Lahjoitetaan rottia.Kolme naarasta ja kolme urosta jäljellä.Rotan poikaset ovat n,3kk.vanhoja.
Rotat asustelevat soukassa.
Annetaan rottia!
10
1003
Vastaukset
- joo
mitä on soukan lähellä? en tiedä missä se on. minä asun oulussa onko se lähellä sitä? ai annatko sää niitä poikasia vai myytkö vai onko kyse vaan niistä isommista? minä haluaisin naaraan. kirjoittele mahdollisimman nopeasti.
- minä
Haluat KAKSI naarasta...vaih?
- SpeedyGame
minä kirjoitti:
Haluat KAKSI naarasta...vaih?
Miten se voi olla niin kamalan vaikeaa.. Ymmärtää,ettei rottaa pidetä yksin. Meille kyllä etsitään vain yhtä typykkää,mut johtuen vaan siitä,että Naperon äitimuori kuoli vanhuuttaan. Ipana tarvis kaverin,mut missä on Soukka?
- Hanna
Espoossa!!!!
- Lennu
SpeedyGame kirjoitti:
Miten se voi olla niin kamalan vaikeaa.. Ymmärtää,ettei rottaa pidetä yksin. Meille kyllä etsitään vain yhtä typykkää,mut johtuen vaan siitä,että Naperon äitimuori kuoli vanhuuttaan. Ipana tarvis kaverin,mut missä on Soukka?
Eli Soukka sijaitsee Espoossa.Ja rotat ovat vieläkin kotia vailla.
- qqqq222
SpeedyGame kirjoitti:
Rotta ei viihdy yksin.Ei se laumassakaan aina ihan kesyksi muutu.Ostin jonkinlaisen kesyrotan eläinkaupasta.Lauma kyräileviä elukoita joista yksi tuli mukaan.Se kyräili terrassa ja näykki sormee heti kun sormi sinne meni.
Ja pyristeli pakoon ja oli hyökkäysasennossa ja kirskutti hampaita.
Viikon päästä se alkoi rauhottuun mutta arka on vieläkin kesyrotaksi.
20 euroa hinta
- Quinn
Voisitko pistää mailia mulle? Voisin tarjota neideille hyvän kodin, missä ennestään asustaa jo kaksi vanhempaa neitiä. [email protected]
- nalle
eli tarjoisin kodin yhdelle tyttörotalle!tulisi toisen tytön kaveriksi.kokemusta rottien hoidosta on useilta vuosilta.
mailaa mulle mahd pian!
[email protected] - Pinja
Olisin valmis antamaan kodin tytörotalle!
Ottaisitko yhteyttä minuun pian?
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8212665Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711363- 514583
- 244297
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164222Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364030Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573929No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol423752- 603490
- 423165