onnistuuko luoton siirto

kenelläkään? kun itse en löydä sellaista mahdollisuuttakaan enää nettipankista? onko se kokonaan poistunut? vai tuleeko kenties kun ovat postittaneet asiakkaille uusitut kortit tässä kuussa? vai ovatko nämä sampon visat nyt puhtaasti luottokortteja?

tietääkö kukaan viisaampi? suorastaan raivostuttaa tämä sekoilu, kun itse asuu vielä nykyään ulkomailla niin ei pääse edes pankissa käymään.
2320
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Ja miten moneen otteeseen vakuutettiin, ettei mikään muutu! Ensin tuli se kirje, jossa kerrottiin, että Sampo haluaa hallinnoida visa-kortteja. Mikään ei muutu, vakuutettiin. Sitten tämä verkkopankkisotku - mikään ei toimi!!!

Äänestä

Pääsiäisenä Sammon verkkopankissa näkyi tilien joukossa uuden Visa-kortin luottotili. Siis sellaisen kortin, jota en ole vielä saanut. Ymmärsin silloin niin, että siltä tililtä voisi maksaa laskuja tai tehdä tilisiirtoja ihan samalla tavalla kuin miltä tahansa muultakin tililtä. Kun sitten joitakin päiviä myöhemmin katselin verkkopankin sisältöä, sitä luottotiliä ei enää ollut näkyvissä, mutta ehkä se taas tulee, kun kortit on jaettu.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

visalta pankkitilille sampo... kirjoitti:

kenelläkään? kun itse en löydä sellaista mahdollisuuttakaan enää nettipankista? onko se kokonaan poistunut? vai tuleeko kenties kun ovat postittaneet asiakkaille uusitut kortit tässä kuussa? vai ovatko nämä sampon visat nyt puhtaasti luottokortteja?

tietääkö kukaan viisaampi? suorastaan raivostuttaa tämä sekoilu, kun itse asuu vielä nykyään ulkomailla niin ei pääse edes pankissa käymään.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu