Oheinen kahden tähden hotelli olisi hinnaltaan ja sijainniltaan edullinen, mutta mutta liekö asiakaskunta kovin levotonta. Hotellikuvauksessa vielä erikseen mainitaan, että lapsia ei hotelliin päästetä. Onko kenelläkään kokemusta?
PUERTO DEL SOL / MADRID
Hostal Puerta del Sol is a economy-class GAY-FRIENDLY hotel located in the heart of Madrid, overlooking the Puerta Del Sol Square.
Nimimerkki Hetero-täti
Gay Hostal Puerto del Sol
fldödfldfö
1
1012
Vastaukset
- Lontoon_trendit
Siitä on todella kauan kun olen viimeksi käynyt Madridissa, mutta aikoinaan Puerta del Sol oli vilkas alue yömyöhään asti, joten kadulta voi kuulua kovakin meteli huoneeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228