Monellako kokemusta molemmista pelimuodoista? Itselläni nettipokerista kokemusta ylivoimaisesti enempi, mut voitolla olen livepokerissa. Nettipokeri tuottanut ainoastaan tappiota pidemmässä juoksussa.
Kysymys kuuluukin, että kumpiko pelimuoto on tuottanut tappiota tai voittoa enemmän?
Itse ajattelin lopettaa nettipokerin kokonaan, koska se vaan on niin pers..stä. Ohivetoja tulee viis kertaa enemmän kuin livepöydässä. Mut onko kaikki samaa mieltä?
Pikku Gallub:
3
277
Vastaukset
- peeveli!
Totta kai nettipokerissa tulee viis kertaa enemmän ohivetoja, kun siellä myöskin pelataan viis kertaa enemmän jakoja samassa ajassa!
- Juupeli!
Tarkoitin kyllä, että suhteessa jakojen määrään nettipokerissa tulee enemmän ohivetoja. Ainakin mulla sellaset kokemukset.
- reiskaremontti
Juupeli! kirjoitti:
Tarkoitin kyllä, että suhteessa jakojen määrään nettipokerissa tulee enemmän ohivetoja. Ainakin mulla sellaset kokemukset.
Ihmisen psykologiaan kuuluu, että negatiiviset asiat (ohivedot) muistetaan paaaaaaljon helpommin kuin positiiviset (itse vetänyt ohi).
Koska netissä pelataan paljon enemmän jakoja suhteessa liveen, myöskin mahdollisuuksia negatiivisten asioiden muistamiseen tulee enemmän. Sen takia nettipokeri TUNTUU olevan rigged enemmän kuin livepokeri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854990- 983158
- 473052
- 1992433
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302190- 1331989
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161521Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51489- 171385