Autonpesu

puhtaaksi

miltä huoltoasemalta saa hyvän autonpesu?

34

14480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...
    • ...
    • Paraspesu

      Mikkelin ABC:llä on ehdottomasti Mikkelin paras pesu!

    • ....................

      on tässä ristiinantiellä shell, juvantien varrella (K-Rautan kaupan edessä) ja Neste Rinnekatu niitä on löytyy näitä huoltamon autopesun niitä voit käydä katsomassa hintoja ja mitä niitä on edullisempi hinta ja voit tutkia niitä...

    • KOTIÄITI/Mikkeli

      HEI,Käyppä esim.Mikkelin Mannerheimintien Essolla kysyy auton,pesuun liittyviä hintoja.On muutenkin hyvää ja ystävällistä palvelua.JA henkilökunta on mukavaa porukkaa.On nimittäin kokemusta tuon huolto aseman henkilö kunnan palvelemisesta asiakkaita kohtaan.JA ite olen ainakin saanu hyvää asiakas palvelua.!Suosittelen myös sinulle.!

      • sulle haluaa

        ystävällistä palvelua antaa.. Miehes varmaan vaan!


      • 3lapsen äiti/Mikkeli
        sulle haluaa kirjoitti:

        ystävällistä palvelua antaa.. Miehes varmaan vaan!

        Kyl tuol Essol on Henkilökunta jotka palvelee kaikkia,asiakkaitaan tasa vertasesti.JA Henkilö kunnan nimiä mie en kerro.!


      • Tuntematon
        sulle haluaa kirjoitti:

        ystävällistä palvelua antaa.. Miehes varmaan vaan!

        Miten voit,tollein kirjoittaa toisen mieli piteestä?etkö häpeä?Ja voisit katsoa itseäsi peiliin...!ja miettiä mitä kirjoitat.Asia ei minulle kuulu,mutta varmaan toi Joka kehui Huoltoasemaa on loukkaantunut,kirjoituksestasi.Minä ainakin loukkaantuisin,ja syvästi.Koska kirjoittaja on vain varmaan tarkoittanut hyvää.!!!


      • 010000
        Tuntematon kirjoitti:

        Miten voit,tollein kirjoittaa toisen mieli piteestä?etkö häpeä?Ja voisit katsoa itseäsi peiliin...!ja miettiä mitä kirjoitat.Asia ei minulle kuulu,mutta varmaan toi Joka kehui Huoltoasemaa on loukkaantunut,kirjoituksestasi.Minä ainakin loukkaantuisin,ja syvästi.Koska kirjoittaja on vain varmaan tarkoittanut hyvää.!!!

        Kun kehutaan jonkun huoltoaseman henkilökuntaa niin herää epäilys. Varmaan joku henkilökunnan työntekijöistä kehuu itseään:)) Ei se tuon huoltoaseman henkilökunta aina niin ystävällistä. He ovat vaan kavereilleen jotka ilmestyvät sinne syömään. Palvelu paikkapaikoin hidasta.


    • Suolat pois

      Käytä käsinpesussa JT-styling:illä siinä tokmannin vieressä. Ei nimittäin lähde harjapesussa suolat pois autonkyljestä.!

    • -janne-

      En tiedä kumman huoltsikan pesukone piirteli pieniä naarmuja auton konepeltiin, Juvantien Nesteen vai Mannerheimintien Esson. Talven aikana kävin kahdesti Juvantiellä ja kerran Essolla. Huomasin sitten jälkeenpäin, että olikin ilmestynt naarmuja jotka sopivassa valossa näkyy. Vielä kun maalipinta on tumman punainen, niin erottuu hyvin. Olis vaan pitäny uskoa puheita, että pesukoneiden harjat voivat tehdä tuota. Auto kyllä tuli molemmissa paikoissa erittäin puhtaaksi. Juvantien Nesteeltäkin saa pesupassin ja joka kuudes pesu on ilmainen. Esson pesuhinnat ovat vähän korkeahkot. Palvelu on molemmissa huoltsikoissa hyvää.

      • naarmuton

        Käytä käsinpesussa ni ei tuu naarmuja.Itse käytän aina autoni JT-Stylingilla ja olen ollut erittäin tyytyväinen ja eikä tarvitse itse tehdä mitään ja on viel edullisempi ku harjakoneet.


      • nobody_¨
        naarmuton kirjoitti:

        Käytä käsinpesussa ni ei tuu naarmuja.Itse käytän aina autoni JT-Stylingilla ja olen ollut erittäin tyytyväinen ja eikä tarvitse itse tehdä mitään ja on viel edullisempi ku harjakoneet.

        Soittelin ja ilmoitti, että numero ei ole käytössä. Onks firma lopettanut toimintansa? Ainakin kyltti oli vielä jossai vaiheessa paikallaan siellä satamassa.


      • Asiakkaina

        Mein perhe on aina käyttäny autoa pesussa, Mannerheimintien ST1 huoltoasemal.
        Ja ollaa oltu ihan tyytyväisiä,kyseisen huolto aseman palveluun.


      • Eli olet toiminut samoin, kuin moni muu, eli:

        Auto käyntiin, harjaat lumia, konepelti osin sulanut - itse vedät harjalla likaista pintaa, joka osittain märkä, vahinko on valmis


      • Puhdasta, vai ei?
        Asiakkaina kirjoitti:

        Mein perhe on aina käyttäny autoa pesussa, Mannerheimintien ST1 huoltoasemal.
        Ja ollaa oltu ihan tyytyväisiä,kyseisen huolto aseman palveluun.

        - Ent. Esso, nyk ST1 Ennen pesetin siellä, mutta uusi kone vei hinnat pilviin. Kallis.
        - Rantakylän Teboil on hyvä pesupaikka, ja aina on tullut puhdasta.
        - Ristiinantien Shell on OK, ja iltayö-ALE ei yhtään huononna sitä.
        - Pitkäjärven ABC ei pese kunnolla, ja mielestäni huono jälki ja märkä auto. Kallis.
        - Juvantien Neste on kans ok.

        Teboil tai Shell, ovat valintani.


      • kuulemma
        nobody_¨ kirjoitti:

        Soittelin ja ilmoitti, että numero ei ole käytössä. Onks firma lopettanut toimintansa? Ainakin kyltti oli vielä jossai vaiheessa paikallaan siellä satamassa.

        tais mennä jauheet ja pulverit sekaisin...


    • fiiiii

      Shell on kyllä hyvä paikka. Onko joku käynyt itä-suomen autofiksauksessa, kannattaako sinne mennä vahauttamaan auto?

      • mersuhenkilö

        käyttänyt omat autoni mikkelin autopuhdistuksella, eikä ole kertaakaan ollut valittamista. Joskus harvoin myös automaattia käyttänyt, mutta tulos aika onneton verrattuna ammattilaisen tekemään käsinpesuun.


      • BMW henkilö
        mersuhenkilö kirjoitti:

        käyttänyt omat autoni mikkelin autopuhdistuksella, eikä ole kertaakaan ollut valittamista. Joskus harvoin myös automaattia käyttänyt, mutta tulos aika onneton verrattuna ammattilaisen tekemään käsinpesuun.

        Missä hintaluokassa mennään käsinpesussa?


      • pesusieni-
        BMW henkilö kirjoitti:

        Missä hintaluokassa mennään käsinpesussa?

        Olen vuosia käynyt talvisin pesemässä perheen autoja tuossa entisellä rinnekadun nesteellä ti-hallissa. Nykyisin rinnekulma. Edullisesti pesee sienellä ja samppoolla auton ja kuivaa säämiskällä. Käsinpesu on aina paras vaihtoehto auton lakkapinnan puolesta. Huolellinen auton vahaus syksyisin auttaa paljon talvipesuissa. Toinen tärkeä asia on se ettei pesukertojen välinen aika pääsisi venymään pitkäksi. Kerran kuussa ainaskin kannattaa talvella pestä.
        Shellin harjakoneessa olen autoja joskus myös käyttänyt. Ongelmana harjakoneessa on lähinnä mahdollinen lakkapinnan naarmutus ja se ettei se pese yhtä tarkasti vrt. käsinpesu.
        Nyt kaikki vaan autonpesulle kun on hyvät pakkaskelitkin!


      • pesuri
        pesusieni- kirjoitti:

        Olen vuosia käynyt talvisin pesemässä perheen autoja tuossa entisellä rinnekadun nesteellä ti-hallissa. Nykyisin rinnekulma. Edullisesti pesee sienellä ja samppoolla auton ja kuivaa säämiskällä. Käsinpesu on aina paras vaihtoehto auton lakkapinnan puolesta. Huolellinen auton vahaus syksyisin auttaa paljon talvipesuissa. Toinen tärkeä asia on se ettei pesukertojen välinen aika pääsisi venymään pitkäksi. Kerran kuussa ainaskin kannattaa talvella pestä.
        Shellin harjakoneessa olen autoja joskus myös käyttänyt. Ongelmana harjakoneessa on lähinnä mahdollinen lakkapinnan naarmutus ja se ettei se pese yhtä tarkasti vrt. käsinpesu.
        Nyt kaikki vaan autonpesulle kun on hyvät pakkaskelitkin!

        paras on autofiksi pitiksel hyvä hinta laatu suhde


      • kaupparatsu
        pesuri kirjoitti:

        paras on autofiksi pitiksel hyvä hinta laatu suhde

        Minä käytän Kiiskinmäellä, entisellä Essolla-Nykyinen ST1. Käytin jo kymmenen vuotta sitten mutta pesukone katosi. Sinne on hommattu uusi pesukone, mutta hinnat on kohdallaan. Itse ostin kerralla enemmän-sain hyvät alennukset!


    • 2+2

      Olen alkanut käyttää Kessalla tai siis entisellä kessalla. Sen jäkeen kun siihen kone tuli.
      Aina ollut tyytyväinen pesutulokseen ja hinnatkaan ei mitkään pahat ole...

    • huuhtelua

      Satuin löytämään tämän vanhan ketjun, kun etsin kylältä auton pesupaikkaa. Pitäis viedä auto pelkästään huuhtelupesuun, joten pelkkä painepesu riittäis. Rinnekadulla kun ei enää ole sitä TI-hallia, niin onko täällä joku vastaava paikka, missä vois käydä nopeesti huuhtasemassa auton?

      • Suabbix

        RIstiinankadun shellistä saa klo 22 jälkeen (vai oliko se klo 21) kaikki pesut puoleen hintaan, suosittelen.


      • Tarkennusta
        Suabbix kirjoitti:

        RIstiinankadun shellistä saa klo 22 jälkeen (vai oliko se klo 21) kaikki pesut puoleen hintaan, suosittelen.

        Kello 21-23 (pyhinä 21-22) on happy hour.
        Pesun sisältö vaikuttaa hintaan. Hintahaarukka 10-20€ tuohon aikaan.


      • huuhtelua

        Tiedän tuon Shellin, mutta nyt ei tosiaan tarvitsisi pesukonetta, vaan ihan painepesuri ja itsepestynä riittäisi.


    • Ekotekopesu

      Aja jollekin uimarannalle ja pese kiesi siellä. Ei nyt enää ole uimareitakaan tiellä. Sangolla vaan vettä ja runsaasti samppoota.

    • Anonyymi

      Moikka. Vanhan ketjun löysin, mutta kysynpä silti, kun Mikkeliin nut muutin. Huomasin, että Tuukkalan ABC:lle on avattu uusi autopesu ja kävin sen testaamassa, pesutulos oli kieltämättä todella hyvä.
      Mikä mahtaa olla Mikkelin pesuloiden yleinen tilanne tällä hetkellä, onko muiden asemien koneet milloin uusittu vai menevätkö vielä vanhoilla?

      • Anonyymi

        Hese nussi taas hauskasti silmään kun vanha, leimaa vaille täysi pesupassi ei enää käynytkään.


      • Anonyymi

        Paskapuhetta, mutta mitäpä muuta voi odottaa.


      • Anonyymi

        Ja menit tuukalan abc:lle töihin,mite voit yhtä paikkaa mainostaa jos et muissa ole käynyt.


    • Anonyymi

      juhlapesu mikkeli on kohtuu edullinen mutta jälkikin on sen mukainen nykyään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe