Vanhat Sampo Visa-yhdistelmäkortit

kysymyksiä...

Eli kyse siis näistä Luottokunnan myöntämistä Sampopankin Visa-pankkikortti yhdistelmäkorteista joissa voimassaolo päättyy viimeistään 12/2008 paitsi jos on antanut Sampopankille luvan postittaa uuden kortin jolloin vanha kortti loppuu kun uusi tulee.

En siis tarkoita Sampopankin itsensä myöntämiä uusia Visa-kortteja (Sampopankkihan siirsi Visat omaan haltuunsa ja myöntää ne nykyään itse, tämäkin osana sitä Sampopankin järjestelmäuudistusta) vaan niitä vanhempia Luottokunnan myöntämiä.

Kysymyksiä:

1. onko noissa pankkikorttiominaisuus loppunut eli toimivat vain pelkästään Visana?

2. näkyykö nuo kortit enää nettipankissa kortit-osiossa ?
(itse en ole normaaliin verkkopankkiin päässyt sen järjestelmäuudistuksen jälkeen ja mobiiliverkkopankissa ei ole kortteja enää lainkaan niinkuin vanhassa mini.sampopankki.fi:ssä)

3. pitääkö nuo yhdistelmäkortit lopettaa Sampopankissa vai voiko kortin lähettää suoraan luottokuntaan kun irtisanoo Sampopankissa asiakkuutensa (ja onnistuuko muuten ylipäätään enää tilin, asiakkuuden ja kortin irtisanominen Sampopankissa, olen kuullut jotain että olisi ongelmia senkin kanssa)

4. miksi noista vanhoista korteista poistettiin mahdollisuus maksaa Verified by Visa-järjestelmään kuuluvissa nettikaupoissa?

3

1075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä ei ole vastauksia edellä esitettyihin kysymyksiin vaan ihan tuore kokemus kyseisenlaisen kortin käytöstä:

      Vanha Sampopankin/Luottokunnan Visa-korttini lakannee pian toimimasta ja uudella ei voi maksaa netin kautta sellaiselle, joka ei ole liittynyt Verified by Visaan. Sen vuoksi maksoin varmuuden vuoksi jo tänään (sunnuntaina) yhden heinäkuussa erääntyvän uudistusmaksun. Maksu meni läpi ongelmitta.

      Samalla huomasin, että maksun saaja GoDaddy.com hyväksyy myös PayPal-maksun. Siitä tuli mieleen sellainen mahdollisuus, että ehkä en tarvitse Visaa enää ollenkaan, jos voin hoitaa kaikki muutkin vastaavat nettimaksut PayPalin kautta. (Toisentyyppisiin tarpeisiin minulla on Nordean MasterCard, joka on avainasiakkaille maksuton).

    • ei onnistunut

      ainakaan CDON.COM ostosyritykseni ei enää onnistunut netissä Sammon Mastercardilla voimassa 12/08 asti....tökkäsi monen yrityksen jälkeen varmaan CDON.COm pahottelee kuten minäkin ennen On toiminut onko muita...

      • ja nimenomaan

        siis VANHASTA Visasta joka on luottokunnan myöntämä sekä Visa-pk yhdistelmäkorteista.

        Mastercard-löpinät muihin ketjuihin kiitos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      806
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe