Kaupoissa myytävissä salaateissa ja erilaisissa kaaleissa saattaa tulla mukana matoja ja etanoita. Onko ne terveysriski...voiko tartuttaa tauteja?
Salaatin mukana etanoita, onko tauteja?
4
4718
Vastaukset
- Salaatinsyöjä
Ei kotilot mitään tauteja levitä. On ne voinut ryömiä niidenkin salaatinlehtien yli, joilla niitä ei (enään) ole.
Jos niistä jotain maaperän bakteereja lehdelle jää, niin se on esimerkiksi allergioiden kannalta vain hyvä. Liika steriliys on vain haitaksi.
Voisikohan niitä kotiloita muuten syödä? Valkosipulivoihin kypsymään? - ko?
tuskin salaatissa matoja menee? no, aika sama, itse en söisi salaattia missä kaiken maailman ötökät on mennyt.
Mutta en usko niistä kyllä mitään tauteja tulevankaan? älä kuitenkaan tähän viestiin täysin luota, en ole kovin tietoinen tuosta ^^ mutta sinuna en söisi.- llllll
Meillä on ainakin ollut salaatissa kunnon lieroja. Onhan niitä kaikenmaailman ötököitä ihan yleisesti kaikessa maassa kasvavassa ja jos ei ole, niin yli kulkenut :)
- janina
eipä ole salaatissani örkkejä näkynyt. tuskin on vaarallista vaikka olisikin, vaikka ällöttäväähän se on..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247