Jaguuar-auto ja polkypyäräilijä kolaroivat Tampereella. Pyöräilä oli suojatiellä!
Melkoista menoa Tampereella!
http://www.aamulehti.fi/uutiset/pirkanmaa/78024.shtml
minä j
Jaugaar-auto
16
1318
Vastaukset
- Vellu Pirinen
Jaugaar?
Jaguuar?
Heh...
...yhtä huonosti näyttää olevan tietosi liikennesäännöistä... - pitää päästä suojatietä pitkin
ensimmäisenä siwan ovesta sisään ostoksia tekemään. Ja perk.... kun köyhä pyöräilevä kansa on edessä. Pitäisi pyöräily kieltää silloin kun minä olen liikkeellä. Mutta eivätköhän opi kun ajelen yli silloin tällöin.
- Tojo-kuski
Jos joku kävelijä tai pyöräilijä osuu maalipintaan niin mulla vakuutus kyllä korvaa - ei huolta. Suurempi ongelma on se kun pipo kiristää niin että pää halkeaa ja siihen ei saa vakuutusta. Onneksi tänne kirjoittaminen helpottaa.
- tojon vakuutus taida
Tojo-kuski kirjoitti:
Jos joku kävelijä tai pyöräilijä osuu maalipintaan niin mulla vakuutus kyllä korvaa - ei huolta. Suurempi ongelma on se kun pipo kiristää niin että pää halkeaa ja siihen ei saa vakuutusta. Onneksi tänne kirjoittaminen helpottaa.
edes kauhean kallis olla??
- Jaggella kotiin
Kävin Jyskälästä ostamassa Jaggen, kotimatkalla ajelin vakionop.säätimellä 105kmh niin joka ropposen piti tarrautua puskuriin, ja ängetä ohi. Siinä meni Uunot ja Corollat kuin viimeistä päivää. ;-) Jatkoin vain kotia kohti nauttien musiikista ja seuraillen navia. Hieno auto.
- hyvästä valinnasta
Jaggella kotiin kirjoitti:
Kävin Jyskälästä ostamassa Jaggen, kotimatkalla ajelin vakionop.säätimellä 105kmh niin joka ropposen piti tarrautua puskuriin, ja ängetä ohi. Siinä meni Uunot ja Corollat kuin viimeistä päivää. ;-) Jatkoin vain kotia kohti nauttien musiikista ja seuraillen navia. Hieno auto.
...ja kohta on jo joku näppisteini kailottamassa, että näit unta, ostit kuitenkin tojotan. Tai ainakin tarjoavat siihen Jaguaariisi tojotan vakuutusta.
"Kun mulla ei oo niin ei muillakaan voi olla..."
"Mulla on enemmän rahaa kun teillä yhteensä..."
Jos taas aiheeseen, niin itse en vastaavaa kyllä ole huomannut. Siis tuota puskurijengiä. Sen kyllä olen huomannut, että stressi on kadonnut ja elämä tosiaankin on helpompaa. :-) Naapurit taputtelevat selkään, ja tuntemattomatkin. Vain täällä renkaidentyhjentäjät pillittävät omaa surkeuttaan. Sekin unohtuu kun kääntää avaimesta!
Hyvää kesää ja hienoja ajoja!
- hel....ttiä
se pyöräilijä tekee suojatiellä?
- jooooo
toivotaan että se pyöräilijä toilailee seuraavan kerran junaraiteilla....=)
- vaikka kauppaan tai muuanne
mihin viellä köyhäkin ihminen saa mennä lihasvoimalla. Ei kaikilla voi olla rahaa ostaa Kalliita Janugaar-autoja, öky-ihmiset vaan levelee rahoillaan.
Antakaa köyhän edes kulkea tien pieltä rauhassa, älkääkö roiskuttako rapaa, kiitos.
- Polky
Saithan sentään raapustettua n.50% kirjoittamistasi sanoista oikein. Eli mitä siitä voimme päätellä.
- osua omaan nilkkaan!
Pölkky :D
Eikö ihmisellä ole enään sinusta muuuta itseisasrvoa kuin raha ja autot? Et sinä sitä Jagunaar-autoasi kuitenkaan hautaan saa. Samanlainen matolaatikko sinulle kun tälläiselle köyhälle.
Ja PS. Ei se Jaugunaar edes ole komea! - edelliseen
osua omaan nilkkaan! kirjoitti:
Eikö ihmisellä ole enään sinusta muuuta itseisasrvoa kuin raha ja autot? Et sinä sitä Jagunaar-autoasi kuitenkaan hautaan saa. Samanlainen matolaatikko sinulle kun tälläiselle köyhälle.
Ja PS. Ei se Jaugunaar edes ole komea!ja niitä on jo melkein keikilla.
- juuuuuuu
osua omaan nilkkaan! kirjoitti:
Ja PS. Ei se Jaugunaar edes ole komea!ajattelin kyllä liimata arkun kylkeen kissanpään jos vaikka sais sutjakkaampaa kyytiä hautaan heh...niin ja jonkun mielestä jakulaari ei ole komea...mutta eihän sen tarvitsekaan jos kuski on...=)
- Moro sano komeet toisilleen.
juuuuuuu kirjoitti:
ajattelin kyllä liimata arkun kylkeen kissanpään jos vaikka sais sutjakkaampaa kyytiä hautaan heh...niin ja jonkun mielestä jakulaari ei ole komea...mutta eihän sen tarvitsekaan jos kuski on...=)
Mikä ihme se ihmisestä tekee niin kateellisen, ainahan jollakin kuitenkin on jotain enemmän ja toisella taas vähemmän. Hautaan mennesä todellakin on sama mitä on täällä tehnyt tai omistanut. Mutta ei se päämäärä vaan se matka. Jos minä pidän tuosta Jaguaarista ja haluan nauttia sillä ajamisesta niin mitä sitten. Itse olen joka euron tienannut, joilla sen ostin. Enkä tule pyytämään keneltäkään bensarahoja. Monella on allaan kalliimpi rassi kuin minulla. En minä heitä täällä mollaa, enkä polupyöräilijääkään. Itsekin kesäisin pyöräilen mieluusti.
- Kaunokaiselleni
Oi Jaguar sinä autoista kaunein, sinun lumovoimasi.
Oi Jaguar ihana pehmeä kulkusi ja puhtaan nahkasi tuoksu.
Oi Jaguar olet enemmän kuin auto.
Niin tunnen Jaguar sinulla on sielu.
Ja Jaguar kun istun rattisi takana, tunnen jylläävät hevosvomasi ja kiidätät minut pois. - <<<<
OMA UNELMA XJS TAI XJS COUPE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822