neitsyt

toripuluna

Hei kaikki ystävät ja vihamiehet! Nyt kuljen eteenpäin kuin toripulu rintakaarella erona vaan etten pasko ihmisten päälle. Elämä kunnossa muutenkin ja elämän pieniin, sanoin pieniin, murheisiin osaan suhtutua asiaankuuluvalla tavalla asettamalla niistä kunkin oman arvonsa mukaiseen järjestykseen painokertoimena tasan 1. En murehdi olematonta, en ole läheisriippuvainen, olen oma itseni. Annan arvon muillekin ja hyväksyn jokaisen sellaisena kuin on. Tietysti katson myös tarkasti kenet valitsen ystäväksekseni. Erityisen tarkka olen siitä, että en hyväksy hyväksikäyttöä.
jokainen saa haukkua vapaasti ninn paljon kuin jäniksennahkarahkeet kestävät. Kenenkään terapeutiksi en ala, turha odottaakaan.
Ahkeruudestani ja tunnollisuudestani saan kaiketi kiittää neitsytluonnettani. Olen hyvässä akateemisessa ammatissa, tuloni riittävät hyvin talouden pyörittämiseen. Päämääräni oli nuorena, että luksusta en tule keräämään, mutta taloudellisesti ja henkisesti turvattu elämä kylläkin. Koska olen neitsyt, en ole hävittänyt omaisuuttani pörssiosakkeissa enkä muutenkaan kerännyt arvotonta tavaraa. En ole tehnyt sitä yksin, vaan yhdessä veskarivaimoni kanssa. Hänellä on näkemys ja minulla taito toteuttaa se.
Olemme yhdessä onnellisia. Olenhan neitsyt ja vaimoni vesimies. Yhteiselomme on onnistunut siksi, että olemme ymmärtäneet keskustelun tärkeyden. - On meillä lapsiakin ja lapsenlapsikin.
Mottoni on:
"Ooppera päättyy vasta kun lihava nainen on laulanut"
Kuka laulaa viimeisenä?

7

686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laskuvesi

toiselle neitsyelle, miten löytäisin itsestäni sen kunnianhimon, jolla voisin hyödyntää omia (ilmeisesti piileviä, piru tietää) kykyjäni.
      Minultakin löytyy ahkeruutta ja tunnollisuutta pienen kylän verran, mutta oma päämäärä on musta aukko jossakin horisontissa.
      Kiitos jos vastaat.

• toripuluna

Siitä se idea lähti. Mutta vakavsti sanoen en ole erityisen kunnianhimoinen vaan kyse on puhtaasti elämänturvaamisesta. Opiskeluaikanani alallani oli työtilanne erittäin hyvä ja palkkakin kohtuullinen. Inflaatio söi opintolainat ja niin pääsimme eteenpäin lähes velattomana. Tänään tuo ala vetää opiskelijoita enemmän kuin koskaan, mutta työtilanne on heikko. Kyllä kaikki johtuu neitsytluonteestani, että kaiken pitää olla turvattua.

• juttu mulla
        toripuluna kirjoitti:

Siitä se idea lähti. Mutta vakavsti sanoen en ole erityisen kunnianhimoinen vaan kyse on puhtaasti elämänturvaamisesta. Opiskeluaikanani alallani oli työtilanne erittäin hyvä ja palkkakin kohtuullinen. Inflaatio söi opintolainat ja niin pääsimme eteenpäin lähes velattomana. Tänään tuo ala vetää opiskelijoita enemmän kuin koskaan, mutta työtilanne on heikko. Kyllä kaikki johtuu neitsytluonteestani, että kaiken pitää olla turvattua.

oon NeitsytN ja haluan että elämä on turvattua. En ota riskejä tai jos otan niin täytyy olla 100 varma että homma toimii. Oon kyllä sijoituksissakin hyvin pärjännyt - yhden mokan tein Elisan aikoihin. No sellasta se pelaaminen vaan on..:D Nyt otan varmanpäälle. Neitsyellä on rahaa aina itselleen ja perheelle.

• Nouseva merkki
        juttu mulla kirjoitti:

oon NeitsytN ja haluan että elämä on turvattua. En ota riskejä tai jos otan niin täytyy olla 100 varma että homma toimii. Oon kyllä sijoituksissakin hyvin pärjännyt - yhden mokan tein Elisan aikoihin. No sellasta se pelaaminen vaan on..:D Nyt otan varmanpäälle. Neitsyellä on rahaa aina itselleen ja perheelle.

taitaa sitten sotkea meikäläisen raha-asiat :)

• toripöydällä
        Nouseva merkki kirjoitti:

taitaa sitten sotkea meikäläisen raha-asiat :)

että joka toinen merkki pihtaa ja joka toinen on avoimesti tuhlari. Siis rahojen suhteen. Sen näkee toriostoksilla. Jos jollain on tuhlarin nouseva merkki, niin sille ei mahda mitään. Ei voi syödä ja säästää. Näkyvimmät ovat härkä ja skope erolla, että härkä tuhlaa omiaan, mutta skope muiden rahoja.
        Berluskooni antoi saapasmaan köyhille ohjeen hankkia enemmän.

• rahaa
        toripöydällä kirjoitti:

että joka toinen merkki pihtaa ja joka toinen on avoimesti tuhlari. Siis rahojen suhteen. Sen näkee toriostoksilla. Jos jollain on tuhlarin nouseva merkki, niin sille ei mahda mitään. Ei voi syödä ja säästää. Näkyvimmät ovat härkä ja skope erolla, että härkä tuhlaa omiaan, mutta skope muiden rahoja.
        Berluskooni antoi saapasmaan köyhille ohjeen hankkia enemmän.

pitää olla!

• -hm--
        rahaa kirjoitti:

pitää olla!

tuosta=tottunut tuohon;)))))))))))ainaskii omasta mielestään, rahaa pitää olla elämiseen muttei liikaa!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      4978
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      3289
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      419
      2326
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      238
      1442
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1261
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      73
      1190
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1158
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      122
      1059
    Aihe