Minun on pakko mennä tutkituttamaan kipeä paksusuoleni enkä mene mille tahansa puoskarille jolta ajan saa...eli onko kukaan löytänyt hyvää ja tarpeeksi empaattista lääkäriä pääkaupunkiseudulta, joka olisi kuunnellut tarpeeksi hyvin potilaan kertomuksen ja esim. antanut jotakin lääkettä tai jopa kevytnarkoosin toimenpiteen ajaksi? Yksityistä puolta lähinnä ajattelin, kunnallisella puolella taitaa olla hitonmoiset jonot, olen ymmärtänyt?!
Helsinki, Espoo, Vantaa alueet...Kiitos!
Hyvä gastroenterologi pääkaupunkiseudulta??
7
18890
Vastaukset
Meilahdessa.. nuorehko mieslääkäri gastroenterologian osastolla 31.3.2005. Nimeä en valitettavasti muista.
Pitkä lista on gastroenterologeja pk-seudulta, joita en todellakaan voi suositella.
Jos tarvitsen gastroenterologisia palveluita, niin menen varmuuden vuoksi yksityiselle MIKKELIIN! Sen verran jo oppinut...- hyviä
lääkäreitä sekä julkisella että yksityisellä.
Minut tutkittiin yksityisellä ja leikattiin keskussairaalassa. Ei moittimista. Päinvastoin. - kipeä suoli
Voisitko kertoa ketä et suosittelisi.
- Hyvissä käsissä
Itse olen ollut Prof. Heikki. Järvisen potilaana jo useamman vuoden. Sairaala piireissä häntä pidetään aikamoisena guruna. Kehitti myös j-pussin avannepotilaille.
Toimenpiteet ja tähystykset on aina tehnyt inhimmillesesti.On myös löytänyt oman vaivani kun useammat muut lääkärit eivät tienneet syytä oireisiini.
Toimenpiteen jälkeen on myös selvittänyt selvällä suomen kielellä mitä on löytynyt ja miten hoidetaan tai selittänyt leikkauksen jälkeen kaiken tarvittavan ja vastannut jos olen kysynyt tarkennusta.- IBD
Järvinen on kirurgi, hyvä sisätautigastro on Ulla Turunen.
- Anonyymi
IBD kirjoitti:
Järvinen on kirurgi, hyvä sisätautigastro on Ulla Turunen.
ulla turunen - missä?
- Anonyymi
Aivan huippu lääkäri Heikki Järvinen. Ja niin sydämellinen❤️ hän leikkasi mulle J-pussin vuonna 1991 todella vaikean colitis ulcerosan vuoksi koska olin siihen mennessä kärsinyt todella kivuliaasta ja kaikin puolin hankalasta suolivaivasta.
Meni 10,v. Ja sit tuli krooninen tulehdus, hirveät kivut ja paska ma tuli itsestään katsomatta aikaa tai paikkaa.
2017 tehtiin ohutsuoliavanne joka oli hieman hankala eli tosi hankala, liian pieni mutta pärjäsin sen kansa jotenkin about viisi vuotta. Kävin töissä ym
Helmikuussa 2022 tehtiin korjaus leikkaus ja siitä nyt tuli 7.2.2025 kolme vuotta.
Olen ollut todella tyytyväinen ja kiitollinen ❤️ ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204724
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2471404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043