Meille on ilmestynyt rotta pihapiiriin. Onko kokemuksia, miten siitä pääsee eroon. Kannattaako itse yrittää myrkyttää tailoukuttaa, vai onko kutsuttava ammattilaiset paikalle. Ketä suosittelette?
Vastaukset 1
- eroon
Meillä ilmestyi viime kesänä talviasuttavan mökkimme pihapiiriin rotta ja niin rohkeaksi se tuli, että tuppautui sisälle asti talon alta viemäriputken kolosta. Tilannetta seuratessamme totesimme, että niitä olikin jo useampia. Kaksi ensimmäistä saimme rotanloukulla. Rotta on kuitenkin viisas eläin, eikä loukutus enää onnistunut, joten siirryimme rotanmyrkkyyn. Sen jälkeen rottia ei ole ollut - eikä liioin hiiriä. Jos käytät rotanmyrkkyä, huolehdi siitä, etteivät kotieläimet tai naapurien kissat sitä pääse syömään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210984Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 65632
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77493