En halua loukata ketään enkä moralisoida. Suuri osa täällä olevista viesteistä on ihan asiaa ja hyvää ja oikeaa asiaa.
MUTTA: Olen järkyttyneenä lukenu joitain tämän palstan viestejä. Mitä järkeä on, että täällä jotkut hakevat tai antavat tukea ja vinkkejä SYÖMÄTTÖMYYTEEN??? Itse kärsin BED:stä, eli tiiän mitä helvettiä syömishäiriö voi olla, eli en puhu korkealta enkä oo mikään satunnainen vierailija.
Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset! Ei kai tällasten palstojen tarkotus oo se, että tsempataan toista paastoamaan ja sitä kautta vaan kannustamaan syömishäiriötä, eikö tarkotus olis tuke toinen toista terveempään elämään!
Toivotan kaikille tsemppiä kamppailussa syömishäiriötä vastaan. Syömishäiriö tappaa!!!
sori vaan
ja anteeksi mielipiteeni
1
327
Vastaukset
- onkin
tullut vähän niinku pro-paikka...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823646Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745