saanko minä joka olen ylivoimaisesti kaikkien yläpuolella nuolla pillua?
Olen tässä paniikissa
11
460
Vastaukset
- jos joku antaa...
nuolla niin siitä vaan, senkun alat nuolla, mutta tee se sitten kunnolla ettei jää "haavoittunutta luontoon".
- salittua sinullekin
on, mutta antajan pitänee olle kuollut tai muuten avuttomassa tilassa..
- Lihansyöjätär
Ethän sinä muutenkaan lihaa nuoleskele tai syö, miksi sitten pillunlihaa saisit nuoleskella? Mutta minäpä olen lihansyöjä ja saan nuolla kullia. Lällällää...
- ,
,
- ,
,
- ,
,
- ,
,
- ja hyvin vielä
viikonpäästä sitä nuollaan ja naidaan taas ihan täysiä tähänkin aikaan käykö kateex?
- Sait sitten sen
maatalouslomittajan paikan maitotilalta?
- tiedän
No jos ei tiedä mies (nainenkin) miksi pitää pillua nuolla niin kannattaa kysyä,ps ens sunnuntaina minä nuolen
- radgaisu
Leveästä nahkavyöstä löytynee ratkaisu aloittajan ongelmaan, perinteisemmissä tempuissahan on käytetty pitkävartisia saappaita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2538418IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2845685- 1761915
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761790- 1891345
- 781314
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61187Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2191043Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte1311027Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?491024