Kellään tietoa?

?.?.?.!.

Koska MCR tulis uudestaan suomeen, en päässy kesällä keikalle, ja mcr on mun lempparibändi..
Jos ei tietoa niin veikatkaa?

10

926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TrueMCRFan

mutta toivottavasti 2009 tai 2010:)Luulen, että sitten, kun He alkaa uuden levyn johdosta taas kiertää maailmaa;)
      Toivottavasti.

• mcrlover<3

tulisivat juuri vuonna 2009 tai 2010. En kestä odottaa kauempaa. En kans päässy sinne keikalle ja haluun niin päästä sinne...

• TrueMCRFan
        mcrlover<3 kirjoitti:

tulisivat juuri vuonna 2009 tai 2010. En kestä odottaa kauempaa. En kans päässy sinne keikalle ja haluun niin päästä sinne...

TODELLA toivon niin..
        Mitäs muuta sulle kuuluu?
        Ois ihan kiva pitää yhteyttä muutenkin, kun täällä suomi24:ssa

:D

• mcrlover<3
        TrueMCRFan kirjoitti:

TODELLA toivon niin..

Mulle? No mulle ainaki kuuluu hyvää, maistelin tos just tupakkaa, ja pahaa oli. HYI en maista toiste. No joo, vähän aiheesta ohi ;D

• tutu

toista levyä sattuu tulemaan. näillä näkymin on hyvinkin toden näköistä, että ensi levy jää viimeiseksi, tai sitten sitä ei tule ollenkaan.

• tutu kirjoitti:

toista levyä sattuu tulemaan. näillä näkymin on hyvinkin toden näköistä, että ensi levy jää viimeiseksi, tai sitten sitä ei tule ollenkaan.

koskaan voi olla varma. mistä sä oot tollasta kuullu, että jäis viimiseks?

• MyChemRose

Siis ... Mä sain irti yhestä haastattelusta että sitä uutta levyä ois tehty jo viime elokuusta...siis ainakin alotettu tekemään. Noh,en sitten tiiä:)

• mcrlover<3
        MyChemRose kirjoitti:

Siis ... Mä sain irti yhestä haastattelusta että sitä uutta levyä ois tehty jo viime elokuusta...siis ainakin alotettu tekemään. Noh,en sitten tiiä:)

koskaan tiä... aik tyhmää kyl lopettaa niinku melkeen heti ku on alottanu..

• mcrlover<3
        TrueMCRFan kirjoitti:

TODELLA toivon niin..

Haluutko TrueMCRFan? :D

• oudoin

Asiahan on niin, että pojat tekee nyt uutta albumia ja suomen keikalla lupasivat tulla uudestaan suomeen. kärsivällisyyttä vaan. :)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      63
      4878
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      28
      3686
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      22
      3330
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      78
      2285
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1889
    6. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1551
    7. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1512
    8. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      313
      1401
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      14
      1393
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      33
      1300
    Aihe