onko pakko olla seksiä?

Sanni-86

Onko hääyönä pakko harrastaa seksiä? Sulhaseni kyseli jo näin hyvissä ajoin, että kai sieltä juhlista sitten lähdetään hyvissä ajoin pois. Se onkin järkevää että ensin järjestetään kuukausikaupalla juhlia ja sitten kun ne vihdoin koittavat, odotellaan korkeintaan kakkuun asti ja lähdetään meneen ennen kuin lysti ehtii kunnolla edes alkaa että varmasti jaksetaan sekstailla tarpeeksi. Kyllähän sitä voi seksiä harrastaa ennen ja jälkeen häiden vaikka joka päivä, mutta miksi juuri siihen iltaan, kun on muutenkin ihan rättiväsynyt, täytyy ladata niin kovat odotukset.

Ja pihtari -kommentit vittuun kiitos, en pyydä kommentteja seksielämästämme (varsinkaan niiltä jotka eivät sitä tunne), vaan siitä, onko hääyönä pakko harrastaa seksiä ja miksi.

23

8223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että miestäsi

      käy todella sääliksi.

      Noh, ehkä hän löytää vähän älykkäämmän vaimon ensi kerralla...

      • ap.

        Toivottavasti sinä löydät vielä joskus aivosi, ne kun vaikuttavat valuneen aamukusen mukana pönttöön. Otathan pikaisesti yhteyttä jäteveden puhdistamoon.

        Perusteluja peliin luuseri, et uskalla edes omalla nimellä kirjoittaa.

        Seksikös se maailmaa pyörittää? Kaikki muut hääperinteet viskataan surutta romukoppaan, mutta pyhästä hääyöseksistä ei kukaan uskalla edes mainita. Valkoisesta hääpuvusta ja isin alttarille saattelusta kyllä viisastellaan ja moralisoidaan. Ne kaikki menettivät merkityksensä siinä vaiheessa kun ihmiset rupesivat paneskelemaan jokaisen perjantai-illassa kohtaamansa kanssa, eikä ensimmäistä kertaa säästetty enää sille yhdelle oikealle.

        Voisiko nyt joku lukutaitoinen ihminen vastata esittämään kysymykseen sillä aikaa kun nämä omaan elämäänsä katkeroituneet kusipäät keskittyvät arpomaan älykkyysosamäärääni kymmenen rivin perusteella.


      • Hoh hoh
        ap. kirjoitti:

        Toivottavasti sinä löydät vielä joskus aivosi, ne kun vaikuttavat valuneen aamukusen mukana pönttöön. Otathan pikaisesti yhteyttä jäteveden puhdistamoon.

        Perusteluja peliin luuseri, et uskalla edes omalla nimellä kirjoittaa.

        Seksikös se maailmaa pyörittää? Kaikki muut hääperinteet viskataan surutta romukoppaan, mutta pyhästä hääyöseksistä ei kukaan uskalla edes mainita. Valkoisesta hääpuvusta ja isin alttarille saattelusta kyllä viisastellaan ja moralisoidaan. Ne kaikki menettivät merkityksensä siinä vaiheessa kun ihmiset rupesivat paneskelemaan jokaisen perjantai-illassa kohtaamansa kanssa, eikä ensimmäistä kertaa säästetty enää sille yhdelle oikealle.

        Voisiko nyt joku lukutaitoinen ihminen vastata esittämään kysymykseen sillä aikaa kun nämä omaan elämäänsä katkeroituneet kusipäät keskittyvät arpomaan älykkyysosamäärääni kymmenen rivin perusteella.

        Nyt ymmärsin. Tämän täytyy olla provo, ei edes Suomessa ole tuon tason naisia...


    • Juhlat olivat kivat

      Me juhlimme vieraidemme kanssa aamukahteen. Sen jälkeen menimme hotellihuoneeseen, kävimme vielä porealtaassa, ja sitten rättiväsyneinä sänkyyn. Seksi oli viimeinen asia mikä siinä oli mielessä, kun uni tuli molemmille sekunnissa.

      Tästä on 10 vuotta, ja seksielämmme ennen hääyötä ja hääyön jälkeen on ollut antoisaa, kokeilunhaluista ja molempia täysin tyydyttävää.

      Eli ei, hääyönä ei todellakaan ole pakko harrastaa seksiä, eikä se, harrastaako seksiä hääyönä vai ei anna mitään viitettä siitä, miten seksi avioliitossa muuten sujuu.

      • ap.

        Kiitos "synninpäästöstä". Mielummin sitten vaikka aamulla hyvin nukutun yön jälkeen, varmaan olisi molemmille mieluisampi kokemus. Paitsi tietysti jos hotellihuone täytyy luovuttaa vaikka klo 12 ja tykkää nukkua pitkään.


    • sitä pitää

      harrastaa ja aamulla on tuotava punertuneet lakanat näytille morsiamen neitsyyden todisteeksi.

      Ja sängyn on pompittava niin kovaa, että lähiseudulla ovat kaikki kateellisia ryminän kuullessaan. Jos on epäilyksiä sulhon jaksamisesta, niin sinisilä pillereillä se onnistuu!

      • ****

        Voin sitä olla aika väsynyt päivän juhlimisen jälkeen, mutta voihan sitä harrastaa aamulla kun on ension herätty ja syötykin.. =) Varmaan sitä on toimia sen mukaan mikä itsestä tuntuu parhaalta.. Mukavaa hääpäivää!


    • vielä kerkee

      tartte olla! Onhan teillä loppuelämä aikaa rytistellä mutta hääjuhlia lienee edessä harvemmin... toivottavasti ;)

    • no ei...

      Taitaa toi hääyö seksi perustua vanhaan traditioon jossa molemmat (tai ainekin morsian) ovet vielä neitsyitä. Eikös sitä joskus Ranskan kuninkaallistenkin lakanat nostettu kansalle näytille hääyön jälkeen, jotta kaikki näkee veritahrat jotka todistavat vaimon menettäneen neitsyytensä.

      Eli ei tarvitse harrastella mitään mitä ei halua hääyönä. Ei mekään muuta tehty kun nukuttiin...

    • ddhdfhfdhfhdf

      Hih, tän kirjoituksen oli pakko olla provo. Toki, hääyönä menee neitsyys.

    • wendy0987

      Outo ongelma teillä:o Häistä poistumisajalla ja seksillä ei yleensä ole paljoakaan tekemistä keskenään, koska hääpäivän päätyttyä on joka tapauksessa kuoleman väsynyt, lähtipä sieltä sitten kolme tuntia aikaisemmin tai myöhemmin. Sano sille miehellesi, että juhlissa ollaan loppuun asti -tosin ei liian loppuun eli hääparin on ihan fiksua poistua paikalta ennen kuin pöytäliinoja aletaan kerätä pois ja eteisessä on enää pari vierasta etsimässä pipojaan- ja seksi on sitten asia erikseen.

      Jos seksi hääyönä on tärkeää miehellesi, niin voisitko joustaa tämän kerran? Me harrastimme väsynyttä seksiä (hyvin väsynyttä sellaista), koska tiesin että se oli miehelleni tärkeä asia. Sitähän avioliiton pitäisi olla, että pyritään tekemään toinen onnelliseksi. Hääyö on sarja-avioituvia lukuunottamatta ainutlaatuinen tapahtuma, joten siinä kohtaa voisi minusta "noudattaa perinteitä", jos ne ovat toiselle iso asia.

      • ap.

        Aika hyvä pointti! Lupaan yrittää parhaani :)


      • kenenkään
        ap. kirjoitti:

        Aika hyvä pointti! Lupaan yrittää parhaani :)

        pitäisi missään olosuhteissa/tilanteissa joutua harrastamaan seksiä jos ei sitä halua!


      • ap.
        kenenkään kirjoitti:

        pitäisi missään olosuhteissa/tilanteissa joutua harrastamaan seksiä jos ei sitä halua!

        Ei tietenkään, mutta tuskinpa seksin harrastaminen oman rakkaan kanssa ketään niin kauheasti inhottaa (paitsi jos on jollain lailla sairas). Ei siis oikeastaan ole kyse siitä ettei haluaisi, vaan että väsyneenä nukkuminen houkuttaa seksiä enemmän. Mutta jos seksi hääyönä on toiselle periaatekysymys tai muuten tärkeää, niin kai sitä voi toiselle sen verran olla mieliksi, vaikkei itse siitä niin kovasti jaksaisikaan nauttia.

        Asiaa tältä kantilta ajateltuna, onhan sulhasenikin suostunut häävalssiin, vaikkei voi muutoin sietää tanssia lainkaan.


      • tietenkin
        ap. kirjoitti:

        Ei tietenkään, mutta tuskinpa seksin harrastaminen oman rakkaan kanssa ketään niin kauheasti inhottaa (paitsi jos on jollain lailla sairas). Ei siis oikeastaan ole kyse siitä ettei haluaisi, vaan että väsyneenä nukkuminen houkuttaa seksiä enemmän. Mutta jos seksi hääyönä on toiselle periaatekysymys tai muuten tärkeää, niin kai sitä voi toiselle sen verran olla mieliksi, vaikkei itse siitä niin kovasti jaksaisikaan nauttia.

        Asiaa tältä kantilta ajateltuna, onhan sulhasenikin suostunut häävalssiin, vaikkei voi muutoin sietää tanssia lainkaan.

        asiaa periaatteellisella tasolla ja laajemmasta näkökulmasta kuin tämä teinien hää/hääyö hömpötys. Todellinen pakko ja tavanvuoksi tekeminen ovat ihan eri asioita. Toivoakseni jokainen itse älyäisi, että omien häittensä suhteen saa tehdä ihan niin kuin pariskunta itse haluaa. Eli seksiä ei tarvitse hääyönä harrastaa vain siksi kun se on tapana. Ja toisaalta sopii toivoa, että siihen ei ketään myöskään pakoteta. Hmmm. tanssiminen vs. seksi....


    • vfcgjghy

      Mikään pakko ei oo sekstata hääyönä. Ja jos totta puhutaan,niin kyllä se nykyparien "hääyö" on tullu yleensä vietettyä jo aikapäiviä sitte ennen kun häistä on ollu mitään tietookaan. Että ei siitä hääyöstä ole alkuperäisessä merkityksessään mitään jäljellä nykypäivänä pientä joukkoa uskovaisia lukuunottamatta.

    • suluhanen(joskus)

      no joo....ei tarvitse harrastaa seksiä ellei ole uskovainen ja joudu odottamaan siihen iltaan asti! Itse ei edes kiinnosta naiskennella vaimoa hääyönä ku on kivempaa juhlia ja juoda suvun kans. onhan tuota jo muutama tuhat kertaa tullu touhuttua saman naisen kanssa...eli ei mitään uutta ja yllättävää tiedossa

      • tietenkään

        >>"Itse ei edes kiinnosta naiskennella vaimoa hääyönä ku on kivempaa juhlia ja juoda suvun kans."

        Ne nuoremmat sukulaistytöt (vaimokkeen siis) on paljon houkuttelevampia. Ja herkku anoppi pitää testata.


    • okeilkd

      haluat vain jokun vain vastaavan kuten haluaisit itse vastata omaan kysymykseesi, tossa aiemmin joku vastasi, että ei tarvii olla seksiä hääyöllä ja olit heti helppotunut. Et voi olla tosissasi, että haluat joltain toiselta kuulevan pitääkö olla seksiä vai ei.

    • Niin ne väittää

      Niin minulle sanottiin että aviopari joka ei harrasta seksiä hää yönä tulee eromaan... No itse olen eronnut en harrastanut seksiä hää yönä ja mun kaveri poruksata on viisi eronnut ja hekään eivät sekstailleet hää yönä... Näin se vanha kansa väittää että seksitön hää yö tuo epä onnea liitolle..Mene ja tiiä onko se sit totta!!

    • tietenkään

      Ei ole pakko harrastaa.. Itse aiomme lokakuisissa häissämme juhlia vieraiden kanssa aamuun, ravintola on varattu meille aamukuuteen asti. Sen jälkeen menemme NUKKUMAAN tavalliseen hotellihuoneeseen joka tietty pitää luovuttaa jo puolilta päivin. Sen jälkeen käymme siivoilemassa juhlapaikkaa ja vasta seuraavaksi yöksi menemme hääsviittiin nauttimaan toisistamme.

      Näin me ajateltiin se kaikista järkevimmäksi, eihän siinä oikeana hääyönä varmaan jaksa mitään tehdä.. Ja menisi sviittikin ihan hukkaan jos aamulla vasta huoneeseen saapuu.

    • Matteus

      .. puhuu erikoista asiaa:
      Ylenmääräisen seksin takia ei pidä lähteä omista häistä kesken pois, vaan on syytä olla loppuun saakka. Hääyönä seksiä ehtii harrastaa tarpeeksi, jos ei aamulla kovin aikaisin ole kiirettä mihinkään.

      • jokatoinenko

        ...kun jouduin haistelemaan morsiamen hikisiä sukkia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      130
      1295
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      146
      783
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      726
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      713
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      688
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      541
    Aihe