vyötärösi ympärys?

hmmmmmm??

Paljon on vyötärösi ympärys, omani on jotain 73 cm... olen siis normaalipainoinen.

26

3589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfsfs

      mun vyötärön ympärys on 63cm. Oon lievästi alipainoinen.

    • Kira Disorder

      täl hetkel about 65cm .....................
      on menty joskus pienemmilläki mitoilla ja mielellään ton ainaki kuutenkymmeneen saisin kavennettua kesään mennessä ni voisin sit siskolle ylpeillä kuin oon laihtunu ku nään sen piiiitkäst aikaa taas kesäl *uuu*

    • viimeksi oli

      64 cm. liikaa...

      • mimmuuu

        66cm. Normaalipainoinen (vielä)


    • diibadiiab

      64cm, vaikka olen tosi alipainoinen. läskiä siinä ei ole yhtään, on vaan suolet jne, jotka ei laihdu. Bmi 0n jotain 15,8, mut silti ihan liian iso vyötärö. Ja kyllä, mittaan oikeesta paikasta. Lantio on 81 cm ja rintoja ei ole, olen siis luuranko, jolla on normaalin mittanen vyötärö. Arvatkaa vaan onko tyhmän näköstä. Haluisin lihoa muualta, että oisin sopusuhtainen.

      • pamela_jnr

        63cm, ja oon vähän alipainonen..


      • paino ja pituus

        on? Voisko olla että sulla on sitten vastaavasti kapeammat reidet yms. raajat? Toi sun vyötärösi on musta kapea/normaali suhteessa painoon. Itellä oli normipainoisena vyötärö varmaan 68-72cm.


    • will@

      Mun vyötärö on 58 cm. Reidet puolestaan on tosi paksut...

    • ........

      ja vyötärönympärys 51-54cm- riippuen siitä koska olen syönyt (aamu vai ilta).

      • ...

        62cm... Huoh, nyt tuli taas läski olo. ;___;


      • ... kirjoitti:

        62cm... Huoh, nyt tuli taas läski olo. ;___;

        54cm


    • tähtimarja

      Tänään mitatessa 44cm...Ja silti tuntuu ettei se ole tarpeeksi vähän.
      Ihmettelen, miten se on silti niin kapea vaikka en edes ole sairaallaoisen alipainoinen(vielä). =(

    • voiperse

      44 cm!!!!! Mikkä mitat!!! (kateellinen)

      Mulla on mittaa 76 cm ja vittu tuntuu et kuolen...

    • helyx_

      66 ja normaalipainoinen olen :(

    • masennus iskee

      57 mulla normaalia alhasempi paino. Laihduttaminen jatkuu...(oon 14)

    • omp

      59,5 ja normaalipaino. Pituutta 173 cm ja painoa 58 kg. Lihasta löytyy ja ilmeisesti voitin jättipotin kun ruumiinrakennetta arvottiin :)

    • fatneverends

      57cm

    • aqaqaqaqqaqaq.......

      52,mitat 167 senttiä ja painoa 48.

    • mdiodmei

      65cm... *yöks minä* :c

    • mitataan!

      Vyötärö 56cm, lantio 78cm, reisi paksuin kohta 36cm, paino 38,3kg pituus 167cm.

    • pläskiii

      hmm.. nyt tuntuu isolta noitte mittojen jälkeen... vyötärö 58-63cm riippuen syömisistä. painosta ei tietoa.. normaalissa mitä luultavimmin.

    • Vyötäröllinen

      55 senttii vyötärö.

    • tähtimarja

      No tänään oli jo 41cm! ennätykseni!

    • n1m1m3rkk1

      Pakko kysyä tähtimarja että minkä ikäinen olet ja paljon on BMI:si? O___O Olen vain utelias siinä mielessä, etten ole koskaan kuullut noin pientä vy:tä (ilman korsetin käyttöä).

      Itselläni 61,5. Ja BMI noin 19,5-20.... Kun alimillaan BMI oli noin 15, niin en hoksannut edes mitata mitä silloin oli... No, pian taas sinne tähdätään, katsotaan millainen vy on sitten!

      • tähtimarja

        Olen siinä mielessä "huono" ana, koska en omista vaakaa...eli mittanauhan kanssa olen pärjäillyt ja kokenut sen miellyttävämmäksi. :D mutta olen aika pienikokoinen muutenkin(pituutta 155cm, ry: 62cm ly: 70cm). Ok, myönnän itsekin olevani hämmentynyt vyötäröstäni välillä...(ei oo kiva olla samaan aikaan niin pieni ja iso!) niin ja viikon päästä olen 19.


    • Anonyymi

      Oon 13v, 168cm, ja vy 57. Paionosta en tiedä kun en saa vaakaa käyttää. Olen kyllä ylpeä, koska tiistaina oli vielä 65😨

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6273
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3808
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1975
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1478
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1468
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe