Pieni tarina

kanssamatkustamisen

ihanuudesta lapsien lähellä. Meillä oli kuuden tunnin lento. Keskirivillä siinä seinän edessä istuivat isi, äiti ja poikakaksoset n. 1-2 vuotiaat. Huusivat kuupat sinisinä koko ajan. Vetivät henkeä pari minuuttia ja aloittivat taas. Molemmat siis huutivat yhtäaikaa.

Ruokailun jälkeen oli 10 minuuttia hiljaista. Kaikki rauhoittuivat, vetivät henkeä ja luometkin jo lurpahtelivat. Ja kuin salamaniskusta toinen kaksosista aloitti ulvomisen mihin toinen yhtyi. Ääntä tuli kuin palosireeneistä. Olihan siinä isillä ja äidilläkin tekemistä ei siinä mitään. Noloilta näyttivät.

Mutta täytyy todellakin pohtia että onko häiriintyneitä tai vammaisia lapsia syytä ottaa mukaan pitkille lennoille ?
Varsinkin kun tuonikäiset eivät matkasta muuta tajua kuin pahan olon lentomatkan ajalta.

2

830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin...

Samaa olen minäkin usein miettinyt, miksi yleensä lähdetään lasten kanssa lomalle jotka ei vielä ymmärrä asiasta mitään. Eihän se mitään lomaa ainakaan ole.
      Jäätäis vaan suosiolla kotiin lasten kanssa jos niistä kullanmuruista ei erossa pysty oleen./

• Nimetön

mikähän mahtaa olla tämän näppärän mielipiteen esittäjän ikä? 15 vaiko jopa 35 joka ei ole löytäny mieleistään perustaakseen perheen. Kyllä sinä sitten ymmärrät tilanteen kun olet saanut kokea vanhemmuuden. Muista, niistä kasvaa tulevia eläkkeemme maksajia tai ainakin rahoittajia joten pikkasen kunnioitusta heille ja heidän vanhemmilleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      102
      4552
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      146
      4479
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4472
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2944
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      29
      2468
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2184
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2118
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1809
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1380
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      27
      1188
    Aihe