Siskot ja veljet, miten minun pitäisi toimia. Mieheni ja minä keskustelimme eräänä iltana siitä kuinka paljon Suomessa on lapsia joilla ei ole virallisissa papereissa isää.Kaikkihan tiedämme, että paljon. Seuraavana päivänä mieheni sanoi minulle, että haluaa meidän siis koko perheen matkustavan erääseen kaupunkiin jossa hän nuoruudessaan asui. Matkan tarkoitus olisi etsiä hänen entinen tyttöystävänsä. Mieheni oli keskustelumme jälkeen alkanut miettiä hurjaa nuoruuttaan ja haluaa nyt nähdä onko entisellä tyttöystävällä lapsi, joka olisi mieheni lapsi. Vedin aikamoiset pultit ja kysyin kuinka hän voi edes kuvitella, että minä ja lapset lähtisimme etsimään tätä naista. Mieheni ei ymmärtänyt miksi suutuin. Sanokaa mielipiteenne ja antakaa ohjeita miten toimin
avioton lapsi
17
1098
Vastaukset
- sotahevonen
Sotahevonen ei halua puuttua uskontokysymyksiin.
Kuitenkin tulee vastaan kohtia, jolloin täytyy todeta, että eihän tässä ihan muslimiaaseja olla.
Niinkuin nyt. Etkö sinä tamma-hyvä ole vielä tajunnut, että sinun ja lastesi tehtävä on toimia OLEKELULUPA-AUTOMAATTEINA. Jos olit niin pöllö, että kuvittelit muuta, voit aina liittyä aasien
ryhmään. Eihän aaseissa pahempaa ole, mutta me sotahevosetkin suhtaudumme niihin huvittuneesti...- poni
mees ny sotaratsu sinne pilttuusees rauhoittumaan.
- Oppikaa jo!
Satun lähipiirissäni tietämään tapauksen jossa tuntemani nainen seurusteli lyhyen aikaa iranilaisen miehen kanssa. Seurauksena oli poikalapsi joka tietenkin jäin naisen elätettäväksi koska miehellä oli jo uusi höynäytettävä kiikarissa. Elatusavusta on turha edes puhua eikä mies ole tippaakaan kiinnostunut pojastaan. Suomalaisesta tämä tuntuu julmalta mutta meillehän riittää etelän miesten kauniit puheet.
Kannattaa lähteä lätkimään pikimmiten ennenkuin kaveri alkaa tehdä nyrkein selväksi kuka on perheen pää. Eipä ole heppu vaivan arvoinen... - sunny
Ymmärrän hyvin kuinka vedit pultit asiasta. Itse olisin tehnyt aivan samoin.
Tuntuu vähän siltä kuin miestäsi vielä vanha suola janottaisi.
Vähän toivonkin ettei sitä yhteistä lasta löydy ja tyttöystävääkään myös.
Jos löytyy niin voihan olla että mies haluaa hänet tänne asumaan ja kenties ottaa hänestä toisen vaimonsa. Voihan olla että maalailen vain piruja seinälle.
Oletteko kenties keskustelleet,että jos nainen löytyy ja myös lapsi..niin mitä sitten.
Tai paremminkin mitä hän oikein haluaa tästä entisestä tyttöystävästään?- Jed
Niin mitähän hän mahtaa entiseltä tyttöystävältään haluta?
Mitäs miehet yleensa haluavat entisiltä heiloiltaan? - tahina
Jed kirjoitti:
Niin mitähän hän mahtaa entiseltä tyttöystävältään haluta?
Mitäs miehet yleensa haluavat entisiltä heiloiltaan?Ihan ensiksi mistä päättelitte että minulla on ulkomaalainen mies. Viittaan tällä oleskelulupajuttuun ja etelänmaalaismies vastauksiin. Kysyin neuvoa islamilaisesta näkökulmasta siis mitä mieltä muslimit asiasta ovat. Voin myös kertoa että kyse on yli viisitoista vuotta sitten olleesta suhteesta joten jos mies vieraisiin haluaisi niin eiköhän löytyisi tuoreempiakin tapauksia. Ja toiseksi ottaisiko mies vaimonsa ja lapsensa mukaan jos vanha suola janottaisi. Tarkoitukseni oli siis saada todella muslimin mielipide. Ihminen voi nuorena tehdä virheitä ja kun ikää tulee lisää oma perhe ja uskonto ovat tärkeämpiä. Kyse ei siis ole miehen halusta olla entisen tyttöystävänsä kanssa, vaan keskustelumme ansiosta mieleen tullut asia jonka hän haluaisi selvittää. Sillä myös ne virheet ja hairahdukset joita emme tienneet tai ymmärtäneet tehneemme elämämme aikana punnitaan tuomiopäivänä.
- sunny
tahina kirjoitti:
Ihan ensiksi mistä päättelitte että minulla on ulkomaalainen mies. Viittaan tällä oleskelulupajuttuun ja etelänmaalaismies vastauksiin. Kysyin neuvoa islamilaisesta näkökulmasta siis mitä mieltä muslimit asiasta ovat. Voin myös kertoa että kyse on yli viisitoista vuotta sitten olleesta suhteesta joten jos mies vieraisiin haluaisi niin eiköhän löytyisi tuoreempiakin tapauksia. Ja toiseksi ottaisiko mies vaimonsa ja lapsensa mukaan jos vanha suola janottaisi. Tarkoitukseni oli siis saada todella muslimin mielipide. Ihminen voi nuorena tehdä virheitä ja kun ikää tulee lisää oma perhe ja uskonto ovat tärkeämpiä. Kyse ei siis ole miehen halusta olla entisen tyttöystävänsä kanssa, vaan keskustelumme ansiosta mieleen tullut asia jonka hän haluaisi selvittää. Sillä myös ne virheet ja hairahdukset joita emme tienneet tai ymmärtäneet tehneemme elämämme aikana punnitaan tuomiopäivänä.
jaa että mistä minä päättelin. No aluksi olet kirjoittanut Islam-keskusteluun. Toiseksi sanoit:"siskot ja veljet" ,joten päättelin että olet itse muslimi ja koska muslimi nainen ei voi mennä naimisiin muun kuin muslimi miehen kanssa niin joo että semmosta.
Joten miten on???
Jos olen tehnyt vääriä päätelmiä..olen siitä hyvin pahoillani. - tahina
sunny kirjoitti:
jaa että mistä minä päättelin. No aluksi olet kirjoittanut Islam-keskusteluun. Toiseksi sanoit:"siskot ja veljet" ,joten päättelin että olet itse muslimi ja koska muslimi nainen ei voi mennä naimisiin muun kuin muslimi miehen kanssa niin joo että semmosta.
Joten miten on???
Jos olen tehnyt vääriä päätelmiä..olen siitä hyvin pahoillani.Luulitko että muslimi on sama kuin ulkomaalainen. Meitä muslimeja on ympäri maailmaa ja kaikki Suomessa asuvat muslimit eivät ole ulkomaalaisia.
- Eihän?
tahina kirjoitti:
Luulitko että muslimi on sama kuin ulkomaalainen. Meitä muslimeja on ympäri maailmaa ja kaikki Suomessa asuvat muslimit eivät ole ulkomaalaisia.
Varmaankin nyt asiasta änkättyäsi rehellisesti kerrot oliko kirjoittajien oletukset vääriä, kun niitä kärkkäästi kritisoit?
Onko seuraavat olettamukset vääriä?
- olet muslimi
- miehesi on muslimi
- miehesi on ulkomaalaista syntyperää - sunny
Eihän? kirjoitti:
Varmaankin nyt asiasta änkättyäsi rehellisesti kerrot oliko kirjoittajien oletukset vääriä, kun niitä kärkkäästi kritisoit?
Onko seuraavat olettamukset vääriä?
- olet muslimi
- miehesi on muslimi
- miehesi on ulkomaalaista syntyperääKysyn myös ihan samaa kuin nimimerkki "Eihän"??
Ja miksi ensin täällä sanoit kuinka otit pultit miehesi halusta löytää hänen ex-tyttöystävänsä ja nyt tuntuu kuin puolustaisit häntä...siis sitä että hänellä sittenkin on oikeus tähän?
Jos ei ole liikaa udeltu niin voisit hieman kertoa itsestäsi ja hänestä hieman fakta tietoa eikä pitää meitä täysin pimennossa,kiitos.
- jade
Kysytkö ihan tosissasi noin yksinkertaista asiaa?
Jos rakastat miestäsi niin hyväksyt hänen nuoruuden "virheetkin".
Kaikilla aikuisilla on entisiä romansseja jne..ja sieltä voi löytyä myös lapsia.
Vastaisit nyt minulle miksi miesten on aina hyväksyttävä naisen lapset eiköhän tasa-arvon nimissä naistenkin ole aika hyväksyä miehen lapset.
Hatttua pitäisi nostaa miehelle joka noin pitkän ajankin kuluttua haluaa löytää oman lapsensa.
Minä en ymmärrä mikä tässä on se ongelma johon haluat apua.- tahina
Vastaan nyt tässä että minä ja mieheni ollaan molemmat muslimeja,mieheni on suomalainen. Kiitos kommenteistanne. Olemme saaneet puhuttua mieheni kanssa asiasta ja tilanne näyttää olevan nyt selvä.Ja miksi sitten kysyin teiltä neuvoa.Siksi että menin aluksi shokkiin ja aloin kuvittelemaan vaikka mitä. Myöhemmin mieheni kanssa asiasta keskusteltuamme ymmärsin miksi hän otti asian esille. Hän alkoi ajattelemaan että jos jossain on hänen lapsensa ja hän ei tiedä lapsen olemassaolosta. Jokainen lapsihan on kuitenkin samanarvoinen ja jos jossakin olisi hänen lapsensa hän haluaisi että lapsella olisi asiat hyvin. Tarina päättyi kuitenkin hyvin. Otimme selvää missä ent. tyttöystävä asuu ja mieheni kertoi miksi otti yhteyttä. Mitään lasta ei ollut joten kaikki on nyt ok.
- sunny
tahina kirjoitti:
Vastaan nyt tässä että minä ja mieheni ollaan molemmat muslimeja,mieheni on suomalainen. Kiitos kommenteistanne. Olemme saaneet puhuttua mieheni kanssa asiasta ja tilanne näyttää olevan nyt selvä.Ja miksi sitten kysyin teiltä neuvoa.Siksi että menin aluksi shokkiin ja aloin kuvittelemaan vaikka mitä. Myöhemmin mieheni kanssa asiasta keskusteltuamme ymmärsin miksi hän otti asian esille. Hän alkoi ajattelemaan että jos jossain on hänen lapsensa ja hän ei tiedä lapsen olemassaolosta. Jokainen lapsihan on kuitenkin samanarvoinen ja jos jossakin olisi hänen lapsensa hän haluaisi että lapsella olisi asiat hyvin. Tarina päättyi kuitenkin hyvin. Otimme selvää missä ent. tyttöystävä asuu ja mieheni kertoi miksi otti yhteyttä. Mitään lasta ei ollut joten kaikki on nyt ok.
Kiva tietää että asia on nyt selvitetty sinun ja miehesi kesken.
Erikoista vain tuo että olette kumpikin suomalaisia mutta muslimeja...mutta hei emmehän enää elä keskiajalla.
Sitäpaitsi on kiva että maailma ja ihmiset menee eteenpäin ja ovat sitä mitä haluavat olla ja ovat onnellisia.
Tsemppiä teille kummallekkin elämässänne :) - Eihän?
tahina kirjoitti:
Hyvä että asiat selvisivät. Saanko kuitenkin ehdottaa että otat tulevaisuudessa "kissan pöydälle" nopeammin ennen kuin liikoja väärinkäsityksiä syntyy. Hyvää loppukesää.
- Ranya*
Eihän? kirjoitti:
Hyvä että asiat selvisivät. Saanko kuitenkin ehdottaa että otat tulevaisuudessa "kissan pöydälle" nopeammin ennen kuin liikoja väärinkäsityksiä syntyy. Hyvää loppukesää.
>Saanko kuitenkin ehdottaa että otat tulevaisuudessa "kissan pöydälle" nopeammin ennen kuin liikoja väärinkäsityksiä syntyy.
Juuri vastikään SUOMALAINEN MIES, Taha Islam, painotti sitä, että KAIKKI ennen islamiin kääntymistä olevat teot (vaikka äidinraiskaukset)
lasketaan HYVIKSI TEOIKSI.
Että hieman ristiriitaista tämän 'tahinan' & miehensä hommien kanssa.
Voi --sanonko mitä-- näiden tekohurskaiden ämmien kanssa. - sama
Ranya* kirjoitti:
>Saanko kuitenkin ehdottaa että otat tulevaisuudessa "kissan pöydälle" nopeammin ennen kuin liikoja väärinkäsityksiä syntyy.
Juuri vastikään SUOMALAINEN MIES, Taha Islam, painotti sitä, että KAIKKI ennen islamiin kääntymistä olevat teot (vaikka äidinraiskaukset)
Voi --sanonko mitä-- näiden tekohurskaiden ämmien kanssa.Pahoittelen; 'ämmä' ei ollut korrekti ilmaisu.
- Eihän?
Ranya* kirjoitti:
Voi --sanonko mitä-- näiden tekohurskaiden ämmien kanssa.Tuo "tekohurskas" oli aika jännä sanonta. Yleensä nämä käännynnäiset kummasti pitävät noita ulkoisia asioita paljon tärkeämpinä kuin aidot muslimit.
Mutta: "KAIKKI ennen islamiin kääntymistä olevat teot (vaikka äidinraiskaukset)
lasketaan HYVIKSI TEOIKSI" on se hyvä että eettisesti keskimääräistä löysempi moraali ennen kääntymistä onkin kääntymisen jälkeen positiivinen teko, ilmeisesti suomalaissiskot kolkuttelevat paratiisin ovia ensimmäisten joukossa ;=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644221- 664125
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062871Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552772Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211949Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151659- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801271