Miten saan jätkän omakseni?

Tyttö 7. taivaassa

Moro!

Onkohan tää ihan epätoivosta? Mutta yritetään nyt ainakin! Eli mun juttu on tällänen olin tässä kesällä rippileirillä innostajana ja ihastuin yhteen rippileiriläiseen. Ollaan oltu samassa koulussa pari vuotta enkä silloin edes noteerannut kyseistä jätkää. Ikäeroo mellä on 1 vuosi ja 3 kuukautta tarkalleen. Mä oon se vanhempi osa puoli. Ollaan tekstailtu niitä näitä leirin jälkeen, mutta ei olla tavattu. Haluaisin tutustua tähän jätkään paremmin ja jopa alkaa seurustelemaan, mutta homma jääkin varmaan siihen, että miten lähestyn häntä? Jos sanon suoraan hän pelästyy, sillä olen kuullut että hän on ujo eikä hänellä ole aiempaa kokemusta työistä. Seurassani hän ei ainakaan ollut ujo ja hän on hyvin mukava ja TODELLA hyvän näkönen. Miten lähestyn häntä? En tiedä hänen tunteistaan mitään. Miten voi selvittää onko hän kiinnostunut minusta? Toivottavasti joku voi auttaa mua!

5

927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiantuntija!

ei kukaan haluu tuollaista pedofiilia.. kuitenkin olet joku rumilus joka vain olet ihastunut silnulle liian tasokkaaseen jätkään.... häpeä tyttöseni häpeä!!!

• mie

Älä kuuntele tuommosia huonon vitsin vääntäjiä, haluaa vaan vittuilla. Siis, jos vaikka kutsuisit sen leffaan tai jotain? Siis et mainitsis et ne on mitkään treffit, jos te kerta ootte hengannu muutenkin yhdessä ni kai te sitten voitte mennä leffaanki yhes. Valitse joku pelottava raina ja sit ku semmonen kauhee kohta tulee ni otat sitä kännystä kiinni koska sua pelottaa. Jos jätkä sit yrittää sua ottaa kainaloon turvaan tai jotain ni sit homma on melkein jo hanskassa. Tai jotenkin muuten yrität vihjasta että tykkäät siitä.
        Kyl se siitä...! :)

• se sille.
        mie kirjoitti:

Älä kuuntele tuommosia huonon vitsin vääntäjiä, haluaa vaan vittuilla. Siis, jos vaikka kutsuisit sen leffaan tai jotain? Siis et mainitsis et ne on mitkään treffit, jos te kerta ootte hengannu muutenkin yhdessä ni kai te sitten voitte mennä leffaanki yhes. Valitse joku pelottava raina ja sit ku semmonen kauhee kohta tulee ni otat sitä kännystä kiinni koska sua pelottaa. Jos jätkä sit yrittää sua ottaa kainaloon turvaan tai jotain ni sit homma on melkein jo hanskassa. Tai jotenkin muuten yrität vihjasta että tykkäät siitä.
        Kyl se siitä...! :)

Eikai se niin ujo ole..? Menet ja sanot sille kahdenkesken mitä tunnet, tuskin se karkuun lähtee.
        Itselleni tultii sanomaa "Suorat sanat" ja nyt on seurusteltu tyttökaverin kaa 3 vuotta ja loppuu ei näy :)

• GingaFan
        se sille. kirjoitti:

Eikai se niin ujo ole..? Menet ja sanot sille kahdenkesken mitä tunnet, tuskin se karkuun lähtee.
        Itselleni tultii sanomaa "Suorat sanat" ja nyt on seurusteltu tyttökaverin kaa 3 vuotta ja loppuu ei näy :)

Hellou!
        Mietin miten saisin yhe jätkä mun luokalta kiinnostummaa miusta. Se on toosi kome (Japanilaiset silmätkin!)!

• GingaFan

Höh!!! Kukkaa ei oo vastannu mun kysymykseen! D: Ootte sitte tyhmää porukkaa..-.-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      169
      12723
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5446
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4750
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2778
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1945
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      110
      1696
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      365
      1634
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      107
      1533
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe