Joo taas olis aika miittailla ja kömpiä ulos tietokoneen äärestä lämpenevään kevääseen=).
Ajankohta olis 26.4.-08 lauantai klo 19.00 ja paikkana niinkuin edelliselläkin kerralla o'malleys Vaasassa.Ilmoittautumisia voi taas laittaa tähän palstalle ja allekirjoittaneelle.
Nähdään=)
Vaasahuoneen miittiä=)
purelove-M
7
2239
Vastaukset
- miksu1982
Mää oon tulossa miittiin T:miika
- FireAngel72
niin! mä tuun ihan varmasti, siis jos en kipee!
- Emmeli32
mä,kyllä tulee jos löytyy tarpeeks rahaa
- FairyC*
Minä olen myös mukana, mikäli ei ole ihan pää kainalossa-päivä. =)
- ..Kari
Vasta nyt Maanantaina huomasin koko tämän
viestiketjun. Eli nyt on myöhäistä mutta
olittekste ja oliko kivaa?
Onko pakko tulla jo noin aikaisin, vai onko siellä myöhemminkin vielä porukkaa? Hiukan liian aikainen ajankohta lähteä yhtään mihinkään vielä.
- biker82
waxu yllyttää hullua.. pitää kattoo jos muistaa ja missä silloin edes on ;)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774482Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721615
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81186- 661115
- 35966