neitsyt M ja kalata N sopiiko??

kalat 34

hei kaikkille sopiiko oikeasti neitsyt mies kala naiselle?? minkalainen suhde näille olisi kiitos!

6

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopii

      vain rapujen kanssa,joka hommiin

    • sopimaan

      Molemmat opposiittiomerkejä ja tuntevat vetoa toiaan kothaan kuten porvarit ja kommarit. Huomaavat toisensa mutta ei onnistu. Neitsyt maanläheinen (muka tunneköyhä idiootti, paskapää ja hirviö) ja kalat tunteellinen (hölmö, itkeskelijä, ei hajua rahasta, rasittava ihminen, ei älynhivääkään..)
      No ei vaineskaan!

    • satuttamatta muita

      Kala on liian kiltti ja herkkä häikäilemättömälle neitsyelle!

      • voi voi voi ja voi

        Taas sitä ollaan jauhamassa paskaa. Ei osaa etes kirjuitaa. se pitä ola kalat eikä kala. Olet nin raivoisa että ole menetä okeinkiroitu taito.
        Elämä on lyhyt ei kannata tuhlata ruutia tullaseen. Kannattaa pyttä Jumall apua jotta helpoitas vähän tuolane saastunu mieli. Sinä sielu kuole pois ja kuihtu muuttu atomeiksi. Meollaan tähtien jätteitä ja me lainattu atomit sieltä. maaksi me muututa ja eletä tämä tomumaja maailma tappi saakka. Ollan ihmisiksi . Seksiä ei sotaa.!


      • Miss Blue
        voi voi voi ja voi kirjoitti:

        Taas sitä ollaan jauhamassa paskaa. Ei osaa etes kirjuitaa. se pitä ola kalat eikä kala. Olet nin raivoisa että ole menetä okeinkiroitu taito.
        Elämä on lyhyt ei kannata tuhlata ruutia tullaseen. Kannattaa pyttä Jumall apua jotta helpoitas vähän tuolane saastunu mieli. Sinä sielu kuole pois ja kuihtu muuttu atomeiksi. Meollaan tähtien jätteitä ja me lainattu atomit sieltä. maaksi me muututa ja eletä tämä tomumaja maailma tappi saakka. Ollan ihmisiksi . Seksiä ei sotaa.!

        Ettei vaan olisi ollut Kalat itse,kun noin alkoi hermota? Itse asiassa en ole mikään kovanaama,saattaisin olla ehkä ankara,mutta ilkeä en ole!!!Epäreilua väittää että Neitsyet olisivat liian kovia Kaloille,kun et edes takuulla tunne meistä edes kaikkia.Tunnen vain yhden Kalan hyvin,se on aika hiljainen ja syrjäänvetäytyvä.Joskus se käsittää asiat hieman väärin mutta ei mulla ole siitä muuta pahaa sanottavaa.Ehkä meillä ei vaan ihan synkkaa,se ei ikinä oikein puhu kellekään.


      • että kalat on
        Miss Blue kirjoitti:

        Ettei vaan olisi ollut Kalat itse,kun noin alkoi hermota? Itse asiassa en ole mikään kovanaama,saattaisin olla ehkä ankara,mutta ilkeä en ole!!!Epäreilua väittää että Neitsyet olisivat liian kovia Kaloille,kun et edes takuulla tunne meistä edes kaikkia.Tunnen vain yhden Kalan hyvin,se on aika hiljainen ja syrjäänvetäytyvä.Joskus se käsittää asiat hieman väärin mutta ei mulla ole siitä muuta pahaa sanottavaa.Ehkä meillä ei vaan ihan synkkaa,se ei ikinä oikein puhu kellekään.

        ihan kelpo merkki ainakin ajoittain. Neitsyt ei missään nimesä ole kova kaloille, vaan oppositiomerkkinä mielenkiintoinen. Tunnetta tulee liikaa neitsyen näkökulmasta katsottuna. Eikä sitä voi sotkea jokapaaikkaan. Minulla on myös nousumerkki neitsyessä ja silloin laskumerkki on kaloissa. On selvää, että ymmärrän kaloja. Entäpä jos molemmat onkin kaloja? Arki jää silloin pyörittämättä. Mutta eräs hyvin tärkeä planeetasijainti on kaiken meuhkaamisen keskellä (muuta ei olekaan ollut) jäänyt huomaamatta. Neitsyellä voi olla mars skopessa ja se on melko paha älykkäälle neitsyelle. Tuo voi tehdä neitsyen agressiviseksi ja kun vielä venus laitetaan leijonaan, on meno sitäkin vauhdikkaampa. Sellainen tarvitsee todella vahvan ja oikeamielisen puolison. rauhaa ja seksiä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe