Sport hankki Nikoskelaisen Kajaanista
http://www.pohjalainen.fi/Uutisetarticle.jsp?article=318407&Title=Sport hankki Nikoskelaisen Kajaanista
Ja huomenna lisää...
Hyvältä näyttää...
10
617
Vastaukset
Yksi hampaaton homo taas Sportin homolegioonaan lisää.
- Jatka samaan malliin!
Vittu sä olet dorka poju! Hoh hoh...älä tule muille ulisee kun äitis kanssa vielä asut! Vitun onneton vanhapoika! Oletkos holhouksessa vai miksi äitisi pitää aamupuurot sulle vielä tehdä? Joku vikahansulla on, siitä ei ole kyllä ollut epäilystäkään kun noita sun älämölöjuttujas on lukenu HOHO HOHO HOHO HOHO HOH PELLE pereäkamarin poika TOSI NOLOA!
Jatka samaan malliin! kirjoitti:
Vittu sä olet dorka poju! Hoh hoh...älä tule muille ulisee kun äitis kanssa vielä asut! Vitun onneton vanhapoika! Oletkos holhouksessa vai miksi äitisi pitää aamupuurot sulle vielä tehdä? Joku vikahansulla on, siitä ei ole kyllä ollut epäilystäkään kun noita sun älämölöjuttujas on lukenu HOHO HOHO HOHO HOHO HOH PELLE pereäkamarin poika TOSI NOLOA!
Kyllä kun tuota sinun tekstiä katsoo niin on helppo päätellä että olet joko
a) 12-vuotias finninaama joka ei saanut pienenä äidintissiä
b) kehitysvammainen saatuaan pentuna sähköiskun kustuaan muuntajaan- Totta joka sana pelle!
SavoRULES kirjoitti:
Kyllä kun tuota sinun tekstiä katsoo niin on helppo päätellä että olet joko
a) 12-vuotias finninaama joka ei saanut pienenä äidintissiä
b) kehitysvammainen saatuaan pentuna sähköiskun kustuaan muuntajaanSä olet tosi nolo jätkä heh heh Nuo molemmat kohdat a sekä b osuu sinuun. Olet sä muuten ihan mölö!
Jätkä ei saa naista heh heh..älä viitsi silloin puhua mitään poika! Äidin helmoissa..heh heh...
- ..............................
...............
- nnmmmmm
Nikoskelainen oli kalpassa täysi jämukko ja nämä muut ovat vielä huonompaa tasoa.
Vaasassa ei taideta voittaa edes puolivälieriä näillä ukoilla.
Suomalainenkin on sm-liigatason ok-kakkosmaalivahti.
- vaasalainen
tuli goottimuumi
http://www.jatkoaika.com/mestis.php?pelaaja=3482
mikkihiiri kajjaanista ja pari vanhaa mestisraakkia tästä on hyvä jatkaa - Häppölä, Hämäläinen ja Bicek
http://www.savonsanomat.fi/mielipide/kolumnit/kun-kiekkopäättäjä-sanoo-ei%2C-se-tarkoittaa-kyllä%97tai-sitten-ei(75985).ece
- Häppölä, Hämäläinen ja Bicek
http://www.savonsanomat.fi/mielipide/kolumnit/kun-kiekkopäättäjä-sanoo-ei%2C-se-tarkoittaa-kyllä%97tai-sitten-ei(75985).ece
- Hokki taas nuorenee
...hyvä että Hokistakin lähtee nuo kehäraakit poies. Eihän tollasilla 29v ole enää mihinkään mitään nälkää. Hokin keski-ikä tulee Nikoskelaisen lähdettyä palaamaan jälleen alle 20v.....ja siittä pitää olla ylpeä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568