Haluan toivottaa jokaiselle tämän palstan lukijalle mahtavaa uutta viikkoa ja aurinkoista kevättä! :) Jeesuksen nimessä ja veressä, olkaa siunattuja joka ikinen!
Jeesus rakastaa teitä kaikkia!
6
1309
Vastaukset
- jos taivaaseen mielii
ja uskoa Jeesukseen.
- Armahdettu ihminen
Jeesuksen rakkautta ja Golgatan veren voimaa, niin ihmiset alkaa tekemään parannusta. Kiitos kuitenkin asiallisesta kommentistasi.
- Armahdettu ihminen
Näin on. Mutta uskon, että kun julistamme Jeesuksen rakkautta (ja ennen kaikkea elämme sitä!) ja Golgatan veren voimaa, ihmiset kyllä alkavat tekemään parannusta ihan automaattisesti ympärillämme.
- Catsy_666
Armahdettu ihminen kirjoitti:
Näin on. Mutta uskon, että kun julistamme Jeesuksen rakkautta (ja ennen kaikkea elämme sitä!) ja Golgatan veren voimaa, ihmiset kyllä alkavat tekemään parannusta ihan automaattisesti ympärillämme.
Parannus on pyhän hengen hedelmä. Parannukseen ei voida pakottaa eikä siihen voida suostutella.
- beringinsalmi
voitko sinä todella hyväksyä ja uskoa sen mitä Jeesuksen nimellä tehdään ?????? Miksi nää kristityt ja muslimit ei saa samaa armoa Jumalan silmien edessä? Ja hei: Mulla oli pieni kirjoitus virhe(ei hengitys virhe) Nehän on juutalaisia. mutta eikö Jumala hyväksy omia luotujaan : kaikkisaman Luojan lapsia.
- Hande
Ompa kummalllista mitä tapahtui n.2000v sitten . Nythän on niin meidän täytyy ymmärtää se mitä oli tapahtunut ennekuin jesse tuli ! Etelä Amerikka on täynnä arvoituksia ! Intia , Kiina , Australia aboorinaalit ovat eläneet eristyksissä kymmeniä tuhansia vuosia , eivät varmasti ole kuulleet mistään uskonnosta mitään , on olemassa dreamland , se meissä sisässä , unimaailma ! ähän abot uskoo ja samoin äitimaahan , älä ota mitää ylimääräista jos et tarvitse , se kuuluu äiti maalle . Olen sitä mieltä että etelä amerikassa ja muuallakin on käynyt porukkaa jostain muualta avaruudesta ja jeesus on tätä samaa porukkaa . Katso nadza lines andeilta , siinä onkin pohdittavaa porukalle , miksi rakennetaan kiitoratoja jos ei ole aluksia . Kukaan ei pystynyt selvittämään sitä . Se siitä Jeesuksesta .Se palaa mutta ottakaa huomioon einsteinen suhtellisuus teoria , E=mc 2 , elikkä meidän aika on hidas ja jeesus todella voi palata piankin , kysymys on siitä kuka tai ketä he ovat ?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522