Monellako kokemusta molemmista pelimuodoista? Itselläni nettipokerista kokemusta ylivoimaisesti enempi, mut voitolla olen livepokerissa. Nettipokeri tuottanut ainoastaan tappiota pidemmässä juoksussa.
Kysymys kuuluukin, että kumpiko pelimuoto on tuottanut tappiota tai voittoa enemmän?
Itse ajattelin lopettaa nettipokerin kokonaan, koska se vaan on niin pers..stä. Ohivetoja tulee viis kertaa enemmän kuin livepöydässä. Mut onko kaikki samaa mieltä?
Pikku Gallub:
3
386
Vastaukset
- peeveli!
Totta kai nettipokerissa tulee viis kertaa enemmän ohivetoja, kun siellä myöskin pelataan viis kertaa enemmän jakoja samassa ajassa!
- Juupeli!
Tarkoitin kyllä, että suhteessa jakojen määrään nettipokerissa tulee enemmän ohivetoja. Ainakin mulla sellaset kokemukset.
- reiskaremontti
Juupeli! kirjoitti:
Tarkoitin kyllä, että suhteessa jakojen määrään nettipokerissa tulee enemmän ohivetoja. Ainakin mulla sellaset kokemukset.
Ihmisen psykologiaan kuuluu, että negatiiviset asiat (ohivedot) muistetaan paaaaaaljon helpommin kuin positiiviset (itse vetänyt ohi).
Koska netissä pelataan paljon enemmän jakoja suhteessa liveen, myöskin mahdollisuuksia negatiivisten asioiden muistamiseen tulee enemmän. Sen takia nettipokeri TUNTUU olevan rigged enemmän kuin livepokeri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 74904
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 60752
- 43704
- 49654
- 45653
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38516