Jaugaar-auto

Töppäili

16

1230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vellu Pirinen

      Jaugaar?
      Jaguuar?

      Heh...
      ...yhtä huonosti näyttää olevan tietosi liikennesäännöistä...

    • pitää päästä suojatietä pitkin

      ensimmäisenä siwan ovesta sisään ostoksia tekemään. Ja perk.... kun köyhä pyöräilevä kansa on edessä. Pitäisi pyöräily kieltää silloin kun minä olen liikkeellä. Mutta eivätköhän opi kun ajelen yli silloin tällöin.

      • Tojo-kuski

        Jos joku kävelijä tai pyöräilijä osuu maalipintaan niin mulla vakuutus kyllä korvaa - ei huolta. Suurempi ongelma on se kun pipo kiristää niin että pää halkeaa ja siihen ei saa vakuutusta. Onneksi tänne kirjoittaminen helpottaa.


      • tojon vakuutus taida
        Tojo-kuski kirjoitti:

        Jos joku kävelijä tai pyöräilijä osuu maalipintaan niin mulla vakuutus kyllä korvaa - ei huolta. Suurempi ongelma on se kun pipo kiristää niin että pää halkeaa ja siihen ei saa vakuutusta. Onneksi tänne kirjoittaminen helpottaa.

        edes kauhean kallis olla??


      • Jaggella kotiin

        Kävin Jyskälästä ostamassa Jaggen, kotimatkalla ajelin vakionop.säätimellä 105kmh niin joka ropposen piti tarrautua puskuriin, ja ängetä ohi. Siinä meni Uunot ja Corollat kuin viimeistä päivää. ;-) Jatkoin vain kotia kohti nauttien musiikista ja seuraillen navia. Hieno auto.


      • hyvästä valinnasta
        Jaggella kotiin kirjoitti:

        Kävin Jyskälästä ostamassa Jaggen, kotimatkalla ajelin vakionop.säätimellä 105kmh niin joka ropposen piti tarrautua puskuriin, ja ängetä ohi. Siinä meni Uunot ja Corollat kuin viimeistä päivää. ;-) Jatkoin vain kotia kohti nauttien musiikista ja seuraillen navia. Hieno auto.

        ...ja kohta on jo joku näppisteini kailottamassa, että näit unta, ostit kuitenkin tojotan. Tai ainakin tarjoavat siihen Jaguaariisi tojotan vakuutusta.

        "Kun mulla ei oo niin ei muillakaan voi olla..."
        "Mulla on enemmän rahaa kun teillä yhteensä..."

        Jos taas aiheeseen, niin itse en vastaavaa kyllä ole huomannut. Siis tuota puskurijengiä. Sen kyllä olen huomannut, että stressi on kadonnut ja elämä tosiaankin on helpompaa. :-) Naapurit taputtelevat selkään, ja tuntemattomatkin. Vain täällä renkaidentyhjentäjät pillittävät omaa surkeuttaan. Sekin unohtuu kun kääntää avaimesta!

        Hyvää kesää ja hienoja ajoja!


    • hel....ttiä

      se pyöräilijä tekee suojatiellä?

      • jooooo

        toivotaan että se pyöräilijä toilailee seuraavan kerran junaraiteilla....=)


      • vaikka kauppaan tai muuanne

        mihin viellä köyhäkin ihminen saa mennä lihasvoimalla. Ei kaikilla voi olla rahaa ostaa Kalliita Janugaar-autoja, öky-ihmiset vaan levelee rahoillaan.

        Antakaa köyhän edes kulkea tien pieltä rauhassa, älkääkö roiskuttako rapaa, kiitos.


    • Polky

      Saithan sentään raapustettua n.50% kirjoittamistasi sanoista oikein. Eli mitä siitä voimme päätellä.

      • osua omaan nilkkaan!

        Pölkky :D

        Eikö ihmisellä ole enään sinusta muuuta itseisasrvoa kuin raha ja autot? Et sinä sitä Jagunaar-autoasi kuitenkaan hautaan saa. Samanlainen matolaatikko sinulle kun tälläiselle köyhälle.

        Ja PS. Ei se Jaugunaar edes ole komea!


      • edelliseen
        osua omaan nilkkaan! kirjoitti:

        Pölkky :D

        Eikö ihmisellä ole enään sinusta muuuta itseisasrvoa kuin raha ja autot? Et sinä sitä Jagunaar-autoasi kuitenkaan hautaan saa. Samanlainen matolaatikko sinulle kun tälläiselle köyhälle.

        Ja PS. Ei se Jaugunaar edes ole komea!

        ja niitä on jo melkein keikilla.


      • juuuuuuu
        osua omaan nilkkaan! kirjoitti:

        Pölkky :D

        Eikö ihmisellä ole enään sinusta muuuta itseisasrvoa kuin raha ja autot? Et sinä sitä Jagunaar-autoasi kuitenkaan hautaan saa. Samanlainen matolaatikko sinulle kun tälläiselle köyhälle.

        Ja PS. Ei se Jaugunaar edes ole komea!

        ajattelin kyllä liimata arkun kylkeen kissanpään jos vaikka sais sutjakkaampaa kyytiä hautaan heh...niin ja jonkun mielestä jakulaari ei ole komea...mutta eihän sen tarvitsekaan jos kuski on...=)


      • Moro sano komeet toisilleen.
        juuuuuuu kirjoitti:

        ajattelin kyllä liimata arkun kylkeen kissanpään jos vaikka sais sutjakkaampaa kyytiä hautaan heh...niin ja jonkun mielestä jakulaari ei ole komea...mutta eihän sen tarvitsekaan jos kuski on...=)

        Mikä ihme se ihmisestä tekee niin kateellisen, ainahan jollakin kuitenkin on jotain enemmän ja toisella taas vähemmän. Hautaan mennesä todellakin on sama mitä on täällä tehnyt tai omistanut. Mutta ei se päämäärä vaan se matka. Jos minä pidän tuosta Jaguaarista ja haluan nauttia sillä ajamisesta niin mitä sitten. Itse olen joka euron tienannut, joilla sen ostin. Enkä tule pyytämään keneltäkään bensarahoja. Monella on allaan kalliimpi rassi kuin minulla. En minä heitä täällä mollaa, enkä polupyöräilijääkään. Itsekin kesäisin pyöräilen mieluusti.


    • Kaunokaiselleni

      Oi Jaguar sinä autoista kaunein, sinun lumovoimasi.
      Oi Jaguar ihana pehmeä kulkusi ja puhtaan nahkasi tuoksu.
      Oi Jaguar olet enemmän kuin auto.
      Niin tunnen Jaguar sinulla on sielu.
      Ja Jaguar kun istun rattisi takana, tunnen jylläävät hevosvomasi ja kiidätät minut pois.

    • <<<<

      OMA UNELMA XJS TAI XJS COUPE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe