Te kyseisellä pyörällä ajaneet, mitä mieltä olette?
Hyosung on tietojen mukaan valmistanut muille japanilaismerkeille moottoreita 70-luvulta asti.
Onko nykypäivän tekniikka luotettavaa.
Hyosung GT 650.....kokemuksia?
Suzuki Marauder
1
897
Vastaukset
- gt650
Itselläni nyt muutaman kesän ollut tuommoinen GT650 naku pyörä ja olen kyllä ollut ihan tyytyväinen. Hiukan on arka pyörä kostealle, eli syksyisin ja keväisin kun on oikeen kosteita ilmoja niin saattaa silloin tällöin kone vähän pätkiä mutta eipä ole muuta vikaa ainakaan omassa pyörässäni ollut. Tuokin saattaisi korjautua kun ruikkis jotain kosteuden syrjäyttävää ainetta noihin sähköliitoksiin, ainakin puolan johdot on aika paljaana tuossa pyörässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670