Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Uusi keskustelupalsta asialliselle keskustelulle?

C-Cat

Onko kannatusta jos perustan keskustelupalstan Lexus-asioista? Täällä on niin ala-arvoista keskustelua että mistään oikeasta asiasta ei saa tietoa jos sitä kaipaa.
Rekisteröityminen olisi pakollista.

Jos kiinnostaa niin kuittauksia tähän viestiin.

14

990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perusta

      loisto idea perusta ihmeessä sellainen KKK (keskinäisten kehumisten klubi) ja nopeasti.

      • C-Cat

        Hyvä meininki ;) Saitko viboja viestistäsi?

        Mitäs sun mielestä on nämä ffp:t ja btcc:t yms.? Minun mielestä suht. asiallista keskustelua kyseisten merkkien omistajilta?


      • Lexus tulossa
        C-Cat kirjoitti:

        Hyvä meininki ;) Saitko viboja viestistäsi?

        Mitäs sun mielestä on nämä ffp:t ja btcc:t yms.? Minun mielestä suht. asiallista keskustelua kyseisten merkkien omistajilta?

        Olisihan tuossa paljonkin järkeä. Finlexus.com meillä jo onkin, mutta sieltä puuttuukin tuo forum-osio. Audiclubilla on aika hyvät keskustelu-sivut, sieltä voisi ottaa hieman oppia. Itsekkään ei aina jaksa näitä jatkuvia suoli24-mielipide vääntöjä. Sama tuo mulle on mistä muut tykkää.


      • C-Cat
        Lexus tulossa kirjoitti:

        Olisihan tuossa paljonkin järkeä. Finlexus.com meillä jo onkin, mutta sieltä puuttuukin tuo forum-osio. Audiclubilla on aika hyvät keskustelu-sivut, sieltä voisi ottaa hieman oppia. Itsekkään ei aina jaksa näitä jatkuvia suoli24-mielipide vääntöjä. Sama tuo mulle on mistä muut tykkää.

        ..Kysellä finlexus kaverilta riittääkö kiinnostusta forumiin. Voisin tehdä sen palstan ja jos kaveri haluaa linkittää sen sitä kautta niin löytyisi kävijäpohjaa valmiiksi.


      • täältä
        C-Cat kirjoitti:

        ..Kysellä finlexus kaverilta riittääkö kiinnostusta forumiin. Voisin tehdä sen palstan ja jos kaveri haluaa linkittää sen sitä kautta niin löytyisi kävijäpohjaa valmiiksi.

        Suomi24- palsta on piloilla, asiallista keskustelua täällä ei ole.


    • asiallista

      kannatetaan mutta valvonnan pitää sitten olla tiukkaa ettei kukaan vahingossakaan kirjoittele mitään negatiivista..

    • keskustelunavaus

      Työmaan asiakaspaikoilla sattui viime viikolla metka yhteensattuma, peräkkäin parkissa olivat kutakuinkin samanväriset IS ja uusi Corolla. Nyt vasta oikein tajusin miten samaa muotokieltä nämä kaksi ovat, tietyistä kulmista vaikea erottaa kummasta kyse. Osa varusteista kuten takalamput lähes 1:1. Jännä juttu että Tojo uskalsi tehdä noin lähellä IS:ää olevan Corollan pelkäämättä omien tuotteiden välistä kannibalismia.

      • kommentti!

        Miten 20 tonnia maksava C-segmentin perheauto voisi kannibalisoida premium-auton markkinoita? Sitä paitsi noiden kahden yhteiset muotoilulliset piirteet rajoittuvat yksityiskohtiin, perusolemukset ovat aivan erilaiset. Corolla on etupainoinen ja pullea, joskaan ei mitenkään ruma sinällään. Ero IS:ään on silti suuri: se on menevä, sulava ja puhdaslinjainen. Eivät siis alkuunkaan saman näköisiä, minun mielestäni.


      • lähes 1:1???

      • ja sitä paitsi
        kommentti! kirjoitti:

        Miten 20 tonnia maksava C-segmentin perheauto voisi kannibalisoida premium-auton markkinoita? Sitä paitsi noiden kahden yhteiset muotoilulliset piirteet rajoittuvat yksityiskohtiin, perusolemukset ovat aivan erilaiset. Corolla on etupainoinen ja pullea, joskaan ei mitenkään ruma sinällään. Ero IS:ään on silti suuri: se on menevä, sulava ja puhdaslinjainen. Eivät siis alkuunkaan saman näköisiä, minun mielestäni.

        Joidenkin mielestä autoissa voi olla muitakin eroja kuin ulkonäöllisiä!


    • IS220d
      • C-Cat

        jep tuonne on tunnukset itselläkin.

        Mutta pikkukannatusta on alkanut tulla palstan pystytykseen. Yritän saada moista aikaan. Palstotusta voidaan miettiä vaikka porukalla jossain vaiheessa kun runko kasassa, samoin moderointi-apua.


    • Tojota!

      En kannata!

      • IS220Ds

        No niin keskustelu uudella palstalla on pikku hiljaa alkanut ja moderointi on myös saanut vahvistusta.

        Tervetuloa kaikille, ei muuta kuin rekisteröitymään ja siitä se lähtee!

        t:
        http://www.5wwwww5.com/lexusfinland/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe