Pitkätukkaiset pojat

Miä

Miks kaikki pitkähiuksiset pojat on niin outoja käytökseltään ja tavoiltaan?

16

1487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harri

Koska ne on homoja!

• tyttö

Outoja .. miten niin .. ? mun melkein kaikki kaverit .. siis pojat on pitkälettisiä.. ei mitää hevilettejä mut siis sellasii vähä pidempi hiuksisii.. ja ne ei Tod. oo homoja.. en tiiä miks niin ajatellaan .. ? Ne on vaan tyylikkäitä.. ! :)

• Miä

En tarkota ittekkään homoja, vaan jotenkin erikoisia. Yleensä poika jolla on pitkä pitkät hiukset eivät kiinnosta minua serustelu mielessä, mutta kavereina he yleensä ovat oikein mukavia.

• anna

Outoja? Jos muoti-ilmiöiden seuraaminen ja populaarikulttuurin palvominen on outoa, niin sitten.

• en ymmärtänyt

Ymmärtänyt sun viestiä. Siis onko muodin seuraajat outoja, vai.....muotoile uudestaan???

• anna
        en ymmärtänyt kirjoitti:

Ymmärtänyt sun viestiä. Siis onko muodin seuraajat outoja, vai.....muotoile uudestaan???

Tarkoitan, että ei ole paljon mitään tavallisempaa kuin pitkähiuksiset miespuoliset henkilöt, näitä "oi, olen niin erikoinen, koska minulla on pitkät hiukset"-tyyppejä löytyy piireistä, joissa ollaan muka niin undergroundia, vaikka oikeasti ollaan tavallisempia kuin 15-vuotiaat tytöt, jotka käyttävät lantiomallisia vakosamettihousuja.

• tajuan
        anna kirjoitti:

Tarkoitan, että ei ole paljon mitään tavallisempaa kuin pitkähiuksiset miespuoliset henkilöt, näitä "oi, olen niin erikoinen, koska minulla on pitkät hiukset"-tyyppejä löytyy piireistä, joissa ollaan muka niin undergroundia, vaikka oikeasti ollaan tavallisempia kuin 15-vuotiaat tytöt, jotka käyttävät lantiomallisia vakosamettihousuja.

Niin siis pidät muoti-ilmiönä pitkähiuksisuutta.

• Miä

Hiukset eivät mielestäni ole pitkät, jos ne on nyky ihanteen mukaan leikattu. Tarkotan Pitkiä tai puolipitkiä.

• mimmi

sivareita ja luusereita..

• kih

tutut ovat pitkälettejä, samoin poikaystävä. outoja? ehkäpä xD
        mutta minä en valita.
        ihan heikotti leffassakin kun orlando bloom oli vetänyt peruukin päähän. tässä on sitten ristiriitaa. mennään haukkumaan pitkiä hiuksia oudoiksi, mutta fanitetaan legolasta jokaisessa maan listauksessa tms.
        älkää olko ennakkoluuloisia, koettakaa tutustua vaihteeksi "tavallisiin" ja "mukaviin" pitkähiuksiin.

• Böö!!!
        kih kirjoitti:

tutut ovat pitkälettejä, samoin poikaystävä. outoja? ehkäpä xD
        mutta minä en valita.
        ihan heikotti leffassakin kun orlando bloom oli vetänyt peruukin päähän. tässä on sitten ristiriitaa. mennään haukkumaan pitkiä hiuksia oudoiksi, mutta fanitetaan legolasta jokaisessa maan listauksessa tms.
        älkää olko ennakkoluuloisia, koettakaa tutustua vaihteeksi "tavallisiin" ja "mukaviin" pitkähiuksiin.

Samanlaisia ne pitkähiuksiset on ku muutki immeiset! Ei niis oo mitää erikoista!!!

• personal person

Miten kummassa hiusten pituus vaikuttaa sun mielestä siihen onko ihminen "luuseri"? Ja mistä keksit että kaikilla sivareilla olisi pitkät hiukset? Tommosta ennakkoluuloisten paskapuhetta.

• personal person

No en minä usko että kaikki pitkälettiset on "outoja" ja kyllä niitä löytyy lyhythiuksisistakin, mutta eräs syy voisi olla se että aikas monilla taiteilijoilla on pitkät hiukset ja taiteilijathan ovat usein aika omalaatuista porukkaa :) Sitten on hippejä ja hevareita ja tavallisia tallaajia pitkien hiuksiensa kanssa.

• tyhjyys

no voi helvetti,ei ne pitkät hiukset ketään oudoksi tee!päätöntä jorinaa tuommonen..

• Mikko

Joo, sen takia ne on niin "outoja" koska ovat ahdasmielisiä ja sellasia luusereita luonteeltaan. Yleensä näiltä synkistelijöiltä puuttuu jotakin ja tarvitsee sitten kasvattaa tukka. Varmaan jotain itsetunnon pönkitystä. Meidän koulussa moisia tuulitukkia sanotaan ihan suoraan homoiksi ja sivareiksi. Pitkätukkaiset pojat, leikatkaa se kamala tukkanne!

• Katja

Minun mielestäni miesten pitkät hiukset ovat käsittämättömän komeat ja seksikkäät. Lisäksi lähes kaikki pitkätukat, jotka tunnen, ovat harvinaisen kilttejä ja ihania ihmisiä eivätkä mitenkään luusereita tai "outoja". Ehkä kyse onkin vain kateudesta..mikä voisikaan joidenkin mielestä olla kamalampaa kuin tytöt, jotka kuolaavat pitkätukkien perään juuri sinun sijastasi :P. Voisin sanoa että hohhoijjaa. Eivät ne pitkät hiukset mitään ihmisen luonteesta kerro. Sitä järkeäkin saa käyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      52
      5632
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      69
      2701
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1980
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      37
      1816
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      156
      1808
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1743
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1508
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1141
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1129
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      64
      946
    Aihe