Onko tetoa kuinka saa pahat henget pois tai mistä löytää manaajan.
Olen ollut vihitty Zen Buddhismiin ja luovuin siitä ja aloin nostaa kundaliinia tantralla ja sain siitä riivaajat jotain meni pieleen.
Tantraa ja kundaliinissa ei saa mennä ohi viidennen chakran koska kuudes ja seitsemäs on vasta maallisen elon jälkeen.
ja tantrassa ei saa jäädä kahden alimman chakran vangiksi siihen jää hyvin helposti siksi vaarallista tantrismi kundaliinin nostamisessa.
Zen buddhilaisuus tuntee pahat henget jotka tulee luopuneita riivaamaan samoin kuin kristinuskossakin on että luopio saa seitsemän pirua seurakseen,siis tulee seitsemän kertaa aiempaa pahemmaksi.
Pitäisi löytää jotain puhdistautumis rituaaleja
Buddhismiin ei kannata palata se on ihmisten keksimää paitsi sen pahat riivaus henget.
pahat henget
6
1061
Vastaukset
- Vaisnava
Krishna on voimakkaampi kuin mikään paha henki. Hän on nitistänyt niitä useampia kuin osaamme laskea.
Jos pitää Krishnan mielessään ja sydämessään, pahat henget eivät sinne mahdu. Ehdotan, että kokeilet toistaa Krishnan nimiä - jo mainitun lisäksi voit hokea esim. nimiä Narajan, Gopala, Govinda, Radha-Madhava... Yksi Hänen nimistään on Madhusuudana, "Madhu-demonin Nirhaaja". Voit visualisoida mielessäsi, kuinka Krishna nappaa pirulaisia pyrstöstä kiinni ja heittää ne kauas sinusta :)
Tämän neuvon olen itse hyväksi havainnut, vaikka pahat henget eivät olekaan minua yhtä pahasti riivanneet kuin sinua. Ennen kuin turvauduin Krishnaan, tunsin ajoittain ympärilläni jotain pelottavaa ja pahaa. Nykyään tunnen olevani jatkuvasti turvassa, ja se on vain Krishnan ansiota :)
Krishnaa voi ajatella musta- tai sini-ihoisena hyvännäköisenä poikana tai nuorena miehenä, jolla on keltaiset vaatteet, veikeä hymy ja huilu. - Obs
Luultavimmin sinua riivaavat omat alitajuiset voimasi, mutta jos sattuisit kärsimään erillisistä "pahoista" hengistä, olisi ehkä hyvä konsultoida henkiparantajaa. Eiköhän hän saa henget ulos siinä missä tauditkin parannettua.
6. ja 7. chakra ovat yhtälailla ihmisen käytettävissä hänen eläessään kuin muutkin. Älä usko muuta. Päivastoin, jos jäät alempien chakrojesi tasolle, pysyt takuulla egokeskeisenä.
"Pahat" henget eivät kuulu mihinkään tiettyyn uskontoon. Eivätkä ne ole pahoja tietentahtoen, ne vain ovat olemassa aivan kuten eläimetkin, viattomina ja syyntakeettomina. Ne ovat vain jotenkin tyhmiä eivätkä tajua etteivät saisi mennä ihmisiin.
Pysy ennemmin zen buddhismissa; ja jos touhuat jotakin chakrojen parissa, jätä kundaliinin nostaminen ja tantra. Eivät ne kaikille sovi. - elmarsson
Etsi apua jeesukselta. kas hän on ainoa, jolla on valta ylitse kaikkien henkien ja ihmisten. Pyydän rukouksessa vilpittömällä sydämmellä että Jumala joka on Raamatussa ilmoitettu lahjoittaisi sinulle uskon. Usko mitä Raamatussa on Jeesuksesta ilmoitettu. Jeesus Jumalan poika joka kuoli ristillä jotta sinäkin saisit syntisi anteeksi ja perisit iankaikkisen elämän. tunnusta rukouksessa Jeesukselle että et ole elänyt hänen tahtonsa mukaista elämää ja se on johtanut sinut tähän vaikeaan tilanteeseen. Pyydä syntisi anteeksi ja pyydä että Jeesus voisi tulla elämäsi herraksi ja haluaisit kulkea elämääsi tästä lähtien hänenen kanssaan. katsoppas kaikki riivaajat joutuvat väistymään sinusta kun Jeesuksen henki valtaa ja puhdistaa sydämmesi. Sen joka on Jeesuksen oma ei tarvitse kantaa huolta pahoista hengistä, ne asiat voi turvallisesti jättää Jeesukselle. Jos lähdet hakemaan apua Jeesukselta joka ainoastaan voi auttaa, kannattaa sinun kääntymyksesi jälkeen hakeutua paikkakunallasi jonki kristillisen kirkon kokoukseen ja etsiä rohkeasti käsiisi sieltä työntekijä. Hyviä ovat yleensä esim. Helluntai, vapaa ta ev.lut. kirkot. Kerro ratkaisustasi ja kysy kuinka tästä eteenpäin. Jos epäröit kääntyä suoraan Jeesuksen puoleen, voit etsiä em. työntekijän käsiisi ja kertoa hänelle ongelmastasi. varmaa on että mitkään menot tai manaukset epämääräisissä oloissa eivät sinua auta. Etsivä löytää vastauksen ja se kenet jeesus omakseen ottaa ei ikinä enää joudu hylätyksi.
- Pelottaa...
Wohooou! Tässä pari päivää oon kiinnostuksesta lukenu haamuista/hengistä ym. kaikkee juttuu. Eilen ja tänään on välillä ollu sellanen outo olo, etten olis oma itteni, nyt vasta kun oon miettiny asiaa niin huomasin asiat ja huomaan että oon tehny itelleni vasempaan kämmeneen sellasen "pahan pentagrammin" sillein se sakara alaspäin, älysittekö? Tää on tosi pelottavaa kun tiedostin asian ite! Onko minussa nytten jotain pahoja henkiä? En kuulu mihinkään uskontoon enkä ole uskonut tähän mennessä mihinkään. Olenko riivattu! Vastailkaa nopeasti!
- Ja kiitokset teille! - Pelottaa...
Pelottaa... kirjoitti:
Wohooou! Tässä pari päivää oon kiinnostuksesta lukenu haamuista/hengistä ym. kaikkee juttuu. Eilen ja tänään on välillä ollu sellanen outo olo, etten olis oma itteni, nyt vasta kun oon miettiny asiaa niin huomasin asiat ja huomaan että oon tehny itelleni vasempaan kämmeneen sellasen "pahan pentagrammin" sillein se sakara alaspäin, älysittekö? Tää on tosi pelottavaa kun tiedostin asian ite! Onko minussa nytten jotain pahoja henkiä? En kuulu mihinkään uskontoon enkä ole uskonut tähän mennessä mihinkään. Olenko riivattu! Vastailkaa nopeasti!
- Ja kiitokset teille!Ja vielä korjaus: Tuo merkki on tehty nahkaan, kaiverrettu siihen. Ei millää tussilla tai kynällä. Se on kipeä jos siihen koskee, muuten huomaamaton. Punertava ja halkaisijaltaan jotain alle 5cm. Aivan keskellä kämmentä noiden "elänänviivojen" päällä...
- V
Pelottaa... kirjoitti:
- Ja kiitokset teille!Pelottaa...:
Todennäköisesti ei ole. Enkä usko, että olet riivattu. Pentagrammeja voi piirrellä miten päin ja minne vain tahdot, mutta jos vain piirrustelet, ne ovat vain tähtiä.
Aloittaja:
Chakrojen aktivoinnista ei ole mitään haittaa. Päinvastoin, ne "parantavat vastustuskykyä" kuin aktivia konsanaan, jos ovat kunnossa.
elmarsson:
Opettele käyttämään pilkkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778