKAAN MITÄÄN PAHAA SANOTTAVAA.
mitä mieltä olette??
2
421
Vastaukset
- Mutsi
Koska teillä on yhteishuoltajuus, sun olisi pitänyt sopia Ruotsiin muutosta lapsen isän kanssa. Koska näin et ilmeisesti tehnyt, se on sulle miinus ja lapsen isälle plussa. Sulle on myös miinusta se, että lapsi on ollut jo ½ vuotta Suomessa isällään ja vasta nyt viet jutun oikeuteen. Vai veitkö jutun oikeuteen jo ½ vuotta sitten ja nyt vasta asia tulee käsittelyyn?
Sun tilanne on sellainen, että mahdotonta sanoa, minkä päätöksen oikeus tulee tekemään. Paljon riippuu siitäkin, minkä ikäinen lapsi ja millaiset edellytykset sulla on lapsestasi huolehtia (mm. asunto, työpaikka jne). - paras
Unohda omat ja miehesi tarpeet ja mieti mikä on ihan oikeasti lapsellesi parasta. Onko hänen parempi olla miehesi vai sinun luonasi. Kumman luona on paremmat mahdollisuudet onnelliseen ja turvattuun lapsuuteen. Vasta silloin olet osoittanut todellista rakkautta lastasi kohtaan jos pystyt ohittamaan miehesi ja omat ongelmasi ja laittamaan lapsen parhaan teidän tahtonne edelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080