Olen tässä ennen syksyä hankkimassa siamilaisen kissan ja kaipaisin kovasti tietoa kuinka paljon kyseinen rotu maksaisi. Googlesta olen yrittänyt löytää tietoa, mutta se ei ole tuottanut tuloksia. Ovatko kissat kovinkin meluisia? Pitkästyvätkö jos ovat klo 9.00-15.00 yksinään? Olen menossa opiskelemaan niin kissa joutuisi tuon ajan olemaan yksinään..
Kiitän vastaukista. Olisi myös todella mukavaa, jos tiedätte joitakin sivuja kyseisestä rodusta.
Paljon siamilaiset kissat maksavat?
siamilainen_
2
279
Vastaukset
- hinta
on noin 400-800 euroa.
- Vielä...
Nelosen kissat eivät sovellu kovin hyvin yksin eläjäksi ilman kissa kaveria.
Omat neloseni ovat melko äänekkäitä ja uskoisin että ääni kaikuu rappukäytävään jos väliovea ei ole ;)
Koska kissa joutuisi sinun tapauksessa olemaan kuitenkin päivisin yksin suosittelen että otat kaksi kissaa .Maatinainenkin on ihan mainio kaveri uteliaalle simskulle .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078