bensankulutus.

lada110

onko kukaan Ladakuski laskenut 110:n bensakulutusta? Laskin tänään, että heinäkuun keski kulutus on ollut n. 4,8l/100km. kuka uskoo ? itekin oon vähä päästä pyörällä, että lada kulkee näinkin alhaisilla määrillä. omistan itse Lada110 STW Festivaalin. mittarissa on n.8000km ja käytin piakkoin öljyn vaihdossa. Hyvää loppu kesää Ladakuskeille.

6

913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laskettu on

Laskettu on. Omistin 110:n n. 3,5v, kunnes vaihdoin sen jatkuvien remonttien vuoksi. Kulutus oli parhaimmillaan maantieajossa 5,7l. Olet laskenut pahasti väärin tai ajellut tasaista kuuttakymppiä. Jos haluat laskea tarkasti, täytä tankki korkkia myöden ennen useamman sadan kilometrin maantietaivalta. Aja sitten normaalinopeuksia ja tankkaa uudestaan piripintaan ja laske sitten kulutus. Ilmoittamiisi lukemiin Lada 110 ei pysty, vaikka melko vähällä meneekin. Ainoa hyvä puoli 110:ssä muuten oli vähäinen kulutus.

• sivullinen

Piti vaan huomauttaa tuosta korkkia myöden kohdasta. En kyllä alkaisi korkkia myymään. Noh, etelän murre on erikseen... Kuulostaa ainakin näin savolaisen korvaan tosi pahalta...

• ArskaH

on vähin mitä mulla on menny pitemmällä matkalla.
        Sekalaisella ajolla keskikulutus on hieman yli 7 litraa.
        Pitemmässä ajossa kovemmilla nopeuksilla keskikulutus on n. 5,7 l.

• ArskaH
        ArskaH kirjoitti:

on vähin mitä mulla on menny pitemmällä matkalla.
        Sekalaisella ajolla keskikulutus on hieman yli 7 litraa.
        Pitemmässä ajossa kovemmilla nopeuksilla keskikulutus on n. 5,7 l.

on mullakin.

• Usko

Mätäkuun juttu, mutta ihan hauska sinänsä, piristi ainakin minun päivääni!

Vain sinä tiedät, mikä se ihan oikeasti on, mutta pidä lippa vinossa ja jatka matkaasi.

• Make

Minulla menee samanlaisella 20000 km ajetulla, tosin 8V koneella 6-7 l/satkulla nurkka-ajossa. Lomalla heitin n.3000 km maantielenkin ja keskikulutus oli 5.6 l.On ruisku tiputtanut kulutusta. Aikoinaan 1600 kaasutin koneella meni reilu litra enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe