Paljon on vyötärösi ympärys, omani on jotain 73 cm... olen siis normaalipainoinen.
vyötärösi ympärys?
26
3738
Vastaukset
- sfsfs
mun vyötärön ympärys on 63cm. Oon lievästi alipainoinen.
- Kira Disorder
täl hetkel about 65cm .....................
on menty joskus pienemmilläki mitoilla ja mielellään ton ainaki kuutenkymmeneen saisin kavennettua kesään mennessä ni voisin sit siskolle ylpeillä kuin oon laihtunu ku nään sen piiiitkäst aikaa taas kesäl *uuu* - viimeksi oli
64 cm. liikaa...
- mimmuuu
66cm. Normaalipainoinen (vielä)
- diibadiiab
64cm, vaikka olen tosi alipainoinen. läskiä siinä ei ole yhtään, on vaan suolet jne, jotka ei laihdu. Bmi 0n jotain 15,8, mut silti ihan liian iso vyötärö. Ja kyllä, mittaan oikeesta paikasta. Lantio on 81 cm ja rintoja ei ole, olen siis luuranko, jolla on normaalin mittanen vyötärö. Arvatkaa vaan onko tyhmän näköstä. Haluisin lihoa muualta, että oisin sopusuhtainen.
- pamela_jnr
63cm, ja oon vähän alipainonen..
- paino ja pituus
on? Voisko olla että sulla on sitten vastaavasti kapeammat reidet yms. raajat? Toi sun vyötärösi on musta kapea/normaali suhteessa painoon. Itellä oli normipainoisena vyötärö varmaan 68-72cm.
- will@
Mun vyötärö on 58 cm. Reidet puolestaan on tosi paksut...
- ........
ja vyötärönympärys 51-54cm- riippuen siitä koska olen syönyt (aamu vai ilta).
- ...
62cm... Huoh, nyt tuli taas läski olo. ;___;
- tähtimarja
Tänään mitatessa 44cm...Ja silti tuntuu ettei se ole tarpeeksi vähän.
Ihmettelen, miten se on silti niin kapea vaikka en edes ole sairaallaoisen alipainoinen(vielä). =( - voiperse
44 cm!!!!! Mikkä mitat!!! (kateellinen)
Mulla on mittaa 76 cm ja vittu tuntuu et kuolen... - helyx_
66 ja normaalipainoinen olen :(
- masennus iskee
57 mulla normaalia alhasempi paino. Laihduttaminen jatkuu...(oon 14)
- omp
59,5 ja normaalipaino. Pituutta 173 cm ja painoa 58 kg. Lihasta löytyy ja ilmeisesti voitin jättipotin kun ruumiinrakennetta arvottiin :)
- fatneverends
57cm
- aqaqaqaqqaqaq.......
52,mitat 167 senttiä ja painoa 48.
- mdiodmei
65cm... *yöks minä* :c
- mitataan!
Vyötärö 56cm, lantio 78cm, reisi paksuin kohta 36cm, paino 38,3kg pituus 167cm.
- pläskiii
hmm.. nyt tuntuu isolta noitte mittojen jälkeen... vyötärö 58-63cm riippuen syömisistä. painosta ei tietoa.. normaalissa mitä luultavimmin.
- Vyötäröllinen
55 senttii vyötärö.
- tähtimarja
No tänään oli jo 41cm! ennätykseni!
- n1m1m3rkk1
Pakko kysyä tähtimarja että minkä ikäinen olet ja paljon on BMI:si? O___O Olen vain utelias siinä mielessä, etten ole koskaan kuullut noin pientä vy:tä (ilman korsetin käyttöä).
Itselläni 61,5. Ja BMI noin 19,5-20.... Kun alimillaan BMI oli noin 15, niin en hoksannut edes mitata mitä silloin oli... No, pian taas sinne tähdätään, katsotaan millainen vy on sitten!- tähtimarja
Olen siinä mielessä "huono" ana, koska en omista vaakaa...eli mittanauhan kanssa olen pärjäillyt ja kokenut sen miellyttävämmäksi. :D mutta olen aika pienikokoinen muutenkin(pituutta 155cm, ry: 62cm ly: 70cm). Ok, myönnän itsekin olevani hämmentynyt vyötäröstäni välillä...(ei oo kiva olla samaan aikaan niin pieni ja iso!) niin ja viikon päästä olen 19.
- Anonyymi
Oon 13v, 168cm, ja vy 57. Paionosta en tiedä kun en saa vaakaa käyttää. Olen kyllä ylpeä, koska tiistaina oli vielä 65😨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768